آیت‌الله حائری از معدود مراجعی است که پیش از مرگ و به دلیل کهولت سن از مرجعیت کناره‌گیری کرده است. او مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داده است. حالا مقتدی صدر در واکنش، اعلام کرد که از سیاست به طور کامل کناره می‌گیرد. مرجعیت آیت‌الله حائری از مراجع شیعه در عراق، به خواست سیدمحمد صدر، پدر مقتدی صدر و از مراجع تقلید شیعیان بوده است. مقتدی صدر در سال‌های اخیر به شکل غیررسمی بخشی از قدرت سیاسی آیت‌الله حائری را در دست داشت و به احتمال زیاد، پس از مرگ این مرجع تقلید، مقتدی صدر جانشین او می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لازم است بر پایۀ شرایط فرد، رژیم غذایی و بدنی متناسب با آن ارائه شود. این نکته نیز شایستۀ یادآوری است که کاهش وزن مناسب ماهانه در حد دو تا چهار کیلوگرم است؛ و بیش از این نباید باشد.
پی اس وی توانست اولین جام قهرمانی فصل را که نقش اسطوره فوتبال هلند و جهان به روی آن نقش بسته بود را به موزه افتخاراتش اضافه کند.
سخنگوی قوه قضاییه یادآوری کرد که مهدی هاشمی پس از گذراندن ۷ سال حبس از زندان آزاد شده است.
دستخط ابراهیم رییسی در دفتر یادبود سیمون بولیوار در ونزوئلا بهانه‌ای است برای یادآوری دستخط ۷ رییس جمهوری قبل از او که البته سه تن از آنان از دنیا رفته‌اند همراه با یکی دو حاشیه...
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در سخنرانی خود در کنگره اخیر کافا درباره جام جهانی ۲۰۲۲ و حضور تیم ملی در این مسابقات هم اشاراتی داشت.
بسیاری از افراد می‌دانند که سالمونلا می‌تواند در مرغ نهفته باشد، اما آیا می‌دانستید که این باکتری در پیاز و هلو نیز وجود دارد؟ این موارد تنها برخی از نکات یادآوری شده غافلگیر کنده در فهرست غذا‌های مرتبط با جدی‌ترین شیوع بیماری‌ها در ایالات متحده هستند.
ستاره خط حمله استقلال با انتقاد شدید از مدیران باشگاه دلیل اعتراضات بازیکنان و هواداران را توضیح داد.
دو بازیکن رایو وایه‌کانو پنالتی تکراری مسی- سوارز در لالیگا را تبدیل به گل نکردند.
مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال از امکانات و زیرساخت های ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، از انتخاب دیبو مارتینز به عنوان بهترین دروازه‌بان سال 2022 چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید.
سرمربی لیورپول بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی یادی از آرسن ونگر کرده و گفت: "او در هزارمین بازی خود 6-0 شکست خورد و من از 0-0 راضی ام!"
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، مدعی شده که پیش از این هرگز تیمش در یک نیمه چهار گل دریافت نکرده بود اما این ادعا حقیقت ندارد.
گلر ملی‌پوش پرسپولیس با واکنشی دیدنی مانع از گلزنی گل گهر از روی نقطه پنالتی شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت نمی‌تواند به ورزش حرفه‌ای کمک کند و در بودجه‌هایی که به ادارات کل و فدراسیون‌ها می‌دهیم، این نکته را به آنان یادآوری می‌کنیم.
آرژانتینی‌ها اولین دقایق بعد از قهرمانی‌شان در جام جهانی، با شکست دادن فرانسه در فینال، را بهترین زمان ممکن برای یادآوری مصاحبه‌ای می‌دانند که کیلیان امباپه چند ماه پیش انجام داده بود.
گراهام آرنولد در نشست خبری روز گذشته خود، اعلام کرد که هنوز تلخی شکست برابر ایران را در یاد دارد.
این شروع طوفان اسکوچیچ علیه سرمربی فعلی ایران است: هدایت ایران در قطر بر عهده کی روش است که دو بار در مسابقات مقدماتی اخراج شد و من مفسر تلویزیون شدم.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنشی به اظهارات جنجالی خطیب نمازجمعه مشهد که موجب شد تا واکنش های زیادی نسبت به این اظهارات بیان گردد ، توصیه مهم رهبر انقلاب به ائمه جمعه را یادآوری کرد
سازمان ملل با یادآوری این نکته که جمعیت جهان در سال ۱۹۵۰ تنها ۲ و نیم میلیارد نفر بود، «این رشد بی‌سابقه» را نتیجه «افزایش تدریجی طول عمر به لطف پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه سلامت، تغذیه، بهداشت شخصی و پزشکی» می‌داند.
درخواست کریستیانو رونالدو از هواداران هیجان‌زده‌اش که از او امضا می‌خواستند برای آرام شدن و سر و صدا نکردن با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
رئیس جمهور با یادآوری این نکته که جمهوری اسلامی ایران همواره دوست روز‌های سخت همسایگان خود بوده، گفتگو میان همسایگان و ارتقای همکاری کشور‌های منطقه را موثرترین راه حل مشکلات دانست.
ابتکار با یادآوری این نکته که «این لایحه با در نظر گرفتن ابعاد حقوقی، فقهی و شرعی تدوین و تصویب شد و دولت قبل با هزاران ساعت کار فقهی و حقوقی و ایجاد اجماع میان قوه قضاییه و مجریه آن را به نتیجه رساند» قصد دارد این نکته را مطرح کند که نمایندگان می‌بایست بدون عینک جناحی و سیاسی با این لایحه مواجه شوند.
درآمد ۲۰ میلیارد دلاری روسیه از فروش نفت
فعال سیاسی اصلاح طلب به سخنان اخیر حدادعادل در دفاع از «اصلاح یارانه ها» واکنش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ