بدون درنظر‌گرفتن اتفاقاتی که بین تماشاگران دو تیم روی سکو‌ها رخ داده، اظهارات تندوتیز محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، علیه پرسپولیس در فصول گذشته، حسابی جنجالی شده است. زنوزی حتی حاضر به استفاده از اسم پرسپولیس نیست و آن را واژه‌ای خارجی می‌داند. این مورد و اظهاراتی دیگر مانند بهره‌بردن پرسپولیس از داستان داوری یا حمایت‌های پشت پرده، باعث شده تا بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پیش از سوت شروع هم بدون حاشیه نباشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید نمی‌داند با چه زبانی از بازیکنانش تشکر کند چراکه علی‌رغم مشکلات که توجهی به آنها نمی‌شود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.
ستاره‌های فصل گذشته تراکتور در نقش جهان دیداری دوباره داشتند.
مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و تراکتور با تایید انتقال یک هوادار تراکتور به بیمارستان، برخورد نارنجک با او را تکذیب کردند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برخلاف روز اول مسابقات هیچ واکنشی به اتفاقات دیدارهای روز دوم از جمله بازی پرحاشیه سپاهان و تراکتور نداشت.
رضا کرمانشاهی به اعتراضاتی که به حضور داوران سابق فوتبال ایران در باشگاه تراکتور مطرح می‌شود، پاسخ داد.
سرمربی استقلال می گوید این بازی توضیح فنی زیادی ندارد چرا که تیمش همه جوره از تراکتور برتر بود.
باشگاه تراکتور نسبت به اسکان تیم داوری آن‌ها با صنعت نفت و تیم میزبان در یک هتل اعتراض شدیدی انجام داد.
سرمربی تراکتور در پایان بازی با فولاد، انتخاب زمین برای بازی های آتی را منوط به کیفیت چمنی دانست که امروز از آن راضی نبود.
مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در خصوص ویلموتس مظلوم واقع شد، گفت: چرا مجلس باعث شد تا دو درصدی که وزارتخانه های صنعتی به ورزش می دادند، قطع شود.
بازی دوستانه امروز تراکتور با یک اتفاق جالب در آخرین لحظات همراه بود.
مدیرعامل تراکتور نسبت به انتخاب داور تهرانی برای دیدار این تیم مقابل استقلال انتقاد کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل تراکتور پرانتقاد ظاهر شد، گفت: با شرایطی که در استقلال به وجود آمده تغییرات اساسی در سطح کادر فنی و بازیکنان الزامی است.
در واقع هنگامی که اسدی تلاش داشت با یک پاس پشت مدافعان همبازی خود را صاحب موقعیت گلزنی کند این حردانی بود که دفع ناقصش توپ را به قنبری رساند و بدین ترتیب گل مردود نیست.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
تا امروز حکمی بر ابطال مالکیت هلدینگ دریک و محمدرضا زنوزی صادر نشده چرا که ظاهرا در این جلسات ادله و مستندات ناصر شفق کافی نبوده است.
تا امروز حکمی بر ابطال مالکیت هلدینگ دریک و محمدرضا زنوزی صادر نشده چرا که ظاهرا در این جلسات ادله و مستندات ناصر شفق کافی نبوده است
تراکتور از دفاع منطقه‌ای استفاده کرد. آن‌ها خیلی خوب می‌دانستند پرسپولیس چطور می‌خواهد لوکادیا را تغذیه کند.
پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف تراکتور می‌رود که از ۶ بازی قبل خود در لیگ بیست‌ودوم توانسته ۱۴ امتیاز کسب کند و به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد.
سرپرست نفت آبادان نسبت به اتفاقات جدال با تراکتور در تبریز خصوصا در صحنه درخواست این تیم برای تعویض معترض است.
رضا درویش می‌گوید قرار است پرونده بازی تراکتور دوباره بررسی شود.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آره‌نا به پایان رسید.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آرنا به پایان رسید.
امیرقلعه‌نویی در پایان دیدار برابر تراکتور که با پیروزی ارزشمند تیمش همراه شد توضیحاتی درباره دلیل عدم استفاده از خرید جدید برزیلی‌اش ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ