هافبک نفت مسجدسلیمان شرایط این تیم پس از تساوی مقابل هوادار را مثبت ارزیابی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسیر واردات این تعداد خودرو، باید نهادهای مختلف را با هم هماهنگ کند. ما قبلا که واردات داشتیم، این هماهنگی ایجاد شده بود و وقتی واردات قطع شد، این هماهنگی نیز از بین رفت...
بعضی افراد وقتی زن باردار می‌بینند می‌گویند انگار هر لحظه ممکن است زمان زایمانت فرا برسد. زنان مختلف اندام‌های متفاوتی دارند و وزن آن‌ها با هم متفاوت است. شکل بارداری و اندازه‌ی شکم افراد در بارداری، با هم تفاوت دارد. حتی اگر قبلا بارداری و زایمان را تجربه کرده باشید، نمی‌توانید در مورد شرایط دیگران نظر بدهید. شکم یک زن هر چقدر هم که بزرگ باشد، نشان‌دهنده‌ی رسیدن زمان بارداری نیست و اگر همه‌چیز طبیعی پیش برود، زایمان در موعد مقرر انجام می‌شود.
متهم گفت: «مهندس عمران هستم و همیشه سرم در کار و درس خودم بوده است. مدتی قبل پیشنهاد شد که دهیار روستای سنگان شوم و با توجه به عدم سوء پیشینه بخشداری حکم دهیاری من را داد. وقتی کارم را شروع کردم امید که با من نسبت فامیلی داشت می‌خواست به من باج بدهد تا ساخت و ساز غیرمجاز خود را ادامه دهد. اما فکرش را هم نمی‌کرد که من جلوی او را بگیرم و مانع ادامه فعالیت‌های غیرمجازش شوم. برای همین از من کینه به دل گرفت.»
شهروز همایون فرمنش تاکید کرد که وقتی دو ساعت قبل بازی به تیم ملحق می‌شود، این موضوع کار را دشوار می‌کند.
یک حمام داغ یا دوش آب گرم درست پیش از خواب شاید کار آرامش بخشی به نظر برسد، اما در حقیقت، ممکن است خوابتان را مختل کند. شما وقتی دمای بدن تان اندکی پایین‌تر است، خواب بهتری دارید و زمانی که بدن شروع به آماده کردن خود برای داشتن یک خواب خوب شبانه می‌کند، دمای بدن اندکی افت می‌کند.
فکر می‌کردم بر اساس اظهاراتی که قبل از شروع فرماندهی در جلسات متعدد داشتیم، می‌توانستیم با ذکر دلایل و منطق نظامی، امام را راضی کنیم. چون بعد از حکم ایشان و قبل از سفر به جبهه که برای خداحافظی خدمت امام رسیده بودم و نظر و هدفم را گفته بودم، امام لبخندی زدند و از سر ملاطفت نگاهی به من کردند و جوایی ندادند. وقتی به جبهه رفتم همان حرف را در جمع فرماندهان جبهه گفتم که بعضی‌ها استقبال و بعضی‌ها مخالفت کردند.
متهم گفت: وقتی به خانه سوسن رفتم و دسته‌های تراول چک را دیدم، وسوسه شدم. من در یک لحظه پتویی را روی سر پیرزن انداختم و او را خفه کردم. سپس به سراغ تراول‌ها رفتم، اما وقتی آن‌ها را شمردم متوجه شدم ۲ میلیون تومان بیشتر نیست.
من مقتول را نمی‌شناختم. اما قبلا شنیده بودم که معاون بانک برادری روحانی دارد. برای همین وقتی با معاون بانک درگیر شده بودم و مقتول وارد بانک شد، تصور کردم که وی همان برادر روحانی معاون بانک است. از طرفی آنقدر عصبانی بودم که کنترلم را از دست دادم و به تصور خودم تصمیم گرفتم با قتل برادر معاون بانک از او انتقام بگیرم.
حال با مرور همین اتفاق و اصرار عربستانی‌ها برای در اختیار داشتن مهدی طارمی می‌توان به این نتیجه نزدیک شد که مهدی می‌تواند بخشی از پازل اصلاحاتی باشد که از چندین وقت قبل در عربستان شروع شده؛ اصلاحاتی که حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی عربستان را حسابی دگرگون کرده است. شاید اگر مهدی علاقه‌ای به حضور در عربستان با آن شرایط نداشته باشد، یکی، دو تماس از سوی دولتی‌ها، این انتقال تاریخی را نهایی کند.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
عباس موزون، در یک گفت‌وگوی زنده مجازی گفت: در فصل دوم برنامه که دو سال پیش پخش شد بعد از آنکه خانم نعمت‌اللهی یکی از تجربه‌گران مرگ موقت از این گفت که قبلا حجابش طور دیگری بود و حتی پدرش از حجابش ناراحت بود، وقتی رفتم و برگشتم و آن‌جا نتیجه این کار‌ها را دیدم، حجابم درست شد... در فضای مجازی آن‌قدر به او حمله کردند که همین یکی دو ماه قبل به‌خاطر این حملات، عمل مغز باز انجام داد.
نشریه کانورسیشن درباره بمب‌های ترموباریک می‌نویسد: «تأثیر بمب‌های ترموباریک یا بمب‌های خلاء، شبیه به نفس عمیق کشیدن قبل از غوطه‌ور شدن در آب است. البته تصور کنید که تمام اکسیژن فوراً از بدن شما خارج می‌شود. وقتی دوباره سعی کنید نفس بکشید. به جای اینکه آب سرد ریه‌های شما را پر کند، ذرات سمی و قابل اشتعال شروع به کشتن شما از درون می‌کنند.»
درست ۱۲ سال قبل، تیم ملی در شرایطی مشابه به حال برابر روسیه قرار گرفت و به برتری ارزشمندی رسید.
دلیل دیگر ضرورت جایگزینی موش‌ها با مدل‌های دیگر این است که پروتکل‌های زیادی وجود دارد که دانشمندان باید قبل از شروع آزمایش جدید در مدل موش از آن‌ها پیروی کنند. در نتیجه، تأیید این امر ممکن است ماه‌ها طول بکشد. از آنجایی که کرم‌های پیله‌ساز جزو بی‌مهرگان هستند، نویسندگان مطالعه انتظار دارند که حجم کاغذبازی برای شروع آزمایش بر روی آن‌ها کاهش یابد.
محسن کوهکن نماینده سابق مجلس با بیان اینکه زنان کشور ما نجابت دارند، اعلام کرد: با وجود همه تبلیغات دشمن، وقتی اکثریت جامعه را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم حجاب دارند. اگر قبلا در خیابان راه می‌رفتم و می‌دیدم برخی زنان یک شالی روی سرشان انداخته و حجاب کامل و صحیحی ندارد، فکر می‌کردم اعتقادی ندارد، امروز اگر همان زن را ببینم باید بگویم استغفرالله، چراکه به حجاب معتقد است، اما تشخیصش این است که در این حد داشته باشد.
وزیر کشور یکی از کارکردهای مهم شورای ائتلاف و جریانات همسو را جهاد تبیین برشمرد و گفت: وقتی با بیش از ۹۰ درصد از بازداشت شدگان در اغتشاشات اخیر صحبت می شود، اظهار پشیمانی و ندامت می‌کنند و اغلب می‌گویند که این حرف‌ها را قبلا نشنیده‌اند.
متهم گفت: تصمیم به جدایی گرفتم، ولی همسرم مرا طلاق نمی‌داد. در همین روز‌ها بود که وارد فضای مجازی شدم و با جوانی اهل یکی از روستا‌های ملایر آشنا شدم. آن جوان که ادعا می‌کردبه تازگی خدمت سربازی اش را به پایان رسانده است، به درد دل‌های من گوش می‌داد و مدعی بود خودش نیز افسرده است و قبلا دارو‌های مخدردار مانند «متادون» استفاده می‌کرده. وقتی سفره دلم را گشودم و تاکید کردم که می‌خواهم از دست شوهرم خلاص شوم او مرا راهنمایی کرد که چگونه همسرم را به قتل برسانم!
دختر بزرگ‌تر در تحقیقات به بازپرس گفت: «از چند وقت قبل مادرمان مرتب ما را شکنجه می‌کرد. البته از همان ابتدا رفتار‌های نرمال و خوبی با ما نداشت. ولی از یک سال قبل شکنجه‌هایش شروع شد. او مرتب به ما توهین می‌کرد و کتک‌مان می‌زد. حتی از چند وقت پیش بدون اینکه من را نزد دکتر ببرد یا تحت آزمایش قرار بگیرم، به من می‌گفت که مشکل کبد و دیابت دارم.
خدا علی پروین را حفظ کند. او می‌گفت پرسپولیس دهه 60 وقتی بازی شروع نشده، 3 بر صفر از رقبا جلوست. الان نیز همین شرایط برای تیم ملی فوتسال هم صدق می‌کند و همه تیم‌ها قبل از شروع مسابقه 3 بر صفر عقب هستند.
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
امیر قلعه نویی قبل از آغاز مربیگریش در استقلال ، سابقه کار با همبازیانش را هم داشته است.
زن ۵۲ ساله گفت: پسر بزرگم چند شب قبل به منزل من آمد و شروع به مشاجره و ناسزاگویی کرد، اما وقتی دید که من زیر بار نمی‌روم و پول بیشتری به او نمی‌دهم، ناگهان بطری بنزین را برداشت تا مرا آتش بزند. من هم که به شدت ترسیده بودم وحشت‌زده به داخل کوچه دویدم و جیغ‌زنان از همسایگان کمک خواستم.
صحنه‌هایی از پایتخت افغانستان، تقریبا یک سال پس از حکومت مجدد طالبان بر این کشور را مشاهده می‌کنید. طی این مدت زنان با محرومیت از تحصیل، مجبور به پوشیدن برقع، ممنوعیت حضور در سیاست و رسانه، به تدریج از زندگی عمومی در افغانستان ناپدید شده اند. رژیم طالبان نسخه دقیقی از قوانین را وضع کرده است که جایی برای زنان که بیش از نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، باقی نمی‌گذارد. یک کارمند دولتی به خبرگزاری فرانسه گفته من کارم را دوست داشتم، می‌توانستم به فرزندانم تحصیلات خوبی ارائه دهم. اما وقتی آن‌ها رسیدند مجبور شدم در خانه بمانم؛ و حقوقم را قطع کردند. من معتقدم که طالبان همان‌هایی هستند که قبلا بودند: رژیم تاریک.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ