بالش هوشمند جدید شیائومی قادر است از طریق سنسور پیزوالکتریک خود ضربان قلب، خروپف، حرکت بدن و تنفس را به دقت ثبت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای امروز در آذربایجان غربی و کردستان رگبار پراکنده و در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار پیش‌بینی میشود.
سیستم‌های هوشمندی که روزانه به امکانات خودروهای مختلف اضافه می‌شوند کمک زیادی به بالا رفتن کیفیت در رانندگی می‌کنند. در فیلم زیر سیستم کمکی پارک در خودروی سورنتو را مشاهده می‌کنید.
صادق ضیاییان درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر شدیدترین بارش‌های قرن در فضای مجازی اظهار کرد: این‌ها اخبار غلط و شایعه‌پراکنی است و باران‌های سیل‌آسا و شدیدی که بتوان به آن‌ها گفت شدیدترین بارش‌های قرن پیش‌بینی نمی‌شود.
اصفهان- بارش رگباری باران همراه با وزش باد شدید عصر امروز شهر اصفهان را فرا گرفت و منجر به جاری شدن روانآب در معابر عمومی شد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط و اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون شهری بویژه در اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها توصیه کرده است.
هنوز مطالعات پزشکی جامع زیادی وجود ندارد که بررسی کرده باشد چند درصد از تعریق‌های شبانه نشان دهنده بروز یک مشکل جسمی مهم است و چند درصد آن به دلایل غیرخطرناک رخ می‌دهد، اما فعلا پزشکان به این نتیجه رسیده‌اند که در بیشتر مواقع، عرق شبانه هیچ دلیل نگران کننده‌ای ندارد.
اگر تمایل دارید به جلو خم شوید، سعی کنید بالش مسافرتی خود را روی میز صندلی جلویی و سر خود را بالای آن قرار دهید. بالش‌های U شکل برای این کار خیلی مناسب هستند، زیرا فضایی را برای قرار دادن صورت شما در حالی که پیشانی خود را مستقیماً روی بالش قرار می‌دهید، فراهم می‌کنند. در غیر این صورت، باید صورت خود را به پهلو بچرخانید، که این کار زیاد راحت نیست.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری ۸ استان کشور با بارش باران و رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
قطعا کابین کادیلاک سی تی ۶ بازار چین به مراتب جذاب‌تر از پیشرانه آن است. ۳۳ اینچ نماییشگر، آینه عقب دیجیتال، نورپردازی هوشمند ۲۶ رنگ، سیستم صوتی AKG، تریم چوب، سوپر کروزکنترل، کیفیت بالای مواد اولیه و بسیاری از جزئیات دیگر در این کابین سطح بالا حضور دارند.
این گجت پوشیدنی درصورت تشخیص هرگونه افزایش ناگهانی در قند خون، در زمانی کمتر از ۶۰ ثانیه این موضوع را به کاربر اطلاع می‌دهد.
در صورت گلودرد بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب، به این معنی است که بالش از کنه‌های خانگی پر شده و در صورت درد گردن به این معنی است که بالش مناسب نیست یا خیلی کهنه شده است و در هر دو مورد بالش باید تعویض شود.
چاپخانه دولتی ایران اکنون متولی چاپ دسته چک و کارت ملی است که به گفته عضو هیات عامل چاپخانه، هم کارت ملی و هم دسته چک به دلیل بالا بودن ضریب امنیتی بالا، غیر قابل جعل هستند.
سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند هنوز نتوانسته‌اند در بخش بازار رده‌بالا موفق شوند. هواوی در این بازار یک استثنا بود که توانست به بازیکن شماره یک گوشی‌های هوشمند جهان در سال ۲۰۲۰ تبدیل شود که بعد هم تحریم‌های ایالات متحده تجارت گوشی‌های هوشمند او را برهم زد.
شاید به دلیل مدل نامناسب خوابیدنتان، تنش یا استرس، ساعت‌های طولانی قوز کردن، استفاده از بالش زیادی نرم یا وضعیت بد بدن گردن درد بگیرید.
ریختن مو و کچل شدن یکی از وحشتناک‌ترین چیز‌هایی است که ممکن است در ذهن یک مرد باشد. ممکن است آن‌ها در طول زندگی خود چند وقت یک بار تار مو‌های خود را روی بالش ببینند و یا تکه‌های خالی را لابلای مو‌های خود شاهد باشند که می‌تواند منبعی برای استرس و اضطراب در آن‌ها باشد. اما کچل شدن آنقدر هم اتفاق بدی نیست.
با وجود اینکه اطلاعات زیادی درباره مشخصات گوشی کوکاکولا فاش نشده است، اما به احتمال زیاد هدف این شرکت هدف قرار دادن بخش‌های اقتصادی و میان رده بازار خواهد بود. چرا که کوکاکولا یک برند شناخته شده و قابل اعتماد به ویژه در کشور هند است، اما ممکن است جذابیت زیادی برای خریداران گوشی‌های هوشمند رده بالا نداشته باشد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تاکنون بالغ بر ۲۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و ... توزیع شده است.
به گفته متخصصان خواب، بالش‌ها باید هر یک تا دو سال یکبار تعویض شوند، گرد و غباری که روی بالش جمع می‌شود می‌تواند باعث مشکلات سلامتی بی‌شماری شود.
مدافع آلومینیوم اراک می‌گوید این تیم نتایج خوبی گرفته اما نباید توقعات بالا برود.
چند روز بعد از این اظهارات، نماینده رفسنجان اما با ادبیاتی ملایم‌تر در قبال واکنش‌هایی که به عبارت «باید هزینه بی‌حجابی را بالا برد» گفت که مساله اصلی اجرای قانون حجاب و عفاف است و البته قرار نیست حساب بانکی کسی مسدود شود.
روز هشدار عمومی در آلمان با هدف مطلع کردن مردم این کشور درباره هشدار عمومی برگزار شده و به این ترتیب، آگاهی عمومی درباره این موضوع را بالا می‌برد. در این روز، هشدار آزمایشی در قالب یک متن هشدار، به همه نشردهندگان هشدار شامل رادیو، تلویزیون و فراهم‌کنندگان اپلیکیشن که به سیستم هشدار متصل هستند، ارسال شد و این نشردهندگان، هشدار آزمایشی را به دستگاه‌هایی مانند تلویزیون، رادیو و تلفن‌های هوشمند که افراد می‌توانند از طریق آن‌ها پیام‌های هشدار را خوانده یا بشنوند، ارسال کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ