درحالی‌که سری پوکو F ۵ فردا برای بازار جهانی معرفی خواهند شد، حالا این آن‌ها در دو مدل استاندارد و پرو در سایت رسمی این شرکت در امارات قرار گرفته و معرفی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند در یک بازی حساس دیگر برای منچسترسیتی در نقش یک بازیکن کاملا معمولی ظاهر شد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: اگر بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم باید روز اول نشان دهند که بزرگ هستند. خاصیت بازیکن خوب همین است که از همان روز اول خودش را نشان می‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در آستانه دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: به طور کامل آماده بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.
پوکو X۵ پرو و گلکسی A۵۴ دو گوشی کاملاً متفاوت و در عین حال مشابه یکدیگر هستند. هر دوی آن‌ها را می‌توان بهترین انتخاب در این رده دانست، هر دو دارای امکاناتی کاربردی، نمایشگر‌های فوق‌العاده و دوربین‌های با کیفیتی هستند، اما هر یک در بخشی نسبت به دیگری برتری‌های منحصر به فردی دارد.
پوکو برای این ایرباد خود از بلوتوث ۵.۳ استفاده کرده است و این محصول از Google Fast Pair بهره می‌برد. به گفته پوکو، ایرباد Pods مدت‌زمان تأخیر ۶۰ میلی‌ثانیه‌ای دارد و از کدک صوتی SBC پشتیبانی می‌کند. این ایرباد همچنین از فناوری حذف نویز محیط (ENC) بهره می‌برد.
پاکو خمس سرمربی تراکتور یک فرد کنجکاوی برانگیز و یک مربی ویژه برای فصل تازه فوتبال ایران است.
باشگاه اورتون انگلیس با داشتن مالک ایرانی باوجود تلاش برای جذب ایرانی‌ها هنوز نتوانسته در این زمینه موفق عمل کند؛ از علی دایی گرفته که گزینه مدیریت در اورتون بود تا مهدی طارمی مهاجم پورتو.
پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور سرانجام به همراه دستیاران خود وارد تبریز شد.
پاکو خمز تصمیم به جذب سه دستیار اسپانیایی به کادر فنی‌تراکتور تبریز گرفت.
پوکی استخوان یکی از شایع‌ترین مشکلات در همه جوامع است. روند ابتلا به این بیماری معمولا بعد از ۳۵ سالگی آغاز شده و در حدود نیمی از زنان ۴۵ ساله و ۹۰ درصد زنان بالای ۷۵ سال را درگیر می‌کند. مردان نیز از این قاعده مستثنا نیستند؛ هر چند آمار ابتلا به پوکی استخوان در مردها پایین‌تر است.
خوردن هفت گل از استقلال و مسئولیت پذیری سرمربی اسپانیایی این تیم، فرهنگ جدیدی برای فوتبال ایران است
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تاکید کرد که بازیکنانش باید از خواب پیروزی مقابل سپاهان بیدار بشوند.
گوشی آینده پوکو شباهت زیادی به گوشی‌های سری ردمی K ۶۰ دارد؛ محصولاتی که در ژانویه امسال روانه بازار چین شدند. روی پنل پشتی گوشی پوکو یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بزرگ به‌چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند.
در لحظات پایانی مسابقه حساس تراکتور-سپاهان، ریکاردو آلوز پس از یک پاس رو به عقب اشتباه برای بازیکنان سپاهان روی زمین نشست و درخواست تعویض خود را داشت.
بازیکن سابق بنفیکا در سطح اول فوتبال پاراگوئه چهار گل در یک بازی به ثمر رساند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر پرسپولیس گفت: حریف سه شوت در چارچوب داشت که از آن به سه گل رسید!
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در دیدار برابر الوحده، چهار گل وارد دروازه میزبان کرد.
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در فاصله یک هفته به پایان لیگ برتر، قهرمانی خود را قطعی کرد.
نشانه های مثبت پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی را در تراکتور می توان در همین هفته های کوتاه حضورش در تبریز دید.
پاکو خمز: در سه بازی ۴پنالتی علیه تراکتور گرفتند!
هواپیمای حامل پاکو خمس سرمربی تراکتور ساعت 4:45 در فرودگاه شهید مدنی تبریز به زمین خواهد نشست.
تراکتور با سرمربی سابق رایو وایه‌کانو به توافق رسید و با او قرارداد بست
ما در لحظه‌ای خطرناک‌تر از بحران موشکی کوبا قرار داریم نزدیک‌ترین لحظه‌ای که جنگ سرد به یک جنگ هسته‌ای تمام عیار تبدیل شد. متاسفم که بگویم اما به نظر می‌رسد رئیس جمهور ایالات متحده خطر را درک نمی‌کند یا مسئولیت‌های خود را درک نمی‌کند. سخنان بی‌پروای بایدن کمکی به صلح نیست. اظهارات پوتین نیز وضعیت را بدتر می‌کند.
پوکو M4 5G روز گذشته در بازار‌های جهانی عرضه شد. این گوشی هوشمند اولین بار در اواخر ماه آوریل در هند عرضه شده بود. این دستگاه همان ردمی نوت 11E بهینه شده با طراحی پنل پشتی متفاوت، دوربین سلفی بهتر و اندروید ۱۲ می‌باشد. پوکو M4 5G مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G این برند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ