یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطای هند بی مورد گاوی بارسلونا را از یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی بازی با ختافه محروم کرد.
قرار گرفتن موقت در حالت هواپیما می‌تواند در مصرف انرژی دستگاه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا تمام ارتباطات بی سیم را ممنوع می‌کند. حالت هواپیما در آیفون‌ها را می‌توان از طریق نماد موجود در مرکز کنترل گوشی فعال کرد. فقط انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و نماد هواپیما را انتخاب کنید. برای روشن یا خاموش کردن حالت هواپیما در Android، برنامه تنظیمات دستگاهتان را باز کنید. روی Network & Internet ضربه بزنید و سپس حالت هواپیما را روشن یا خاموش کنید.
بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه بی تجربگی حجت کریمی به استقلال ضربه زد گفت: پس لرزه‌های نیامدن بیرانوند باعث بر کناری سرپرست باشگاه استقلال و ایجاد تغییرات جدید شد.
نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع ویرانی های گسترده و بی سابقه در جنگ آتی علیه تل‌آویو و نقشه آمریکا برای ضربه زدن به ارتش سوریه در شرق این کشور از محورهای روزنامه های عرب زبان است.
عضو ارشد حماس گفت: عملیات ضد صهیونیستی واکنشی طبیعی به تجاوزات بی وقفه اشغالگران صهیونیست به شمار می رود و نشانگر ناکامی تمامی تلاش های اشغالگران در ضربه زدن به مقاومت است.
اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بدلیل وقوع تندباد و سقوط جرثقیل بر روی پژو ۲۰۶، راننده حدودا ۳۰ ساله به بیمارستان منتقل شد. حال عمومی فرد مصدوم مناسب است، اما با توجه به ضربه وارد شده به ناحیه کتف و کمر، برای بررسی‌های تکمیلی به بیمارستان منتقل شده است.
ضرغامی گفت: وقتی خانه عامری‌ها در کاشان پلمب می‌شود در حالی که گردشگر خارجی در این هتل اقامت داشته و افراد زیادی اتاق‌های آن را رزرو کرده اند، این افراد پس از پلمب کردن آواره خیابان‌ها می‌شوند و با چنین کاری ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کشور وارد می‌شود. پلمب کردن مکان‌های اقامتی به‌دلیل بی حجابی راهکار نیست. اگر من چنین جمله‌ای را می‌گویم برخی‌ها اینطور تبلیغ می‌کنند که ضرغامی مخالف حجاب است! اما تنها هدف و منظور من این است که پلمب کردن راهکار مقابله با بی‌حجابی نیست.
بازیکن پیشین استقلال گفت: هر تیمی که در دربی پیروز از زمین خارج شود قهرمان لیگ خواهد شد.
صفحه فدراسیون جهانی والیبال و لیگ ملت‌ها تمجید متفاوتی از امین اسماعیل نژاد انجام داده‌اند.
اصفهان- رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز از ضرب و شتم یک کارشناس این شبکه توسط مدیر آشپزخانه متخلف خبر داد.
متهم گفت: روز حادثه بدلیل استعمال مواد مخدر حالت طبیعی نداشتم وقتی نوزادم شروع به گریه کرد عصبانی شدم و وی را مورد ضرب و شتم قرارداده و سپس خفه‌اش کردم.
استقلال در این فصل از مصدومیت‌های زیاد بازیکنانش ضربه خورده است و در تبریز هم غیبت هافبک این تیم به چشم آمد.
اریک دایر به خاطر حرکت عجیب و بی موردی که به گل اول حریف انجامید با خشم هواداران روبرو شد.
ضارب بی رحمی که مامور حافظ امنیت را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده بود توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.
استقلال توانست به لطف گل بخودی محمد قریشی در دقیقه 91، سه امتیاز شیرین را به دست آورده و نخستین شکست تیم تارتار را رقم بزند
ذوب‌آهن فرصت باز کردن دروازه استقلال را داشت اما ضربه آشوری از بالای دروازه به بیرون رفت.
در شرایطی که چند روز از این درگیری گذشته، اما آثار ضربات فکری روی صورت فرشاد بختیاری‌زاده مربی تیم استقلال همچنان مشخص است.
گل زیبای سروش رفیعی بازیکن کنونی پرسپولیس و سابق سپاهان مقابل الدحیل قطر از روی ضربه ایستگاهی زیباترین گل لیگ قهرمانان شد.
اگر یک خانم بدحجاب یا بی حجاب کنار عکس شهید سلیمانی بایستد ما آن را دستاورد برای خودمان می دانیم. اما اگر عکس حاج قاسم را حذف کنیم آن خانم مجرم می شود. اگر یک خانم با حجاب نامناسبی در صف رای بایستد صدا و سیما در روز رای گیری ۲۰ بار آن را نشان می دهد تا بگوید ما توانستیم این نگاه را هم پای صندوق رای بیاوریم. بعد که رای داد و به خانه رفت. فردا همان خانم را گشت ارشاد می گیرد
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که هدف غرب از تحریم ها و تلاش برای ضربه زدن به اقتصاد این کشور، بی ثبات کردن روسیه است.
مسابقه عجیب و تلخ محسن نژاد، باعث ایجاد سوال بزرگی برای علاقه‌مندان به کشتی شده است؛ چرا زمانیکه او با هشت امتیاز پیش بود، مبارزه تمام نشد؟
نیروهای امنیتی سعودی ضمن یورش به یک یتیم خانه در استان خمیس مشیط در جنوب شرقی این کشور، دختران بی سرپرست را بی رحمانه مورد ضرب و شتم قرار دادند.
معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات که در کیش برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های همراه اول روی شبکه راه‌اندازی شده 5G توسط این اپراتور، در حضور مدیران ارتباطی کشور و رگولاتور ارتباطی به ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی توسعه این فناوری به شکل تجاری تا افق 2025 پرداخت.
در گناه بی حجابی سه گروه گناهکار هستند اول کسانی که بی حجابی می‌کنند، در هر کجای کشور بی حجابی به منزله ضربه زدن به امنیت روانی جامعه است و خیانت به مردم به شمار می‌رود. دوم افرادی که بستر این گناه را فراهم می‌کنند و سوم آن‌هایی که به بی حجابی تشویق می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ