براساس اعلام NotebookCheck، شیائومی نسل بعد گوشی‌های پرچمدارش را با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد کرد که البته انتظار می‌رود اکثر تولیدکنندگان محصولات اندرویدی، دستگاه‌های رده‌بالای ۲۰۲۴ خود را با این سیستم-روی-چیپ عرضه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ گلکسی S24 پلاس در بنچمارک‌ گیک‌بنچ ۶ با امتیاز ۲۲۳۳ در آزمون تک‌هسته‌ای و ۶۶۶۱ در آزمون چندهسته‌ای ظاهر شده است. این بنچمارک تأیید می‌کند که گلکسی +S24 احتمالاً از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با رم ۸ گیگابایتی بهره خواهد برد.
در این مطلب با پنجمین نسل از گوشی تاشوی سامسونگ که می‌تواند به تبلت تبدیل شود، آشنا می‌شویم.
وقتی می‌توانید با گوشت بدن فرد تازه‌درگذشته حیوانات را سیر کنید، چرا خودتان آن را بخورید؟ چنین فکری همان رسم بوداییان تبت یا «تدفین آسمانی» است؛ سنت خردکردن بدن مرده به تکه‌های کوچک و سپردن باقی کار به حیوانات و مشخصاً پرندگان.
مشخصات منتسب به ناتینگ فون ۲ که به بیرون درز کرده است خبر از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن FHD پلاس و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز را می‌دهد. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است.
ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس روی کاغذ مشخصات بسیار جذابی دارد. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی نمایشگر آن هم ۱۲۰ هرتزی است. در بخش دوربین هم یک سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی قرار دارد. اما وب‌سایت DxOMark می‌گوید این گوشی در رده ۷۴ ام تمام گوشی‌هایی قرار می‌گیرد که آن‌ها بررسی کرده‌اند.
تصویری مرموز از یک گوشی هوشمند با برند کوکاکولا لو رفت. در ادامه به گمانه‌زنی‌ها درباره سازنده و مشخصات این دستگاه می‌پردازیم.
با وجود اینکه اطلاعات زیادی درباره مشخصات گوشی کوکاکولا فاش نشده است، اما به احتمال زیاد هدف این شرکت هدف قرار دادن بخش‌های اقتصادی و میان رده بازار خواهد بود. چرا که کوکاکولا یک برند شناخته شده و قابل اعتماد به ویژه در کشور هند است، اما ممکن است جذابیت زیادی برای خریداران گوشی‌های هوشمند رده بالا نداشته باشد.
گالکسی S۲۳ پلاس نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر AMOLED و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس با رفرش ریت ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز دارد. تراشه این گوشی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.
اخیراً اطلاعاتی به بیرون درز کرده که برخی مشخصات اصلی گوشی جدید گوگل پیکسل ۷ مینی را فاش می‌کند.
گوشی پایین رده گلکسی A۰۴e سامسونگ با صفحه نمایش اچ دی پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رسماً عرضه شد.
گوگل سرانجام گوشی های سری پیکسل 7 را معرفی کرد که در این میان نسخه Google Pixel 7 Pro نقش پرچمدار را بازی می کند.
گوشی موتورولا Moto G72 با تراشهHelio G99 ، صفحه نمایش 120 هرتزی OLED و دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه شد.
در این مقاله به بررسی کامل مشخصات دو گوشی آیفون 14 پرو و گوگل پیکسل 6 پرو و مقایسه آنها با یک دیگر خواهیم پرداخت.
هواوی به زودی گوشی پرچمدار میت ۵۰ را با مشخصات شگفت انگیزی همچون کار کردن با باتری خالی معرفی می‌کند.
قرار است موتورولا چندین گوشی هوشمند سری Edge را در ۸ سپتامبر عرضه کند. می‌توان انتظار داشت که این شرکت در آن زمان از گوشی هوشمند موتورولا Edge 30 Neo نیز رونمایی کند.
علیرغم اینکه انتظار داشتیم شاهد تغییرات زیادی در گوشی گلکسی S23 بعدی سامسونگ باشیم، اما به نظر می‌رسد این چنین نباشد. به گفته افشاگر معروف دنیای فناوری «Ice Universe» گلکسی S23 و +S23 سامسونگ بسیاری از مشخصات فنی گلکسی S22 و +S22 فعلی را به ارث خواهند برد.
به تازگی مشخصات گوشی Xperia 5 IV پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. در ادامه نگاهی به مشخصات احتمالی، پرچمدار جمع و جور آینده سونی می‌اندازیم
پس از عرضه در چین، آنر سرانجام گوشی هوشمند Honor 70 5G را به همراه گوشی X8 5G و تبلت آنر پد ۸ در بریتانیا عرضه کرد. در ادامه به بررسی مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه این سه دستگاه جدید می‌پردازیم.
گلکسی A04s با یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود.
ویوو Y22s تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی تغذیه خواهد کرد.
سامسونگ جدیدترین گوشی پرچمدار تاشو خود به نام گلکسی Z Fold 4 را به تازگی به بازار عرضه کرده است. این دستگاه با بهبود‌های متعددی نسبت به نسل قبلی خود همراه شده است. در ادامه به بررسی مشخصات پرچمدار تاشو جدید سامسونگ می‌پردازیم.
برند ردمی در چند روز گذشته از ورود گوشی هوشمند ردمی K50 اکستریم ادیشن به چین خبر داده بود. دیروز، این شرکت تایید کرد که این دستگاه امروز (۱۱ آگوست) در چین رونمایی خواهد شد و پس از معرفی این دستگاه احتمالا با نام ردمی K50 اولترا معرفی می‌شود.
گوشی هوشمند ردمی K50 اکستریم ادیشن به زودی در چین رونمایی خواهد شد. تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به کار رفته در این دستگاه آن را به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند بازار تبدیل خواهد کرد.
اوپو رینو 8z کاملاً شبیه به اوپو رینو 7z است. در پوستر منتشر شده، مشاهده می‌کنیم که چیدمان دوربین سه گانه پشتی و فلاش LED در این دستگاه با اوپو رینو 7z یکسان است. در اطراف دو دوربین نور RGB بزرگ به چشم می‌خورد. متن «AI Portrait Camera» در زیر تنظیمات دوربین مشاهده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ