شاگردان مهدی تارتار در پنج بازی اخیر میانگین دو امتیاز در هر دیدار کسب کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی به سِمت ریاست کل دادگستری استان گیلان منصوب شد.
امیرحسین صادقی در جمع هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه حضور یافت و نسبت به شرایط تیم اعتراض کرد.
مربی تیم ملی هندبال گفت: به نظر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش واقف نیستم اما مراحل کار به شکلی است که فکر می‌کنم تیم به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود.
در حدیثی از رسول خدا (ص) نقل شده است: هر کس سوره فجر را در دهه اول ماه ذی‌الحجه قرائت کند گناهانش بخشیده می‌شود و اگر در غیر این ایام خوانده شود مایه نورانیت او در قیامت می‌شود.
در جدال دوستانه تیم ملی و تیم‌ امید، یکی از تقابل‌های جالب توجه بین امیرعلی صادقی و حسین کنعانی شکل گرفت.
مدافع ذوب آهن معتقد است این تیم شایستگی این را داشته که لیگ بیست و دوم را با رتبه بهتری به پایان برساند.
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲ خردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲ خردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شناسایی و انتخاب فرد اصلح اصول و موازینی دارد که طبق آن به نامزد‌ها در شاخص‌های مختلف که با ضریب‌های متفاوت اعمال می‌شود نمره می‌دهد و ارزیابی را انجام می‌دهد و افراد از بالاترین نمره به‌ترتیب وارد لیست می‌شوند.
هِشام بن حَکَم از بزرگترین متکلمین شیعه و از اصحاب امام صادق (ع) بود. جایگاه او در نزد امام صادق (ع) تا حدی است که حضرت در مورد او می‌فرمایند «هشام بن حکم مراقب و نگهبان حق ما و مؤید صدق ما و نابودکننده نظر‌های باطل دشمنان ماست. کسی که از او پیروی کند، از ما پیروی کرده است و کسی که با او مخالفت کند با ما مخالفت ورزیده است».
گارولت، محقق ارشد این تحقیق گفت: نتایج تحقیق قبلی ما که در یک جمعیت مطالعه بزرگ بریتانیانی انجام دادیم نشان داد که خواب نیمروزی با افزایش خطر چاقی مرتبط است، بنابراین می‌خواستیم مشخص کنیم که آیا این مورد در کشوری که استراحت‌ها از نظر فرهنگی بیشتر تعبیه شده (در این تحقیق، اسپانی) همچنین ارتباط طولانی مدت استراحت با سلامت متابولیک صادق است یا خیر.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید در مصاف با سپاهان یک پنالتی مسلم برای این تیم گرفته نشده است.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «وَحَرِّمْ عَلَیَّ فیهِ السَّخَطَ وَالنّیرانَ» می‌گوید: خدایا غضب و آتش خودت را بر من حرام کن. جهنم مصیبت‌های بسیاری دارد و إن‌شاء‌الله هر کسی با ولای امیرالمؤمنین (ع) و ولای اهل بیت (ع) از دنیا برود، جهنم نمی‌رود. امام صادق می‌فرمود: «ایمانتان را با خودتان بیاورید، ما دستگیری و شفاعت می‌کنیم".
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
رئیس فدراسیون اسکی و رئیس انجمن هاکی روی یخ به تشریح وضعیت تیم های هاکی روی یخ و شرایط این رشته در ایران پرداختند.
نماینده آبادان عنوان کرد: آمار‌هایی که توسط رئیس دولت طی دو جلسه در صحن مجلس ارائه شد، بعضاً خطا و غیرواقعی بوده است؛ ما شخص آقای رئیسی را انسانی صادق و وارسته می‌دانیم، بنابراین این آمار‌های غیرواقعی ناشی از آماری است که اطرافیان و دولتمردان به رئیس جمهوری ارائه می‌دهند.
حسا‌ترین دیدار هفته نخست دور برگشت فوتبال زنان، درحالی با پیروزی طلایی پوشان سپاهانی در برابر شهرداری سیرجان در یک دیدار خارج از خانه رقم خورد.
یکی از اتفاقات جالب اردوی اخیر تیم ملی حضور 11 بازیکن در رده سنی جوانان و امید در تمرینات بود.
یکی از اتفاقات جالب اردوی اخیر تیم ملی حضور 11 بازیکن در رده سنی جوانان و امید در تمرینات بود.
بعد از باخت ملوان مقابل هوادار در هفته هشتم لیگ برتر، ایمان صادقی قول ماندن در لیگ برتر و بهبود شرایط را به انزلیچی‌ها داد.
ملی‌پوش والیبال نشسته کشورمان گفت: کار سختی در مسابقات قهرمانی جهان داریم و بوسنی دنبال گرفتن انتقام است، اما ما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه نشان داده‌ایم در مذاکرات صادق هستیم، گفت: اگر آنچه که جمهوری اسلامی بر آن تاکید دارد، محقق شود یک توافق خوب امکانپذیر است.
دیناموزاگرب در حضور 63 دقیقه ای صادق محرمی برابر میلان شکست خورد و دست خالی به کرواسی باز خواهد گشت.
دیناموزاگرب در حضور 63 دقیقه ای صادق محرمی برابر میلان شکست خورد و دست خالی به کرواسی باز خواهد گشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ