عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای امنیتی اجازه استفاده از سلاح را نداشتند و به همین دلیل ۷ هزار نیروی امنیتی در وقایع اخیر مجروح شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اشتغال هفت هزار نفر در بخش صنایع معدنی استان گفت: ۷۱ محدوده معدنی در گیلان از طریق مزایده در مرحله واگذاری قرار دارد.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دعوای ما با آمریکا و اذناب آن مانند رژیم خونخوار صهیونیستی سر این است که ما راه مستقیم را تشخیص دادیم و به دیگران هم یاد دادیم و آن‌ها از این موضوع ناراحت هستند، گفت: آن‌ها جنگ راه می‌انداختند، سلاح می‌فروختند و نحوه جنگیدن را در دانشگاه‌ها تدریس می‌کردند. یعنی همه چیز دست خودشان باشد. آمریکایی‌ها ۷ هزار میلیارد دلار در این ۲۰ سال در منطقه هزینه کردند نه تنها چیزی را بدست نیاوردند بلکه هر روز یک چیزی را از دست دادند.
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: ۷ هزار و ۹۲۶ نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور درخواست کارت هوشمند ملی داده اند.
مقام محلی روسیه در استان خرسون گفت: «تا پایان ۱۰ ژوئن، تقریباً ۷۰۰۰ نفر از مناطق سیل زده منطقه خرسون (۳۲۳ نفر از آن‌ها کودک، ۱۱۲ نفر با محدودیت حرکت) بیرون کشیده شدند که تقریباً شامل ۹۰۲ نفر در روز بوده است. از این تعداد نیز حدود ۱۵۰۰ نفر مردم در مراکز اسکان موقت هستند.»
وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۵۴ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار بهره برداری شد.
سرپرست دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر آموزش و پرورش از وجود ۷ هزار و ۳۱۹ مدرسه عشایری در ۲۶ استان کشور خبر داد
رئیس پایگاه اطلاعات لرزه‌ای مرکز لرزه نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گفت: در سال ۱۴۰۱، ۷۰۰۰ زمین لرزه در کشور و نواحی همجوار ثبت شد.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مقرر شده تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ کلاس کانکسی دیگر در خراسان رضوی حذف و در مجموع هفت هزار کلاس درس جدید به سرانه آموزشی استان افزوده شود.
نیشابور ـ فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه در نیشابور کشف و ضبط شد.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
سمنان- وزیر علوم با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دست اقدام است، گفت: هفت هزار شرکت دانش بنیان طی دولت سیزدهم در کشور تاسیس شده است.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است که ۷ هزار نفر در جام بازیهای الکترونیک شرکت کنند.
در روزهای اخیر با رونمایی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ نگرانی‌هایی در رابطه با اثر افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها از ۵هزار به ۷هزار تومان ایجاد شده است.
روایت طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس شورای اسلامی از اوضاع نابسامان خودرو را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مصباحی مقدم گفت: آقای رئیسی قبل از انتخابات برنامه اقتصادی مدونی نداشتند و از برنامه هفت هزار صفحه‌ای ایشان هم بنده چیزی ندیدم؛ حتی از ایشان حضوری هم مطالبه کرده ام، اما ایشان چیزی به من ارائه نکرد، ضمن اینکه شخصا پیشنهاد‌هایی را به رئیس جمهور داده ام.
رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بیش از ۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در پردیس در دست ساخت است که ۲۰۰ واحد تا پایان سال تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.
مرکز مطالعات اسرای فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی، بازداشت فلسطینیان در اراضی اشغالی را شدت بخشیده و هزاران نفر را بازداشت کرده است.
اردبیل - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن به صندوق ملی مسکن پرداخت کرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای امنیتی اجازه استفاده از سلاح را نداشتند و به همین دلیل ۷ هزار نیروی امنیتی در وقایع اخیر مجروح شدند.
وزیر نیرو ، گفت: بر اساس پیش‌بینی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، بیش از ۷ هزار مگاوات برق نسبت به سال گذشته به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد شد.
معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: برای سال آینده در بخش تولید بنا داریم ۷ هزار و ۷۸۷ مگاوات افزایش تولید داشته باشیم .
مشاور امور اجتماعی وزیر نفت ضمن تشریح اعتبارهای اختصاص داده‌شده برای استان خوزستان، گفت: اکنون در این استان ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طرح های مسئولیت اجتماعی در حال اجرا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ