شارژ سریع ۲۱۰ واتی شیائومی قادر است در مدت ۸ دقیقه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را از صفر تا صددرصد شارژ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای دو تیم ذوب آهن و سپاهان اصفهان قبل از دربی امروز این شهر شارژ مالی شدند.
در خصوص پرداخت شارژ ساختمان توافق بین مالک و مستأجر شرط است یعنی قبل از دریافت ملک توسط مستأجر باید توافقی بین مالک مستأجر در این رابطه صورت گیرد.
ممکن است این سوال مطرح شود که وظیفه پرداخت شارژ ساختمان برعهده مستأجر یا صاحب خانه است که در خصوص رویه قانونی آن صحبت شده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
سمنان - وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در راستی حرکت به سمت خودروهای برقی ۷۲ ایستگاه شارژ سریع خودرو تا هفته دولت در تهران راه اندازی می شود
شارژ معکوس سامسونگ می‌توانید دیوایس‌های دیگر خود را در مواقع ضروی شارژ کنید تا بتوانید در هر زمان حتی بدون برق و وجود پاور بانک از لوازم جانبی خود استفاده کنید. در واقع تکنولوژی شارژ معکوس گوشی شما را به یک شارژر تبدیل کرده و با استفاده از آن می‌توانید دیوایس‌هایی که از فناوری Qi پشتیبانی می‌کنند را شارژ کنید.
اولوت آی-اسکای در آزمایش‌ها طی ۸.۶ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند تا ظرفیت باتری طی ۴۵ دقیقه به ۸۰ درصد برسد.
در شرایطی که بیش از یک سال از آغاز دوره جدید پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار می گذرد، قرار است امشب یارانه نقدی دوباره به حساب های بانکی واریز شود، البته با این نکته مهم که مبلغ واریزی برای افراد تفاوت هایی دارد.
انرژی جدیدترین گوشی هواوی را یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی تأمین می‌کند. در بالای نمایشگر یک ناچ به‌چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.
اتحادیه اروپا به اپل هشدار داده نمی تواند قابلیت  کابل های یو اس بی سی  در  آیفون های آتی ( سری ۱۵) را محدود کند.
ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس روی کاغذ مشخصات بسیار جذابی دارد. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی نمایشگر آن هم ۱۲۰ هرتزی است. در بخش دوربین هم یک سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی قرار دارد. اما وب‌سایت DxOMark می‌گوید این گوشی در رده ۷۴ ام تمام گوشی‌هایی قرار می‌گیرد که آن‌ها بررسی کرده‌اند.
کاربران می‌توانند با غیرفعال کردن اعلان‌های برخی از اپلیکیشن‌ها، از کاهش سریع شارژ باطری گوشی خود جلوگیری کنند. همچنین با بستن اپلیکیشن‌های غیرضروری در زمینه گوشی، دستگاه را تا حد امکان پاک نگه داریم چرا که فعالیت آن‌ها در زمینه گوشی، علت اصلی کاهش شارژ باطری است.
افسانه‌های متعددی در مورد باتری گوشی و سالم نگه داشتن آن وجود دارد. برای مثال، شارژ سریع به باتری صدمه نمی‌زند، اما اینکه اجازه دهید تلفن شما به‌طور کامل تخلیه شود و به صفر برسد ممکن است آسیب‌زا باشد.
گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.
وان پلاس گوشی جدیدی به نام نورد ان ۳۰۰ را روانه بازار کرده که با فناوری نسل پنجم تلفن همراه سازگار بوده و دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است.
شیائومی رسماً اعلام کرد که سری ردمی نوت ۱۲ را در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان ماه) در کشور چین معرفی خواهد کرد.
یک ایستگاه شارژ فوق سریع برای وسایل نقلیه الکتریکی در چین ساخته شده که می‌تواند ۲۰ خودرو را به طور همزمان در هشت دقیقه شارژ کند.
یک ایستگاه شارژ فوق سریع برای وسایل نقلیه الکتریکی در چین ساخته شده که می‌تواند ۲۰ خودرو را به طور همزمان در هشت دقیقه شارژ کند.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد موتورلا قصد دارد یک موبایل با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی و تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۲ به بازار عرضه کند.
گزارش‌ها نشان می‌دهد گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شوند.
در گزارشی جدید حجم دقیق باتری های سری آیفون ۱۴ مشخص شد. طبق این گزارش بیشترین عمر شارژ به آیفون ۱۴ پرومکس با باتری ۴۳۲۳ میلی آمپری تعلق دارد.
اوپو به تازگی گوشی هوشمند اوپو A57s را در اروپا معرفی کرده است. آخرین گوشی سری A این برند ویژگی‌های مهمی مانند صفحه نمایش بزرگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، بلندگو‌های استریو و شارژ سریع ۳۳ واتی را به همراه دارد.
طبق گزارشی جدید ادعا می شود آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس از شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می کنند. این امر نشان دهنده جهشی قابل توجه نسبت به پشتیبانی از شارژ ۲۰ واتی در سری قبلی آیفون است.
گوشی پرچمدار Razr 2022 که به تازگی رونمایی شده است، از آخرین چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد. این دستگاه به یک نمایشگر P-OLED تاشو ۱۴۴ هرتزی، یک نمایشگر ثانویه، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در پشت، باتری بزرگ و شارژ سریع مجهز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ