پس از اطفای حریق یک دستگاه اتوبوس به دلیل نقص فنی در خط ۷ اتوبوس‌های تندرو، خدمات رسانی در این خط به صورت عادی در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از توقف خدمات رسانی در بخشی از خط ۵ مترو به دلیل قطع سیستم برق بالاسری، در محدود ایستگاه اتمسفر تا هشتگرد خبر داد و گفت: تلاش برای اتصال برق ادامه دارد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: خط عمل دولت الکترونیکی، نشان از عملکرد خوب دولت در خدمات رسانی به مردم دارد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، برای زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، تمهیدات ویژه ای پیش بینی کرده است.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان گرامی جهت بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از خدمت رسانی به ۴۱ نفر در راهپیمایی روز قدس خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: ۱۵۶۰ کارگر در بحث جمع‌آوری زباله تر و خشک با بیش ۲۳۰ دستگاه خودروی مخصوص در روز قدس خدمت‌رسانی خواهند کرد.
مشهد ـ سرپرست پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۱ توسط یک میلیون و ۱۴۸ هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و خودروهای برون شهری به ۲۰ میلیون و ۳۶۱ هزار مسافر خدمت‌رسانی شده است.
مشهد ـ سرپرست پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۱ توسط یک میلیون و ۱۴۸ هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و خودروهای برون شهری به ۲۰ میلیون و ۳۶۱ هزار مسافر خدمت‌رسانی شده است.
مشهد ـ سرپرست پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۱ توسط یک میلیون و ۱۴۸ هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و خودروهای برون شهری به ۲۰ میلیون و ۳۶۱ هزار مسافر خدمت‌رسانی شده است.
سرگرد احمدی خاطرنشان کرد: از شروع برف سنگین از محدوده، ولی آباد تا گچسر تیم‌های امدادی و پلیس راه و راهداری در صحنه حضور دارند تا خودرو‌ها را از محور خارج کنند.
رئیس سازمان داوطلبان گفت: ۶۵۰ نفر از کادر درمان هلال احمر در طرح نذر آب ۵ و در قالب کاروان سلامت به مردم محروم خدمات رسانی کردند.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۶ هزار نفر در آذرماه خبر داد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم ۱۳ آبان، خبر داد.
عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک شهر گفت: از ابتدای سال جاری اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدید بانکی متناسب با نیازهای مشتریان کرده ایم.
عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک شهر با تاکید بر اینکه توجه به اصول مشتری مداری همواره به عنوان یکی از مولفه های اصلی کسب و کارهای اقتصادی به شمار می آید، گفت: درهمین راستا از ابتدای سال جاری اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدید بانکی متناسب با نیاز های مشتریان کرده ایم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خدمات رسانی شهرداری تهران به بانوان در شهر کربلا به خوبی در حال انجام است.
تولیت آستان مقدس حضرت عباس(ع) از خدمات انجام شده از سوی این آستان به زائران اربعین خبر داد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی خدمات حمل و نقلی رایگان ارائه می‌کند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: خدمات رسانی شبانه روزی موکب های شهرداری تهران در مرزهای مهران و خسروی به زائرین اربعین همچنان ادامه دارد .
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۵۰ موکب مردمی خدمات سلامت می‌دهند و بخشی از دارو و تجهیزات آنها توسط جمعیت هلال احمر تهیه و تحویل شده است.
به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و به منظور رفاه حال زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) ، بانک شهر اقدام به خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در شهرهای مرزی مهران و شلمچه کرد.
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه عصر امروز در ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) به طور رایگان سرویس دهی می‌کند.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی تهران به شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ اربعینی ها خبر داد.
مدیر ارتباطات شرکت مترو تهران از افزایش زمان سرویس‌دهی خط ۵ به منظور خدمات رسانی مناسب به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان، در روز جمعه ۲۸ ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ