مشهد ـ فرماندار باخرز گفت: هفت جوان به دلیل شکستن شیشه خودروی گردشگران در تفرجگاه روستای ارزنه باخرز خراسان رضوی دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک راننده اتوبوس مسافربری با انتشار تصاویری از شکسته شدن شیشه های اتوبوسش توسط راهزنان گفت: راهزنان برای چندمین بار در شهرستان ریگان قصد تعرض به اموال مسافران را داشته اند.
ساعتی پیش حمید مطهری، مربی تیم ملی در اتوبان مدرس تهران، مورد حمله سه سارق موتورسوار قرار گرفت و پس از شکستن شیشه خودرو گرانقیمت ، گردنبند او را دزدیدند!
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
ساپینتو در حال غیرعادی شیشه هتل ۵ستاره تهران را شکست!
شیشه خانه داور دربی را شکستند+عکس
محمدحسین‌ زاهدی‌فرد، داور دربی، از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی‌اش خبر داد.
دیدار فینال لیگ برتر هندبال در شرایطی با قهرمانی سپاهان به پایان رسید که جنجال تماشاگران این تیم و هواداران شاملی این مسابقه را تحت تاثیر خود قرار داد.
اشکان امینی، برادر مهسا امینی با انتشار تصویری در اینستاگرام خود از شکسته شدن شیشه مزار خواهرش خبر داد.
شیشه ضد گلوله در اولین مشاهده کاملا شبیه شیشه های معمولی می باشد و در نگاه اول شاهد هیچ تفاوتی در این نوع شیشه و شیشه ی معمولی نخواهید شد. تفاوت کاملا بارزی که این نوع شیشه با شیشه های معمولی دارد در مقاومت بالای این نوع شیشه می باشد. شیشه های معمولی در اثر اصابت شی یا به طور مثال پرتاب سنگی خواهد شکست و از بین می رود اما در شیشه های با مقاومت بالا و ضد گلوله دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و از بین رفتن شیشه و تکه تکه شدن آن وجود ندارد. منبع: خبرگزاری دانشجو
مسافران مترو لندن امروز به دلیل پرشدن واگن‌ها از دود با شکستن شیشه تلاش کردند تا از آن‌ها بیرون بیایند.
برای خودشان دم و دستگاه و دفتر و دستکی راه انداخته اند؛ آن‌ها که «گنده لات» هستند تعدادی نوچه دارند. نوچه‌ها هم نوپا‌ها را دور خود جمع کرده اند؛ جوانانی در بازه سنی ۱۸ تا ۲۲ سال که در سر سودای دیده شدن دارند و می‌خواهند سری در سر‌ها در بیاورند آن هم با شاخ و شانه‌کشیدن و شرارت و درگیری و شکستن شیشه و تخریب در و دیوار و اموال مردم!
ویدیویی عجیب که توسط مسئول داروخونه موقع تحویل دارو گرفته شده است، تصویری عجیب از شیشه شکسته در بسته بندی آمپول را نشان میدهد! این مسئول در حین تحویل دارو متوجه یه صدای اضافی در ویال آمپول شده است!
حقیقت پور گفت: من به وزرات کشور پیشنهاد می کنم پارک شهر تهران را برای کسانی که حرف اعتراضی دارند و حاضر به شیشه شکستن نیستند جا نمایی کند و آن‌ها که حرفی برای گفتن دارند در پارک شهر جمع شوند و با حفظ امنیت حرف شان را بزنند و کسی به آنها تعدی نکند.
انگار که لیورپول از شیشه ساخته شده باشد؛ آنها در اولین تلاش حریف برای زدن ضربه شکسته شدند.
هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.
«عده ای نیز از فرصت استفاده کرده و به سمت شهرداری بوکان هجوم برده و با پرتاب سنگ شیشه های ساختمان شهرداری را شکسته و چند نفر از اغتشاشگران نیز وارد ساختمان شهرداری شده و اقدام به تخریب و سرقت اموال عمومی کردند.»
در تصاویر منتشر شده، شیشه جلوی اتوبوس من‌سیتی در نتیجه پرتاب اشیایی از سوی هواداران تیم میزبان شکسته است.
باشگاه منچسترسیتی ادعا کرده که به اتوبوس این تیم هنگام خروج از ورزشگاه حمله شده است.
متهم گفت: من برای پادرمیانی و خاتمه درگیری جلو رفتم که او ناگهان شیشه نوشابه را شکست و با آن به من حمله کرد. من زخمی شدم و تنها برای اینکه مقتول بترسد، چاقو را برداشته و به سمت او پرتاب کردم که به او اصابت کرد. من قصد قتل نداشتم و ناخواسته این جنایت را مرتکب شدم.
تروریست‌ها و اشرار روز گذشته اقدام به تخریب و آتش زدن اموال عمومی، تعدادی از شعب بانک‌ها، ساختمان‌های اداری و انتظامی، خودروهای امدادی و شخصی کرده و با شکستن شیشه و آتش کشیدن تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر، به غارت اموال مردم و کسبه پرداختند.
تیم فوتبال آ.ا.ک آتن توانست در هفته پنجم از رقابت های سوپرلیگ یونان، از سد میزبان خود پانه‌تولیکوس عبور کند.
مشهد ـ فرماندار باخرز گفت: هفت جوان به دلیل شکستن شیشه خودروی گردشگران در تفرجگاه روستای ارزنه باخرز خراسان رضوی در روز عاشورا دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند.
فرماندار باخرز در جنوب شرقی خراسان رضوی گفت: قبلا به دلیل ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع)، در روز‌های تاسوعا و عاشورا تفرجگاه ارزنه باخرز تعطیل شده بود و جمع محدود گردشگران در روز عاشورا از مسیر انحرافی به این تفرجگاه رفته بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ