سرمربی چادرملو اردکان بعد از حذف مقابل هوادار به انتقاد از رفتار ساکت الهامی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: انسان عاقل باید بنشیند فکر می‌کند همه گزینه‌ها را داریم؛ ما گزینه توسعه برنامه هسته‌ای و همچنین گزینه مذاکرات برای اعتمادسازی را داریم و هیچ کدام از این دو گزینه به ما خسارت وارد نمی‌کند.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، می‌گوید حتی اگر خودش نخواهد هم بقیه به توپ طلا بردن او فکر می‌کنند.
تونی کروس گفت وقتی به رئال پیوسته، انتظار موفقیت در این باشگاه را داشته اما دیگر انتظار این همه موفقیت را نداشته است!
همه ما دوست داریم که در فصل تابستان اندام متناسبی داشته باشیم. مصرف چای سبز می‌تواند در این راه به ما کمک کند. هنگامی که مصرف چای سبز با ورزش همراه شود، فلاونید‌ها و کافئین چای سبز موجب چربی سوزی بیشتر شده و فرد وزن بیشتری کم می‌کند. یکی دیگر از دلایلی که مصرف چای سبز قبل از ورزش موجب کاهش وزن می‌شود، داغی چای است. این داغی درست خلاف باور همگانی است که فکر می‌کنند نوشیدنی خنک موجب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود.
همه ما احتمالا هر روز با هوش مصنوعی سر و کار داریم، بدون آنکه متوجه‌‌‌اش باشیم. خیلی‌‌‌ها هنوز فکر می‌کنند هوش مصنوعی، یک چیزی شبیه به تکنولوژی‌‌‌هایی است که در فیلم‌‌‌های علمی‌-تخیلی می‌بینیم اما همزمان با گسترش این تکنولوژی در زندگی روزمره انسان‌‌‌ها، این باور به مرور رنگ می‌‌‌بازد.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، می‌گوید نظرات دیگران که معتقد هستند این تیم شایسته قهرمانی نبوده را درک می‌کند.
میلاد من‌من‌کنان گفت پروانه راست می‌گوید اوایل زندگی مشترکمان همه چیز خوب بود، من به عشق بچگی‌ام رسیده بودم و این برایم معجزه خدا بود، اما بعد کم کم همه چیز سرد شد و الان فکر کنم پنج ماه است که همه‌چیز در خانه ما یخ زده است. قبلش با هم دعوا می‌کردیم، بحث می‌کردیم و مشکلی اگر بود با گفتگو و کوتاه‌آمدن من یا پروانه مسئله را حل می‌کردیم.
آیا شخصی که دوستش دارید درست زمانی که فکر می‌کردید همه چیز خوب پیش می‌رود، دیگر به شما پاسخ نمی‌دهد و تماس‌های شما را رد می‌کند؟ ممکن است شما نیز در معرض پدیده «Ghosting» قرار گرفته باشید!
کرباسچی: یک وقتی آقای ظریف گفتند برجام این است که ما مسئله هسته‌ای را پیش ببریم و با سایر کشورها مسائل‌مان را حل کنیم، آن‌زمان خیلی شدید مورد انتقاد گرفتند ولی خُب الآن می‌گوییم مسائل منطقه‌ای را می‌خواهیم حل کنیم تا بعد زمینه فراهم شود تا بتوانیم با آمریکا با دست پرتری کارمان را پیش ببریم. می‌خواهم بگویم در این طرف ما به‌عنوان اصلاح طلب و منتقد نباید فکر کنیم اگر ما بیاییم همه چیز را می‌توانیم دگرگون کنیم، این‌گونه نیست.
بنده خیلی نگرانم و فکر می‌کنم یک کرونای صد برابر جنسی داریم. آن موقع نمی‌دانم می‌خواهند چکار کنند. اکنون همه نگران وضعیت اقتصادی هستند، اما نمی‌دانند اوضاع چه خبر هست! بچه‌های ما دارند از بین می‌روند. من مراجعه‌کننده ۷ ساله دارم که پورن نگاه می‌کند! بنده از مراجعان و معلمان می‌فهمم. می‌گویند: خانم دکتر چکار کنیم؟ گروه‌های ترنس و همجنس‌گرایی که در همین جامعه تشکیل می‌شود.
نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس گفت: ما خیلی اصرار داریم که چرخ را دوباره اختراع کنیم، سوال من از مسئولان اجرایی این است که ۲۰۰ کشور در جهان وجود دارد این‌ها پول ملی و ارز خارجی خود را چگونه مدیریت می‌کنند؟ چرا ما به بانکداری و یا حکومتداری به عنوان یک علم و تخصص اعتقاد نداریم؟ چرا فکر می‌‌کنیم ما تخم دو زرده جهان را آوردیم که می‌توانیم همه امور جهان را اصلاح کنیم.
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، در مستند جنگ برای فوتبال، به تندی علیه فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، حرف زد.
کیهان به نقل از آیت الله حسن عاملی امام جمعه اردبیل نوشت: در هلند در شب‌ها خانه‌ها با شمع روشن می‌شود با اینکه هلند یک کشور ثروتمند و کوچک است، اما قیمت برق را پایین نمی‌آورد اگر ایران باشد می‌گویند دولت برای همه ما شام غریبان درست کرده است! اما آن‌ها این‌گونه فکر نمی‌کنند، چون می‌خواهند ثروت کشور خودشان را حفظ کنند.
محسن کوهکن نماینده سابق مجلس با بیان اینکه زنان کشور ما نجابت دارند، اعلام کرد: با وجود همه تبلیغات دشمن، وقتی اکثریت جامعه را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم حجاب دارند. اگر قبلا در خیابان راه می‌رفتم و می‌دیدم برخی زنان یک شالی روی سرشان انداخته و حجاب کامل و صحیحی ندارد، فکر می‌کردم اعتقادی ندارد، امروز اگر همان زن را ببینم باید بگویم استغفرالله، چراکه به حجاب معتقد است، اما تشخیصش این است که در این حد داشته باشد.
بازیکن تیم ملی کرواسی می گوید همه ما سال 1998 را به یاد داریم که چقدر برای کرواسی بزرگ بود و چقدر به آن افتخار می کردیم.
مرد جوان در دادگاه گفت: من فکر می‌کردم مونا بعد از ازدواج و زندگی در تهران کمی رفتارش معتدل‌تر شود و از این همه سادگی دست بردارد چندبار به او گفتم وقتی با دوستانم بیرون می‌رویم یا به خانه ما می‌آیند با لهجه شهرستانی صحبت نکن، سؤالات کودکانه نپرس کمی اطلاعاتت را درباره مسائل بالا ببر تا اطرافیان تو را دست نیندازند، اما او قبول نمی‌کند.
متهم که ۱۶ سال داشت و ایرانی بود به جایگاه رفت و با ابراز ندامت از حضورش در گروهک تروریستی داعش گفت: من فریب خوردم، فکر کردم سوار ماشین‌های امریکایی می‌شویم و از زندگی‌مان لذت می‌بریم، اما همه حرف‌های‌شان دروغ بود. باور کنید خانواده‌ام نمی‌دانند من عضو این گروه شده‌ام. من وقتی به عضویت داعش در آمدم پشیمان شدم و آن‌ها من را یک ماه در چادر زندانی کردند، چون ایرانی بودم فکر می‌کردند جاسوس هستم. خیلی دنبال راه فرار بودم تا اینکه دستگیر شدم.
سرلشکر سلامی گفت: دشمنان نمی‌دانستند اگر همه قدرت‌های جهان هم متحد شوند نمی‌توان این نظام را از جای خود تکان بدهند. امروز مشاهده کردم که مردم در شهر‌های مختلف پس از برگزاری نمازجمعه اجتماعات باشکوهی را برپا کردند و تعداد آن‌ها به قدری زیاد بود که هرچه نگاه می‌کردم پایان آن مشخص نبود.
رییس‌جمهور گفت: کسانی که فکر می‌کردند دین امر فردی و شخصی است و کاری به امور اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ندارد، به برکت خون مطهر شهیدان در عالم بیدار شدند و امروز همه مسلمانان در همه عالم می‌خواهند مثل یک مسلمان زندگی کنند و تمام شئونات زندگی‌شان بر اساس اسلام و اصول اسلامی باشد.
بکام گفت که در ساعات اولیه صبح جمعه به تالار وست‌مینستر رسید به این امید که جمعیت کمتری در اینجا باشند. فکر می‌کردم اگر ساعت ۲ بامداد بیایم خلوت‌تر خواهد بود، اما اشتباه کردم. انگار همه مانند من فکر می‌کردند.
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
حسین آخانی عضو هیت علمی دانشگاه تهران گفت: تخریب گسترده مراتع، روودخانه ها، تالاب‌ها و حتی کوهستان‌ها همگی باعث شده محیط طبیعی و زیستی ایران وارد یک فاز بحرانی شود، همین الان ما یک کوه سالم در کشور نداریم و با توجه به توسعه بی رویه معادن در دل کوهستان‌ها محیط طبیعی بسیار از استان‌ها بهم خورده، از سوی دیگر به دلیل وجود ذخایر عظیم سوخت‌های فسیلی در کشور، مسئولان فکر می‌کنند، باید همه آن‌ها را بسوزانند، چنین رویکردی باعث شده ایران در تولید گاز‌های گلخانه در ردیف کشور‌هایی قرار بگیرد که در این زمینه بسیار فعال است.
حسین آخانی عضو هیت علمی دانشگاه تهران گفت: تخریب گسترده مراتع، روودخانه ها، تالاب‌ها و حتی کوهستان‌ها همگی باعث شده محیط طبیعی و زیستی ایران وارد یک فاز بحرانی شود، همین الان ما یک کوه سالم در کشور نداریم و با توجه به توسعه بی رویه معادن در دل کوهستان‌ها محیط طبیعی بسیار از استان‌ها بهم خورده، از سوی دیگر به دلیل وجود ذخایر عظیم سوخت‌های فسیلی در کشور، مسئولان فکر می‌کنند، باید همه آن‌ها را بسوزانند، چنین رویکردی باعث شده ایران در تولید گاز‌های گلخانه در ردیف کشور‌هایی قرار بگیرد که در این زمینه بسیار فعال است.
آن زمان که فکر می‌کردند برجام موفق می‌شود، روحانی می‌گفت همه مسئولیت مذاکرات با من است، حال اگر امور آن طور که موسویان و رفقایش در دولت روحانی انتظار داشتند، پیش نرفته و به در بسته خورده‌اند، باید مسئولیت پذیر باشند و نتیجه اقدامات خود را بپذیرند، نه اینکه مسائل را تقصیر رهبری بیندازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ