روزنامه اعتماد نوشت: از ابتدای سال جاری تاکنون دست‌کم ۷ کودک به علت محرومیت و سهل‌انگاری مسئولان فوت شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - معاون دانشگاه درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ یک کودک خوزستانی به علت تنها ماندن در خودرو بر اثر گرمازدگی خبر داد.
نزدیک به ۳۰۰ کودک در مسیر انتقال پناهجویان در دریای مدیترانه جان باختند.
تبریز-پسر ۴ ساله تبریزی زیر کتک‌های نامادری‌اش به کام مرگ فرو رفت.
اهواز- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تسلیت مرگ کودک اهوازی در پی سقوط در چاه فاضلاب، گفت: کمیته‌ای برای ارزیابی موضوع به اهواز اعزام شده است‌.
کودک اهوازی در پی سقوط به حوضچه‌های ناایمن آب و فاضلاب جان خود را از دست داد. میثم شاوردی ۷ساله از اهالی کوی مدرس اهواز دیروز پنج‌شنبه ۱۰ فروردین۱۴۰۲ از منزل خارج شد و در حوضچه‌های آب با عمق ۳،۴ متر که حاصل حفاری‌های آبفا در پارک بازی این منطقه بوده، غرق شد.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان از صدور دستور جلب مقصران حادثه سقوط کودک اهوازی به فاضلاب که منجر به فوت شده بود، خبر داد.
مرگ تلخ ۵ کودک درآتش سوزی اتاقک‌های کارگری
مرگ کودک در شلیک پلیس  به خودروی مشکوک
خانم وکیل و همدستانش دوباره محاکمه می‌شوند/ مرگ مشکوک راننده خون آلود پشت فرمان خودرو!/ مرگ هولناک ۲ کودک ۷ ساله/ مرگ مرموز زن معلول در خانه/ ماجرای نوزادی که دو بار فروخته شد/ اعترافات تکان‌دهنده عروس آدمکش!/ سرقت‌های سریالی با پابند الکترونیکی
فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک ۳ ساله
مرگ غم انگیز کودک روستایی هنگام دعوای سگ ها
زمانی که متهم اصلی قصد تعویض خشاب را داشت، ناگهان گلوله شلیک شده و به این کودک اصابت کرد که تحقیقات در این‌باره ادامه دارد و تمامی مسئولان محلی که در این حادثه قصور داشته باشند با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.
سازمان جهانی بهداشت (WHO) در حال بررسی جزئیات مرگ بیش از ۳۰۰ کودک در سه کشور جهان است که گفته می‌شود با مصرف برخی از برند‌های شربت‌های سرفه غیرنسخه‌ای مرتبط بوده است.
همچنین وزارت بهداشت ازبکستان اعلام کرد که حداقل ۱۹ کودک در این کشور در نتیجه مصرف این شربت سرفه تولید شده در شرکت داروسازی هند، جان شان را از دست داده اند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری با فروش حواله خودرو/ قتل به خاطر یک نخ سیگار/ مرگ وحشتناک در سناریوی عجیب باج گیری!/ میهمانی شام ۷ میلیارد تومانی/ قتل ستاره کنار جهیزیه!/ تشکیل باند سرقت از خانه در زندان/ پدر بی رحم کودک ۶ ساله را به کام مرگ فرستاد!/ انکار مرد عطار در قتل زنی که می‌خواست لاغر شود
پدر بی رحم کودک ۶ ساله را به کام مرگ فرستاد!
رئیس شورای شهر تهران نسبت به اتهام شهردار منطقه ۱۵ در فوت کودک ۴ ساله واکنش نشان داد.
وحید (جوان موتورسوار) وقتی برادر ۱۰ ساله اش را دید که زیر دست و پای «بنیامین» قرار گرفته است، شعله‌های خشم از وجودش زبانه کشید. او بی درنگ از روی موتورسیکلت پایین آمد و در حالی که موتورسیکلت را به ترک نشین می‌سپرد به یاری برادرش رفت و با لگدی که بر پیکر بنیامین ۱۱ ساله زد، به این درگیری کودکانه پایان داد، اما در همین هنگام پا‌های «بنیامین» شل شد و زانوهایش روی زمین قرار گرفت. هنوز پیشانی کودک بی گناه به زمین نرسیده بود که ناله اش سکوت را شکست.
در این حادثه دلخراش که ۳۲ مهاجر در شرایط اتمام غذا، نوشیدنی و سوخت به سر می‌بردند، شش مسافر از جمله چند کودک نتوانستند این شرایط سخت را تحمل کنند و جان باختند.
برخورد تاکسی اینترنتی به سطل زباله جان یک کودک زباله گرد را گرفت.
ممانعت رژیم صهیونیستی از اعزام بیماران فلسطینی اهل غزه برای درمان به خارج از این باریکه، موجب جان باختن یک کودک دیگر شد.
یک کودک که به داخل استخر رفته بود و در حال غرق شدن بود توسط پدرش از مرگ نجات یافت.
شوش- رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت: یک کودک دو ساله شوشی بر اثر سقوط درون سطل پر از آب کولر جانش را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ