دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال می‌گوید در ست سوم بازی با آرژانتین یک شوک به تیم وارد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب امیدوار است صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را همراه با تیمش تجربه کند.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، در بازگشت به تمرینات این تیم مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
دانش دوست، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران می‌گویو همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تلاش خود را کردند اما نشد که پیروز شویم.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال گفت: علی حاجی‌پور را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و تیم مقداری از لحاظ روحی و روانی به هم ریخت.
مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به کار دشوار تیم در هفته سوم لیگ ملت‌ها، گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
مشاور فنی تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
سرمربی تیم ملی ایران یکی از مهم‌ترین اهداف خود را کمک به تیم امید اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکا و اروپا می بایست از خود شرمنده باشند که هم در اشغال سرزمین یک ملت و هم در تاسیس یک دولت نژادی مشارکت تعیین کننده داشتند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان بازی به انتقاد از شرایط برگزاری مسابقه تیمش برابر ملوان پرداخت.
مدافع تیم استقلال با بیان اینکه این باخت ما را شرمنده هواداران کرد گفت: آن بازی را که باید در دربی انجام می دادیم نتوانستیم به خوبی ارائه کنیم.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمان و مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان از تمرکز منابع و مساعدت‌های شرکت ملی مس در این استان تقدیر کرد و گفت: اگر شرکت ملی مس نبود قطعا در پرداخت تسهیلات، شرمنده مردم می‌شدیم.
اتفاقات عجیب دیدار دیشب لورکوزن و بایرن مونیخ زوایای متفاوتی داشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت به سپاهان به غیبت خود در نشستهای خبری پایان داد و گفت: کار برای قهرمانی سخت شد اما از بازیکنانم می خواهم تسلیم نشوند.
شکست اینتر مقابل اسپتزیا منجر به اعتراض شدید هواداران نراتزوری به عملکرد این تیم شده است.
رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفت: شاهدیم که در برخی موارد خودپردازهای بانکی خالی از پول نقد هستند یا درست کار نمی‌کنند و مردم ناچارا برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین‌ها مراجعه می‌کنند و نمی‌دانیم دقیقا باید چکار کنیم که نه شرمنده مردم شویم و نه مشکل قانونی و مالیاتی داشته باشیم. درخواست ما این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی سریعا اظهارنظر و تدبیر کنند.
بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید بازی بدون تماشاگر هیچ حس و حال و رمقی ندارد و بی روح است.
اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، مدعی شد آلیسون بکر بهترین دروازه بان جهان است.
گل نخست بازی در حالی رقم خورد که همبازیان لوکادیا دخالتی در زدن ضربه توسط این بازیکن نداشتند. مهدی ترابی بر خلاف بازی با تراکتور تبریز که پرسپولیس به پنالتی رسید اصراری برای زدن آن نکرد تا این تیم پس از مدت‌ها بتواند با پنالتی به گل برسد.
سلمان اسحاقی اظهار کرد: بنده به عنوان یک عضو در مجلس شورای اسلامی از مردم عذرخواهی می‌کنم. بنده به مردم می‌گویم ما شرمنده هستیم که پس از گذشت سه ماه اداره وزارتخانه کلیدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اکنون نه این وزارتخانه سرپرست دارد و نه وزیر که مایه تاسف است.
نایب قهرمان کشتی جهان از ملت ایران بابت شکست در فینال مسابقات قهرمانی جهان عذرخواهی کرد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران گفت: کاراته همیشه بار کاروان ایران را به دوش می‌کشید اما این بار شرمنده مردم شدیم و نداشتن مسابقه تأثیر منفی خود را گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ