گراهام آرنولد سرمربی تیم ملی استرالیا می‌گوید بازیکنان این تیم ریکاوری خوبی داشته‌اند و در دیدار برابر تونس به دنبال پیروزی خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه توانمندی دفاعی ما به مرحله شکست ناپذیری رسیده است، گفت:هر اقدامی برای رویارویی با قدرت دفاعی ما یک انتحار و به مثابه سر به صخره کوبیدن است‌.
سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت در کرانه باختری و جنین هرگز در برابر دشمن متحمل شکست نخواهد شد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تمجید عملکرد تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: صلاح نبود کره جنوبی را در فینال ببریم!
سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است. وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمرد‌های شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: با تیمی بازی داریم که در دیداری فوق العاده توانست پرسیپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور معتقد است این تیم فراتر از انتظارات نتیجه گرفته و انتظارات بیش از حد ممکن است به آنها آسیب بزند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن نشستی خبری برگزار کرد و طی سخنانی به شکست اهداف پنهان و آشکار متجاوزان به یمن اشاره کرد.
عضو تیم جودو رعد پدافند در مسابقات بین باشگاهی جام خلیج فارس، گفت: مسابقات خوبی را در این رقابت‌ها داشتیم که گل کار ما مبارزه با روس ها بود که موفق شدیم با شکست آنها جام را بالای سرمان ببریم.
آبشک می گوید فولاد پتانسیل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشت اما عدم خودباوری مانع از این اتفاق شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: احساس‌برانگیزی مداحی در معرکه‌های حساس به داد کشور رسید. در دفاع مقدس، مداح‌ها و شاعرها توانستند فضا را آماده حماسه بزرگ کنند.
مارکینیوش، کاپیتان پی اس جی، معتقد است که دلیل شکست پی اس جی عدم انسجام تیمی بود و غیبت لیونل مسی و نیمار در آن نقشی نداشت.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: بازی مهمی با مدافع عنوان قهرمانی داریم اما با در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت کسب پیروزی برابر دانشگاه آزاد دور از دسترس نیست.
مدافع پیکان مدعی است که بازیکنان جوان این تیم به خودباوری رسیدند و توانایی شکست هر حریفی را دارند.
فرهاد مجیدی می گوید که نتیجه بازی برابر خورفکان و شکست این تیم عادلانه نبوده است.
کارشناس فوتبال کشور معتقد است مهم‌ترین دلیل شکست سنگین تیم ملی مقابل انگلیس انتخاب استراتژی اشتباه بوده است.
نخست وزیر بلاروس بر این باور است که تلاش برای مقابله با رویکرد تحریمی غرب باید مستمر باشد.
بهترین بازیکن مسابقه امشب آلمان مقابل کاستاریکا بدون شک کای هاورتز بود که سه گل پایانی آلمان را با فولکروگ ستاره جدید مانشافت سهیم شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها نامه‌ای در ۳۰ شهریورماه از منطقه غرب آسیا به پنتاگون نوشتند که ما در این توطئه شکست خورده‌ایم و مردم ایران با ما همراهی نکرده‌اند، در میان دشمن هم اختلاف نظر است و برخی از آن‌ها گفته‌اند که تکلیف این همه پولی که خرج شده چه می‌شود؟
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است تیمش علیرغم داشتن فرصت گلزنی بیشتر برابر رئال بتیس شکست خورده است.
مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، معتقد است که این تیم از شکست برابر برنتفورد برای پیروزی برابر لیورپول انگیزه گرفته است.
سجاد بازگیر زننده اولین گل فصل ملوان گفت می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه استقلال کنیم.
محمد موسوی به انتقادهای روزهای اخیر پس از تصمیمش برای انصراف از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان واکنش نشان داد.
محمد موسوی به انتقادات روزهای اخیر پس از تصمیمش برای انصراف از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان واکنش نشان داد.
اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ