«لی جون» مدیرعامل شیائومی اکنون از فناوری رانندگی خودران خود که «فناوری پایلوت» نام دارد، رونمایی کرده است. این فناوری توسط تیم تحقیق و توسعه این شرکت با بودجه ۵۰۰ میلیون دلاری در حال توسعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
مراسم رونمایی نیمار امروز پیش از دیدار الهلال مقابل الفیحا برگزار خواهد شد.
مدافع جدید استقلال نخستین بازی فصل خود را مقابل ملوان انجام داد.
مدافع جدید ملوان انزلی برای نخستین بار در این فصل مقابل استقلال بازی می‌کند.
آدیداس دقایقی قبل از پیراهن سوم یوونتوس برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
پوما دقایقی قبل عکس پیراهن سوم میلان برای فصل 24-2023 را منتشر کرد.
برایان دابو در استادیوم فولادشهر حضور داشت و دربی اصفهان را از نزدیک تماشا کرد.
هواداران تراکتور در خطرناک‌ترین منطقه ورزشگاه یادگارامام مستقر شده‌اند.
محمود فکری نفرات منتخب خود در دیدار مقابل شمس‌آذر را مشخص کرد.
از سوی سرمربی تیم ملی بسکتبال ۱۳ بازیکن جهت حضور در تورنمنت پیک به تیم ملی دعوت شدند.
کمپانی شیائومی طی مراسمی از اولین گوشی دنیا با رم ۲۴ گیگابایتی به همراه پرچمدار تاشو جدیدش با نام شیائومی میکس فولد ۳ و دستبند تناسب اندام شیائومی باند ۸ پرو رونمایی کرد.
رونمایی از خودروهای هیبریدی و برقی در حاشیه جلسه هیئت دولت انجام شد؛تعدادی از این خودروهای برقی قرار است به عنوان تاکسی شهری مورد استفاده قرار گیرند.
نظام جدید ارزش گذاری دارایی‌های نامشهود با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.
دو تلویزیون جدید شیائومی با قیمتی کمتر از 200 دلار به فروش می‌رسند و رابط کاربری MIUI TV3.0 را اجرا می‌کنند.
زبان طراحی این دستبند هوشمند تفاوت چندانی با نسل قبلی‌اش ندارد. این محصول همچنان از یک نمایشگر 1.62 اینچی امولد با قابلیت نمایشگر همیشه روشن درون یک کپسول بهره می‌برد که البته در آن سنسورها و باتری هم قرار گرفته‌اند.
این عینک واقعیت افزوده که در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل در بارسلون این هفته رونمایی شد، دارای پنل‌های نمایشگر میکرو OLED با منشور‌های هدایت نور آزاد است که نور را قبل از اینکه به چشم کاربر وارد کند، از سه سطح بازتاب می‌دهند.
اولین تصویر از خودرو برقی شیائومی رونمایی شد. خودرو برقی شیائومی MS ۱۱ قرار است با قیمت ۳۷ تا ۵۰ هزار دلار روانه بازار شود.
شیائومی احتمالا آخرین مدل قفل درب هوشمند را بیستم فوریه در بازار‌های جهانی عرضه می‌کند.
شیائومی روز گذشته از نسل جدید گوشی‌های خود یعنی شیائومی ۱۳و ۱۲ پرو رونمایی کرد. شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو مهاجمان چینی بازار موبایل‌اند که با سخت‌افزار پرقدرت و طراحی بی‌هویت، از همین حالا برای گلکسی S23 رجزخوانی می‌کنند.
پس از رونمایی از سری گوشی‌های فوق‌العاده شیائومی ۱۳، کمپانی Xiaomi از یک از محصول جدید از خانواده MIJIA رونمایی کرد. این گجت جذاب و منحصربفرد، قلم دیکشنری میجیا (MIJIA Dictionary Pen) نام دارد و در حال حاضر در حال جذب سرمایه برای تولید انبوه در آینده است. این دستگاه قابلیت‌های بسیار خاص و جالبی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
شیائومی با معرفی نخستین دسکتاپ خودش رسماً وارد بازار کامپیوتر‌های شخصی (PC) شد. شیائومی مینی هاست، نام این کامپیوتر جمع‌وجور است که به راحتی می‌توانید با یک دست آن را حمل کنید و بدون دردسر داخل کیف شما جای می‌گیرد. از نظر ظاهری و ابعاد مینی کامپیوتر شیائومی را می‌توان با مک مینی اپل مقایسه کرد.
رندر‌های فاش شده شیائومی ۱۲T و ۱۲T Pro از گزینه رنگ جدید Lunar Silver رونمایی می‌کنند.
در رویداد بزرگی که توسط شیائومی در ۱۱ آگوست در پکن برگزار شد، این شرکت از اولین ربات انسان نمای خود، CyberOne رونمایی کرد. ربات انسان نمای شیائومی ۱.۷۷ متر قد و ۵۲ کیلوگرم وزن دارد. شیائومی این ربات را با لقب «برادر فلزی» نیز می‌خواند.
شرکت شیائومی امروز رویداد بزرگی را در چین برگزار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته از گوشی هوشمند شیائومی میکس فولد به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت رونمایی کرد. امروز شیائومی جانشین این دستگاه یعنی شیائومی میکس فولد ۲ را معرفی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ