کاپیتان پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفتگویی درباره دلایل خروج سپاهان از کورس قهرمانی صحبت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
پرسپولیس روز پنجشنبه لیگ بیست و سوم را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آغاز می‌کند و همه در انتظار رونمایی از خط تهاجمی تیم هستند.
پرسپولیس روز پنجشنبه لیگ بیست و سوم را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آغاز می کند و همه در انتظار رونمایی از خط تهاجمی تیم هستند.
پرسپولیس روز جمعه چهارمین بازی خود در پیش فصل لیگ بیست و سوم را برگزار خواهد کرد.
در حالی که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود هستند، اما این روز‌ها مهاجمی در تمرینات تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی حضور یافته که چهره شناخته شده‌ای نیست.
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مثل همه دربی‌ها، پس از بازی ۹۰ دقیقه‌ای در آرایش تهاجمی نسبت به یکدیگر قرار گرفته‌اند.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی حساس استقلال را معرفی کرد.
با حضور سپاهان، پرسپولیس و استقلال به طور حتم مثلث قهرمانی در هفته های پایانی جذاب و تماشایی دنبال خواهد شد. سه تیمی که با بازی های تهاجمی که ارایه می دهند، نشان داده اند شایسته قهرمانی هستند.
با اضافه شدن لئاندرو پریرا، پرسپولیس می‌تواند بلندقامت‌ترین زوج تهاجمی لیگ را تشکیل دهد و کنار شیخ دیاباته، گولسیانی و بیرانوند سرخ‌ها چهار بازیکن بالای 190 سانتی‌متر را در ترکیب خود خواهند داشت.
رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده به عنوان دو عنصر تهاجمی سمت راست سپاهان روز خوبی برابر استقلال پشت سر گذاشتند.
پرونده دور رفت لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس بسته شده است و در روزهای پایانی هفته جاری شاهد آغاز دور برگشت بازی ها خواهیم بود.
پرسپولیس در شرایطی نیم فصل اول را با صدرنشینی پایان داده که تقویت در بخش تهاجمی این تیم قطعا در اولویت یحیی گل محمدی برای ادامه فصل خواهد بود.
یحیی گل‌محمدی از تمام عوامل تهاجمی خود برابر پیکان سود برده است.
با ترک تهران از سوی لوکادیا به طور حتم ترکیب و شیوه بازی پرسپولیس در دربی دستخوش تغییر خواهد شد.
در عین حال غیبت یحیی در این مسابقه باعث خواهد شد اوسمار ویرا برزیلی پرسپولیس را در حین مسابقه کوچ کند که شاید انتظار تغییرات تهاجمی‌تر از سوی او هم رخ ندهد چرا که بالاخره او نیز مسائل فنی مورد نظر یحیی را در زمین پیاده خواهد کرد.
سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی سه بازیکن اصلی یحیی در بخش تهاجمی خط میانی هستند که در هر ۱۰ بازی ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند (فقط رفیعی در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شد)، اما غیر از یک نمایش درخشان از صادقی مقابل تیم هوادار و یک پاس گل تعیین‌کننده از مهدی ترابی در اراک، از این سه بازیکن چه نکته شاخص یا نمایش فوق‌العاده‌ای دیده‌ایم که بشود روی آن‌ها انگشت گذاشت؟
تیم فوتبال استقلال در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر توانست به پیروزی با ارزشی در فولاد شهر دست یابد تا همراه با پرسپولیس تنها تیم های ۱۸۹ امتیازی مسابقات باشد.
آنچه باید یحیی گل محمدی و پرسپولیس را نگران کند افت سرخ ها در فاز تهاجمی است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس خطراتی برای آنها دارد گفت: این رقابت نزدیک باعث تهاجمی تر شدن دو تیم می شود.
دروازه بان اسبق پرسپولیس با تمجید از عملکرد این تیم طی هفته‌های ابتدایی فصل، مدعی است با حضور لوکادیا موفقیت این تیم در فاز تهاجمی قابل پیش بینی بود.
برترین مدافع از حیث عملکرد تهاجمی در ارسال پاس گل‌ اکنون به دفاع از عملکرد خود و تصمیمی که برای حضور در پرسپولیس گرفته پرداخته است.
یکی از مشکلات ملوان بعد از صعود به لیگ برتر، در فاز تهاجمی است و مازیار زارع تا این لحظه نتوانسته چاره‌ای برای آن پیدا کند.
یحیی گل‌محمدی برای عبور از سد دفاعی فولاد خوزستان دست به تعویضی تهاجمی زد.
کلاهبرداری تلفنی با ترفند برنده‌ی خوش شانس
مشخص نیست که فیفا شروع مجدد بازی‌های فوتبال باشگاهی در این کشور تحت تهاجم نظامی را بپذیرد. آیا امنیت جانی برای بازیکنان حرفه‌ای شاغل در اوکراین وجود خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ