با دستور استاندار خراسان شمالی و بر اساس تصمیم کار گروه اضطراری آلودگی هوای استان، فعالیت‌های همه بخش‌های شهرستان‌ها به جز اسفراین در شیفت عصر سه شنبه و چهار شنبه تا پایان وقت اداری تعطیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محبی گفت: به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.
به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال از تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ برتر به عنوان فرصتی برای بهتر و کاملتر شدن استقلال نام برد.
بنا بر اعلام مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، حوزه‌های ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری در این دو روز تعطیل هستند، اما آزمون دبیری در موعد مقرر خود یعنی روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.
شهرداری سابق تهران گفت: «شهر تهران باید طوری باشد که اگر دو سه روز تعطیلی داشتیم مردم مثل جن زده‌ها به جاده‌های شریان‌های اصلی فرار نکنند، بلکه خود شهر ظرفیت‌هایی داشته باشد که شما برای گذران اوقات فراغت در شهر بمانید. البته این کار فقط به عهده شهرداری نیست، طرح‌های بالا دست را دولت تهیه می‌کند و هرکسی شهردار شود باید در آن چارچوب باشد.»
فرودگاههای امام خمینی (ره) و مهرآباد در روز ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ بسته اعلام می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زنان ایران گفت: دوری ۷ ساله بانوان از مسابقات و تعطیلی اردوها سبب شده تا بانوان فوتسالیست از نظر تکنیک فاصله زیادی با حریفان آسیایی داشته باشند.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه دورکاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه کارکنان زن شاغل در ادارات دارای فرزند زیر ۷ سال یا دوره ابتدایی را باطل نکرد.
به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، حضرت امام خمینی (ره) و پیام از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱ به وقت محلی (۴ الی ۸ UTC) به دلیل انجام رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسته اعلام می‌شود.
رباط کریم- تعطیلی مدارس رباط کریم و پرند طبق اعلام مجدد آموزش و پرورش این شهرستان لغو شد.
معاملات بازار متشکل ارز ایران در ۷ روز هفته صورت خواهد گرفت.
اردبیل - سرپرست دیوان محاسبات اردبیل با انتقاد از ترک فعل برخی مسئولان ورزشی گفت: بی تدبیری برخی از مسئولان ورزش استان اردبیل در تعطیلی استخر این شهرستان مشگین‌شهر آزار دهنده است.
اردبیل - سرپرست دیوان محاسبات اردبیل با انتقاد از ترک فعل برخی مسئولان ورزشی گفت: بی تدبیری مسئولان ورزش شهرستان مشگین شهر در تعطیلی استخر این شهرستان آزاردهنده است.
تربت حیدریه _ رئیس شرکت گاز ناحیه تربت‌حیدریه از تعطیلی تالارها و رستوران های شهرستان تربت حیدریه در پی کاهش مصرف گاز خبر داد.
با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده و تصمیمات اتخاذ شده ستاد مدیریت بحران شهرستان زابل، روز شنبه مورخ ۲۴ دی‌ماه تمام دستگاه‌های اجرایی، تمام مقاطع تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و بانک‌های پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان تعطیل اعلام شده است.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی و آغاز به کار با تاخیر برخی مدارس استان بعلت بارش برف خبرداد.‌
مشهد ـ رئیس اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی مدارس چند شهرستان خراسان رضوی در نوبت صبح خبر داد.
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد به علت بارش سنگین برف تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و سمیرم فردا شنبه سوم دی ماه تعطیل است.
دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: تصمیم برای تعطیلی مدارس و ادارات هویزه، صبح امروز، درپی شدت یافتن غلظت دود در این شهرستان گرفته شد.
رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: به دلیل بی‌تدبیری و تعارض منافع بعضی از افراد و روابط سیاسی ایران با کشور امارات درگذشته ۳ مدرسه از ۷ مدارس در امارات تعطیل شده‌اند.
رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فیروزکوه همچنین گفت: در صورت پیش‌بینی ادامه بارش‌ها، تعطیلی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فیروزکوه از تعطیلی تمام جاذبه‌های طبیعت‌گردی و گردشگری به دلیل پیش‌بینی بارش‌های شدید و جاری شدن سیل تا ۳۱ مرداد خبر داد.
شدت گرما در استان ایلام و در شهرستان‌های جنوبی بیش از ۵۰ درجه و در نقاط معتدل به ۴۸ درجه رسیده است و شهروندان ایلامی در اقصی نقاط استان مردادماه گرمی را سپری کرده و می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ