مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور به دلیل حمل مواد مخدر احتمال دارد به ۷ سال زندان محکوم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج گزارش وزارت بهداشت درباره پایش میانگین سالانه غلظت ذرات معلق ۲.۵ میکرون در ۲۷ شهر کشور در سال ۱۴۰۰ نشان داد که زابل در این سال هم به دلیل غلظت بالای این آلاینده (بیش از ۱۲ برابر رهنمود سازمان جهانی بهداشت) آلوده‌ترین شهر کشور بوده است.
بنابر اعلام دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، نکات تغذیه‌ای که در طی این مدت توصیه به رعایت آن می‌شود شامل موارد زیر است:
۷ توصیه تغذیه‌ای برای روزهای گرم سال
سخنگوی قوه قضاییه یادآوری کرد که مهدی هاشمی پس از گذراندن ۷ سال حبس از زندان آزاد شده است.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:از دولت تقاضا کردیم ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
حوزه موشکی در سال ۱۴۰۱ یکی از دوره‌های باشکوه خود را سپری کرد، در این سال چند موشک استراتژیک و نقطه زن مانند «هایپرسونیک»، «پاوه» و موشک بالستیک «رضوان» رونمایی شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: حوادث چهارشنبه پایان سال در سراسر استان علی‌رغم مصدومانی که بر جای گذاشت، سبب دستگیری هفت نفر از هنجارشکنان نیز شد.
به گفته معاون وزیر ورزش و در صورت عدم بروز موضوع غیرمنتظره و غیرقابل پیش‌بینی، انتخابات فدراسیون‌هایی که پیش از این زمان آنها اعلام شده بود، برگزار می‌شود.
وزارت امور خارجه اتریش بدون اشاره به هویت این فرد و جزئیات اتهام وی اعلام کرد که سفیر این کشور از زمان بازداشت این مرد توانسته سه بار در زندان با وی ملاقات کند.
پنجمین نمایشگاه کار ایران طی روز‌های ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد. غرفه کروز در این سه روز مورد استقبال تعداد زیادی از جویندگان کار قرار گرفت.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: در بودجه سال آینده مالیات تولیدکنندگان را ۷ درصد کاهش داده ولی سعی کرده کسانی که عدم شفافیت دارند و فرار مالیاتی دارند را شناسایی کند.
دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» یک فلسطینی را به اتهام ارتباط با ایران به ۷ سال زندان محکوم کرد.
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است به خاطر اقدامی که اخیرا انجام داده است به هفت سال حبس محکوم شود.
مرکز مطالعات اسرای فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی، بازداشت فلسطینیان در اراضی اشغالی را شدت بخشیده و هزاران نفر را بازداشت کرده است.
حوزه به سرعت در حال گسترش DNA باستانی که به طور رسمی به عنوان دیرینه شناسی شناخته می‌شود در سال ۲۰۲۲ مورد استفاده قرار گرفت و جایزه نوبل پزشکی و فیزیولوژی را برای «سوانته پبو»دانشمند پیشگام به ارمغان آورد.
سامان صیدی یا همان سامان یاسین، ۲۴ سال دارد؛ متولد ۷ مهر ۱۳۷۷. او روز دهم مهرماه، یعنی ۳ روز بعد از تولدش در منزل خود بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. پرونده سامان صیدی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی مورد رسیدگی قرار گرفت. خبرگزاری میزان، رسانه رسمی قوه قضائیه اتهام او را به این شرح اعلام کرد: «وی به محاربه از طریق کشیدن کلت کمری و شلیک ۳ تیر، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور متهم است.»
کاپیتان سامورایی‌ها سازنده گل اول تیمش مقابل کرواسی بود.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یک پیشکسوت استقلال را به هفت سال محرومیت از فعالیت در این رشته محروم کرد.
صادق ورمزیار، پیشکسوت استقلال به مدت ۷ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: این عملیات و دستگیری موفقیت آمیز نشان از اشرافیت اطلاعاتی و توان پی جویی و ردزنی گسترده پلیس دارد و می‌تواند هشداری به دیگر تبهکاران و مجرمان باشد.
در برخی کشور‌ها اگر سارق برای ۳۰سرقت دستگیر شود، مجازاتی متناسب با همان میزان سرقت خواهد داشت، اما در ایران ۱۰سرقت یا ۵۰سرقت فقط یک مجازات برای سارق دارد: «اگر سرقت اولی باشد، ۳ماه و یک روز و اگر سابقه‌دار باشد، نهایت ۷سال. در مواردی هم که شاکی خصوصی ندارد، شامل عفو می‌شود. زندانی هم شوند به‌راحتی مرخصی می‌گیرند و در برخی موارد، حین مرخصی سرقت هم می‌کنند. به لحاظ اطلاع از قانون هم حرفه‌ای‌تر شده‌اند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ