سرکه سیب حاوی مواد مغذی مانند ویتامین C و برخی ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم و منیزیم و همچنین آنتی اکسیدان‌هایی مانند پلی فنول‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرقی نمی‌کند که به چه دلیل دچار استرس و افسردگی هستید و شادی و نشاط را در زندگی‌تان گم کرده‌اید چون می‌توانید خودتان و زندگی‌تان را با جینکو نجات دهید! جینکو نوعی داروی گیاهی مشهور به‌ویژه در طب چینی است که خواص آنتی‌اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی‌ای نیز دارد و باعث از بین رفتن اختلالات خواب نیز می‌شود.
سگ‌های ولگرد به دلیل افزایش جمعیت، تحت تنش هستند و با تغییر رفتار آنها، بطور فراگیر به مردم و کودکان حمله می‌کنند. سگ‌ها موجودات بشدت آموزش پذیری هستند و وقتی یکی از آن‌ها به مردم حمله کرد بقیه نیز این کار ادامه می‌دهند.
مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: نیروهای اورژانس ۷ نفر را به دلیل مسمومیت الکلی به بیمارستان منتقل کردند.
دادستانی آلمان دستور بازداشت برخی افراد را به دلیل تلاش برای تشکیل گروه تروریستی مشابه داعش صادر کرد.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا در ۱۲ استان کشور اعلام کرد:سیل هفته اخیر ۷ فوتی در اردبیل و ۲ مفقودی در چالوس بر جای گذاشت.
سیب زمینی منبع خوبی از پتاسیم است، ماده معدنی که به انقباض عضلات که در مردان رایج‌تر است، کمک می‌کند.
ترموستات قطعه‌ای مکانیکی است که وظیفه اندازه‌گیری دما را بر عهده دارد. این قطعه در سیکل تبرید سیستم تهویه ماشین، روی اواپراتور نصب می‌شود. این قطعه با اندازه‌گیری دمای سیال مبرد در ورودی به اواپراتور، شرایط را برای حفظ دمای عملیاتی این تجهیز فراهم می‌کند. به زبان ساده اگر دمای سیال مبرد در ورودی به اواپراتور کمتر از حد مجاز باشد، با ارسال سیگنالی دستور توقف فعالیت کمپرسور را صادر می‌کند.
ایران در سال ۲۰۱۹ در جدول جهانی اهدای عضو و بین ۶۳ کشور، رتبه ۳۰، بابت پیوند کلیه از بیمار مرگ مغزی، بین ۷۲ کشور، رتبه ۳۴، پیوند کبد و بین ۶۴ کشور، رتبه ۱۵، بابت پیوند قلب و بین ۵۴ کشور، رتبه ۳۵، بابت پیوند ریه و بین ۴۹ کشور، رتبه ۴۷ و بابت پیوند لوزالمعده و بین ۴۱ کشور جهان، رتبه ۳۳ را داشته در حالی که در همین سال، اسپانیا، فرانسه، ایالات متحده امریکا، فنلاند، جمهوری چک، پرتغال و اروگوئه بابت اهدای کلیه از مرگ مغزی، در ردیف‌های اول و با شاخص ۴۰ تا ۷۲ به ازای یک میلیون نفر جمعیت بوده‌اند.
روزنامه اعتماد نوشت: از ابتدای سال جاری تاکنون دست‌کم ۷ کودک به علت محرومیت و سهل‌انگاری مسئولان فوت شده‌اند.
دادستان سوادکوه از پلمب ۷ کافه و رستوران به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی در شهرستان خبر داد.
محافظت از استحکام و سلامت عضله‌های بدن، یکی از اصول کلیدی برای داشتن زندگی سالم و فعال است. با این‌حال، توده‌های عضلانی بدن پس از ۵۰ سالگی بین ۱ تا ۲ درصد در هر سال کمتر می‌شوند و استحکام و قدرت آن‌ها نیز سالانه بین ۱.۵ تا ۵ درصد کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل هم استفاده منظم از مواد غذایی خاصی که نقش موثری در افزایش توده‌های عضلانی دارند، بسیار مهم است.
پس از اطفای حریق یک دستگاه اتوبوس به دلیل نقص فنی در خط ۷ اتوبوس‌های تندرو، خدمات رسانی در این خط به صورت عادی در حال انجام است.
انار از میوه های مفید است که در این فصل زیاد یافت می شود.
بازیکن عربستانی به دلیل امتناع از واگذاری پیراهن شماره ۷ برای کریستیانو رونالدو اخراج شد؟ النصر تصریح می‌کند
مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور به دلیل حمل مواد مخدر احتمال دارد به ۷ سال زندان محکوم شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای امنیتی اجازه استفاده از سلاح را نداشتند و به همین دلیل ۷ هزار نیروی امنیتی در وقایع اخیر مجروح شدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای امنیتی اجازه استفاده از سلاح را نداشتند و به همین دلیل ۷ هزار نیروی امنیتی در وقایع اخیر مجروح شدند.
یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
مرکبات منبع عالی ویتامین C به شمار می‌روند. این ویتامین یک ماده مغذی برای تقویت سیستم ایمنی بدن بوده و برای حفظ سلامت پوست ضروری است. در واقع یک عدد پرتقال متوسط تمام نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین می‌کند.
با دستور استاندار خراسان شمالی و بر اساس تصمیم کار گروه اضطراری آلودگی هوای استان، فعالیت‌های همه بخش‌های شهرستان‌ها به جز اسفراین در شیفت عصر سه شنبه و چهار شنبه تا پایان وقت اداری تعطیل شد.
آیت‌الله حائری از معدود مراجعی است که پیش از مرگ و به دلیل کهولت سن از مرجعیت کناره‌گیری کرده است. او مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داده است. حالا مقتدی صدر در واکنش، اعلام کرد که از سیاست به طور کامل کناره می‌گیرد. مرجعیت آیت‌الله حائری از مراجع شیعه در عراق، به خواست سیدمحمد صدر، پدر مقتدی صدر و از مراجع تقلید شیعیان بوده است. مقتدی صدر در سال‌های اخیر به شکل غیررسمی بخشی از قدرت سیاسی آیت‌الله حائری را در دست داشت و به احتمال زیاد، پس از مرگ این مرجع تقلید، مقتدی صدر جانشین او می‌شد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه ۷۴۳ مصدوم ناشی از حوادث کار در بهار امسال به مراکز پزشکی قانونی این استان خبر داد.
مشهد ـ فرماندار باخرز گفت: هفت جوان به دلیل شکستن شیشه خودروی گردشگران در تفرجگاه روستای ارزنه باخرز خراسان رضوی دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند.
فرماندار باخرز در جنوب شرقی خراسان رضوی گفت: قبلا به دلیل ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع)، در روز‌های تاسوعا و عاشورا تفرجگاه ارزنه باخرز تعطیل شده بود و جمع محدود گردشگران در روز عاشورا از مسیر انحرافی به این تفرجگاه رفته بودند.
درآمد ۲۰ میلیارد دلاری روسیه از فروش نفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ