سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان به تمجید از تیم ملی فوتسال ایران پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون درنظر‌گرفتن اتفاقاتی که بین تماشاگران دو تیم روی سکو‌ها رخ داده، اظهارات تندوتیز محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، علیه پرسپولیس در فصول گذشته، حسابی جنجالی شده است. زنوزی حتی حاضر به استفاده از اسم پرسپولیس نیست و آن را واژه‌ای خارجی می‌داند. این مورد و اظهاراتی دیگر مانند بهره‌بردن پرسپولیس از داستان داوری یا حمایت‌های پشت پرده، باعث شده تا بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پیش از سوت شروع هم بدون حاشیه نباشد.
در روزی که قرار بود بازی دوستانه استقلال پشت درهای بسته برگزار شود، باتجربه‌های این تیم مقابل دوربین‎ها حرف‌هایی زدند که کمتر کسی انتظارش را داشت.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال می‌گوید در ست سوم بازی با آرژانتین یک شوک به تیم وارد شد.
به نظر می‌رسد گلزار در یک بازیگردانی هوشمندانه با انتشار حرفه‌ای خبر ازدواج‌ش، خود را از فشار خارج کرده و اتفاقا به کانون توجهات نیز تبدیل شده است
مهاجم ازبکستانی پیکان معتقد است فرشاد احمدزاده در صحنه اخراج او بزرگنمایی کرده و او اصلا ضربه‌ای به او نزده که مستحق کارت زرد دوم و اخراج بوده باشد.
مازیار زارع به سوالات پرتعداد و نظرات عجیب خبرنگاران اصفهانی پاسخ‌های صریحی داد.
شاگردان مهدی تارتار در پنج بازی اخیر میانگین دو امتیاز در هر دیدار کسب کرده اند.
مدافع مس کرمان بابت اشتباهی که به صورت غیر عمد در بازی با صنعت انجام داد عذرخواهی می کند.
هافبک نفت مسجدسلیمان شرایط این تیم پس از تساوی مقابل هوادار را مثبت ارزیابی کرد.
مربی جوان آریو می گوید بازیکنانشان استحقاق صعود به لیگ آزادگان را دارند.
سرمربی چادرملو اردکان بعد از حذف مقابل هوادار به انتقاد از رفتار ساکت الهامی پرداخت.
سرمربی استقلال گفت که موقعیت هایی برای گلزنی در بازی با مس داشتیم ولی در لحظات آخر خوب تصمیم نگرفتیم.
فرهاد مجیدی می گوید که نتیجه بازی برابر خورفکان و شکست این تیم عادلانه نبوده است.
هافبک تیم کرواسی و جانشین لوکا مودریچ می‌گوید پنالتی جنجالی، عامل اصلی شکست این تیم نبوده است.
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.
گراهام آرنولد سرمربی تیم ملی استرالیا می‌گوید بازیکنان این تیم ریکاوری خوبی داشته‌اند و در دیدار برابر تونس به دنبال پیروزی خواهند بود.
پائولو بنتو امروز تایید کرد که سون هیونگ مین فردا برابر اروگوئه بازی خواهد کرد. او همچنین فده والورده را با کوین دی‌بروینه مقایسه کرد و گفت که بهترین های دنیا در پست خودشان هستند.
احمد عبدالله زاده یکی از کاپیتان های فولاد می گوید که آنها در زمان تعطیلات لیگ، فرصت بازسازی تیم را دارند.
مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر در خصوص لغو بازی تیمش با خیبر خرم‌آباد توضیحاتی ارائه داد.
هافبک استقلال نسبت به اتفاقات دیدار با فولاد معترض است و مدعی است حق تیمش در این جدال نادیده گرفته شده است.
علیرضا بیرانوند می‌گوید وظیفه بازیکنان تیم ملی خوشحال کردن مردم با پیروزی در مسابقات فوتبال است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش برگزار نکرده است.
فرمانده سپاه با بیان اینکه پیشوای ایران اسلامی مورد حملات مستقیم دشمن است، گفت: بنده نمی‌توانم بسیاری از واقعیت‌های شیرین را بگویم و ان شالله بعدا باز گو خواهیم کرد اما از ما قبول کنید که یک روحانی با دستان جانباز در میانه یک میدان جهانی جهاد ،سال‌ها شبانه‌روز ایستاده است و دشمن را بی‌عمل گذاشته است، دشمن مجهز است اما نمی‌تواند عمل کند.
«سیاه‌باز» را در خلاصه داستان فیلمی درباره ماجراهای یک بیت‌کوین باز می‌شناسیم اما همه ماجرا این نیست. داستان این فیلم از یک تصادف آغاز می‌شود که همه چیز آن مشکوک است، قصه از آغاز به ما یادآوری می‌کند که حواستان جمع باشد، این‌ها همه واقعیت نیست.
ماجرا از این قرار است که فیروز زاهدی اخیرن از استودیوی سازنده "داستان عامه پسند"، بابت بکاربردن خودسرانه ی عکس معروف گرفته شده توسط وی در تولید تعدادی از محصولات جانبی مرتبط با فیلم، شکایت می کند. زاهدی که خود را به لحاظ قانونی مالک تصویر معروف و نمادین از این کلاسیکِ دهه نودی می داند؛ عکس مورد بحث از شخصیتِ "میا والِس" با بازی "اما ثرمن" را درون استودیوی شخصی اش و در تاریخ ۷ اوریل ۱۹۹۴ به ثبت رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ