فرمانده سپاه با بیان اینکه پیشوای ایران اسلامی مورد حملات مستقیم دشمن است، گفت: بنده نمی‌توانم بسیاری از واقعیت‌های شیرین را بگویم و ان شالله بعدا باز گو خواهیم کرد اما از ما قبول کنید که یک روحانی با دستان جانباز در میانه یک میدان جهانی جهاد ،سال‌ها شبانه‌روز ایستاده است و دشمن را بی‌عمل گذاشته است، دشمن مجهز است اما نمی‌تواند عمل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشوا- مسئول آتش نشانی شهرداری پیشوا از تصادف شاخ به شاخ دو خودرو در این شهرستان و مصدوم شدن هفت نفر در این حادثه خبر داد.
آنچه انگیزه اصلی امام را تشکیل می‌داد وظیفه امر به معروف و نهی از منکر بود و هیچ منکری بالاتر از حکومت فاسد یزید نبود. کسی که در جای پیامبر (ص) نشسته بود علاوه بر اینکه حکومت موروثی و سلطنتی را تثبیت کرده بود فاسدترین مردم زمان بود و سکوت در چنین زمانی بر هیچ‌کس جایز نیست چه رسد به امام و پیشوای امت.
پرونده دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام با قهرمانی تیم پرهام پیشوا بسته شد.
پیشوا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن تشریح جزئیات آدم ربایی در پیشوا گفت: گروگانگیران که چهار برادر بودند، دستگیر شدند.
ورامین- نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی آمریکا گفت: حقوق بشر بهانه آمریکا برای جنگ افروزی و کسب ثروت و منابع کشورها است.
ورامین-فرماندار ویژه ورامین و معاون استاندار تهران از مردم برای مشکلات پیش‌آمده برای قطار تهران-پیشوا عذرخواهی کرد.
پیشوا- دادستان عمومی و انقلاب پیشوا گفت: کل بدهی بدهکار پیشوا بر اساس نظر کارشناسان یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان است، که اموال وی ۴۰۰ میلیارد تومان مشخص شده است.
علی جنتی نوشت: قواعد حکمرانی ایجاب می‌کند که حاکمان خود به پیشواز تحولات بروند و براساس خواست عمومی برنامه ریزی کنند وگرنه تحولات اجتماعی به رغم اراده آنان خود را تحمیل خواهد کرد.
پیشوا- فرمانده فراجا گفت: پیروی از ولایت فقیه کلید عبور سربلند از فتنه های گوناگون است.
دور رفت مسابقات نوزدهم خرداد به میزبانی شهرستان پیشوا برگزار می‌شود. همچنین تاریخ دور برگشت 6 تیر و تاریخ فینال 20 تیرماه تعیین شد.
پیشوا- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: فعلاً کاسب بدهکار پیشوایی از کشور ممنوع الخروج شده تا تضمینی باشد که همیشه در دسترس برای پیگیری امور باشد.
نویسنده کتاب «ماه پیشونی قصه ما» گفت: باید گذشته را کاوید و هویت تاریخی و فرهنگی خود را بازشناخت. بی‌تردید، مطالعه متون ادبی و داستان‌های شاهنامه و مثنوی مولوی و افسانه‌ها و اسطوره‌ها، روش موثری برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ است. از سوی دیگر باید به بازآفرینی و بازنویسی ادبیات کهن و افسانه‌ها براساس شرایط امروز پرداخت.
یک نمایش درخشان دیگر، پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر نزدیک کرده است.
پیشوا- شامگاه پنجشنبه یک دستگاه مینی بوس کاروان عروسی در پیشوا واژگون شد و طی این حادثه ۳ نفر فوت و ۱۰ تن مصدوم شده اند.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: برای چهارشنبه سوری باید مراقبت کنیم، تا الان یک فوتی و هشت مصدوم قطع عضو داشته‌ایم.
پیشوا- سخنگوی دولت با بیان این که دولت تورم را ۶۰درصدی تحویل گرفت و اکنون به ۴۰ درصد رسانده است، گفت: رشد اقتصادی کشور بالای پنج درصد است.
در توضیح این دیوارنگاره که محصول خانه طراحان انقلاب اسلامی و مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه است، آمده است: «مامان مهربونم همه خوبی‌هات یادم می‌مونه».
اگر بگویند امام و پیشوای ما امام خمینی و رهبری معظم انقلاب است پس این‌همه همراهی با فتنه اخیر و فتنه‌های قبلی برای چیست؟ برای درگذشت مهسا امینی توییت می‌زنند آن را فاجعه اعلام می‌کنند، اما برای شهادت ده‌ها تن از شهدای اخیر که به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند حتی یک اظهار تأسف هم نمی‌کنند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار باکیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار با کیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
پیشوا- فرمانده نیروی انتظامی گفت: حملات یکی از سران فتنه به شهید همدانی نشانه کینه ریشه‌ای از انقلاب، اصل نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
دوران ولادت امام جواد علیه السلام، یکی از سخت ترین دوران برای اهل بیت علیهم السلام بود. امام محمد بن علی التقی علیهما السلام، نهمین پیشوای شیعیان در این دوره به مانند مشعلی همچنان به هدایت شیعیان با وجود حوادث گسترده‌ای پرداختند که در این دوره رخ داد.
رابطه تنگاتنگ و صحیح آن حضرت با خداوند متعال و معجزات و کراماتی که به دست آن بزرگوار به ظهور و بروز رسیده و در امامت آن حضرت متجلّی است، نشان از جایگاه بلند و شأن رفیع آن امام همام در نزد خداوند متعال دارد؛ خداوندی که آن حضرت را برای تصدّی عهد امامت خود برگزید و او را پیشوای جامعه قرار داده است
عده ای از قبل محرم به پیشواز می روند. بساط عزاداری برپا می کنند. خیابانها را سیاه پوش می کنند. در حالی که مصیبت و فاجعه فراموش شدنی در دهم ماه محرم اتفاق افتاده است. این افراط ها نمی تواند عامل معنوی داشته باشد. بیشتر جامعه را خسته می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ