تصاویر اولین خودروی برقی شیائومی با نام MS۱۱ در آزمایش جاده‌ای لو رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
پینینفارینا پورا ویژن مجموعه‌ای از عناصر کلاسیک و جزئیات بدیع را به شکلی هنرمندانه ارائه می‌دهد. زمانی که به درپوش موتور خمیده و گلگیر‌های حجیم آن نگاه می‌کنیم، ناگهان چهره‌ای از سیسیتالیا ۱۹۴۷ را در ذهن مخاطب بیدار می‌کند، همان خودرویی که به عنوان اولین وسیله نقلیه به موزه هنر مدرن نیویورک راه یافت.
این کانسپت، نسبت‌های کلاسیک و جزئیات را با کاپوت نسبتا پایین و گلگیرهای بلند ترکیب می‌کند که از سیسیتالیا ۱۹۴۷، اولین وسیله‌ای که وارد موزه هنر مدرن (MoMA) در نیویورک شد، الهام گرفته شده است.
پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در جاده‌های مواصلاتی استان مجبور به استفاده از سلاح گرم شد که این ماموریت موجب دستگیری دونفر از سوداگران مرگ و کشف بیش از ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر شد.
خودرو حامل خودرو های صفر کارخانه ایران خودرو در استان آذربایجان شرقی دچار حادثه و واژگون شد.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
کارخانه آگوریا آئودی نخستین تاسیسات تولیدی این شرکت مطرح آلمانی با دی اکسید کربن خنثی در جهان محسوب می‌شود.
تصویری از اولین نمونه پیامک «کشف حجاب» در خودرو در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است./منبع: خبرآنلاین
تصویری از اولین نمونه پیامک «کشف حجاب» در خودرو در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
لادا X-Cross برای بازار روسیه در کارخانهٔ آوتوواز در سنت پترزبورگ تولید می‌شود که قبلاً متعلق به نیسان بود. انتظار می‌رود قیمت این خودرو مشابه بستیون T۷۷ باشد که هم‌اکنون قیمت آن در روسیه از ۲.۱۷ میلیون روبل معادل ۲۶،۵۷۰ دلار آغاز می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، اولین محصولات جدید لادا در دوران پس از رنو را کراس‌اوور‌ها و سدان‌های چینی تشکیل می‌دهند، زیرا این شرکت روسی به دنبال ساده‌سازی تولیدات خود و تمرکز روی مدل‌هایی است که تقاضای بالایی دارند.
حلزون برخلاف نام خود هزار اسب بخار قدرت دارد و اولین خودروی جهان با سرعت بیش از ۲۰۰ مایل محسوب می‌شود.
استفاده از خودرو‌های زرهی AVLB بر پایه M۶۰ در دهه ۱۹۸۰ توسط نیرو‌های تفنگدار ویژه آغاز شد، اما طراحی پایه این خودرو بسیار قدیمی‌تر است. ارتش ایالات متحده اولین بار در اوایل دهه ۱۹۶۰ بود که از این طراحی استفاده کرد. اولین نمونه این خودرو زرهی که بر اساس تانک M۶۰ ساخته شده بود در سال ۱۹۵۷ وارد سرویس شد.
اولین تصویر از خودرو برقی شیائومی رونمایی شد. خودرو برقی شیائومی MS ۱۱ قرار است با قیمت ۳۷ تا ۵۰ هزار دلار روانه بازار شود.
«خالد زدران» سخنگوی فرماندهی پلیس کابل گفت حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در پی انفجار یک بمب مغناطیسی چسبیده به یک خودرو در حوزه استحفاظی ناحیه دوم شهر کابل انفجاری رخ داد، اما در این رویداد به کسی آسیبی نرسیده است.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی از ورود اولین محموله خودرو خبر داد و افزود: کشتی در نوبت تخلیه است و مطابق اعلام نظر گمرک بندرلنگه بدلیل شرایط جوی نامساعد تخلیه خودروها با تاخیر همراه شده که تا ساعت ۲۳ امشب انجام خواهد شد.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
ولزرویس با تولید خودروی جدید «رولزرویس اسپکتر» خود به بخش جدیدی به نام «سوپر کوپه الکتریکی فوق لوکس» وارد شده است.
اولین اتومبیل در ایران اوایل قرن ۲۰ وارد کشور شد. در سال ۱۲۸۱ شمسی (۱۹۰۲ میلادی) بود که مظفرالدین شاه در اولین سفری که به اروپا داشت با این وسیله نقلیه آشنا شد.
کمپانی کیا موتورز اولین خودروی الکتریکی خود به نام «کیا ری» را در سال ۲۰۱۱ به بازار کره عرضه کرد. این خودروساز اکنون قصد دارد دومین فیس لیفت از این خودروی الکتریکی را در کره جنوبی به نمایش بگذارد.
شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی یک نمونه اولیه از خودروی پرنده خودکار خود، که آن را به عنوان «نمونه اولیه پهپاد مسافربری پیشرفته» توصیف می‌کند، راه اندازی کرده است. این ماشین پرنده رسما VMO نام گذاری شده است، اما به دلیل رنگ مشکی و طلایی، آن را با نام مستعار «ببر پرنده» نام گذاری کرده است.
سارق حرفه‌ای پس از مذاکرات اولیه با رانندگان درخصوص تعیین قیمت باربری سوار بر کامیون و خودرو شده و سپس با چرب‌زبانی و یا با چاقو به آنها آبمیوه خورانده و برای سرقت اموال اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ