برترین مدافع از حیث عملکرد تهاجمی در ارسال پاس گل‌ اکنون به دفاع از عملکرد خود و تصمیمی که برای حضور در پرسپولیس گرفته پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتن زنده تلویزیون و یک مصاحبه هشدار آمیز: ممکن است پرسپولیس نیز به روز استقلال دچار شود.
رئیس جمهور سوریه برای نخستین بار پس از آغاز بحران در این کشور در سال 2011، با یک شبکه تلویزیونی اماراتی مصاحبه کرده و به بررسی مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی پرداخته است.
حرف‌های ژوائو فلیکس در مصاحبه با فابریتزیو رومانو بازخوردی بسیار منفی در اتلتیکو و نیز میان بازیکنان این تیم داشت.
ظریف: با پخش زنده مخالفت شد؛ من نیز اعلام کردم که در گذشته نیز در مصاحبه غیرزنده شرکت نمی‌کردم، اکنون نیز معذورم.
خوان لاپورتا در مصاحبه جدید خود تاکید کرد که به ژاوی قول داده تا هر بازیکنی که بخواهد را به خدمت بگیرد.
زلاتان مطمئن نیست که بازنشست شده باشد و در مصاحبه جدید خود گفت شاید در آینده برگردد و فوتبال بازی کند. او در مورد جدایی تونالی و مالدینی از میلان نیز حرف زد.
وزیر نفت در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت بنزین گفت: در هر جایی که صحبت کرده ام اعم از حیاط دولت، سخنرانی و یا جایی مصاحبه داشتیم اعلام کرده ایم که دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.
سرمربی هوادار توضیحات بسیار جالبی درباره مصاحبه جنجالی‌اش بعد از بازی با ذوب‌آهن و در خصوص مهدی تارتار داشت.
سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی اظهار کرد: از اظهارت استاندار مازندران تعجب می‌کنم که در مصاحبه اولیه خود گفت که این اقدام تروریستی نیست، اگر تروریستی نیست پس چیست؟
ماسک در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفته است، از اینکه متوجه شده دولت آمریکا توانایی خواندن و دسترسی به پیام‌های خصوصی بر روی شبکه اجتماعی که وی مالک آن است را دارد، شوکه شده است.
ایلان ماسک در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که دولت ایالات متحده به ایمیل‌های خصوصی توییتر «دسترسی کامل» داشته است.
هافبک استقلال خوزستان امیدوار است در کنار صعود عنوان بهترین پاسور لیگ یک را نیز برای خود کند.
سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن می‌گوید برای درخشش در بوندسلیگا نیاز داشته تا با شرایط این لیگ وفق پیدا کند.
جان کربی که با شبکه خبری سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، گفت: «جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) و اولاف شولتز (صدر اعظم آلمان) در جریان دیدار روز جمعه خود درباره کمک‌هایی که اوکراین برای جنگ شدید خود در جریان بهار و تابستان به آن نیاز دارد، رایزنی خواهند کرد».
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
لوتار ماتئوس نیز به جمع منتقدان از مانوئل نویر به خاطر مصاحبه جدیدش علیه باشگاه بایرن مونیخ اضافه شد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را در خصوص سرمربی نیان الکترونیک خراسان صادر کرد.
همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با یک شبکه خارجی ضمن بیان اینکه صلح با تسلیم فرق می‌کند و حمله به زنان، حمله به فرهنگ است، تأکید کرد ما در جامعه امروز نه مردسالاری نه زن‌سالاری، بلکه اتحاد نیاز داریم.
شریعتمداری همیشه صحبت می‌کند، این حرف را اگر یک نفری که مال این حرف‌ها نبود می‌گفت، گفته شما درست بود، ولی شریعتمداری ادبیاتش همین است و همه دنیا هم می‌دانند. این چیز مهمی نیست و نیازی به موضع گیری و مصاحبه ندارد
رسول منتجب نیا در مصاحبه با روزنامه آرمان ملی طرح پیشنهادی خود برای خروج از شریط فعلی کشور را مطرح کرد.
تونی کروس پپ گواردیولا را بهترین مربی دوران فوتبالش می داند. او جدایی کاسمیرو از رئال را نیز اتفاقی تلخ و ناراحت‌کننده توصیف کرد.
سید ابراهیم رئیسی در مصاحبه اختصاصی با لِسلی استال مجری شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز آمریکا گفتگو کرده است. به گفته سی بی اس این اولین مصاحبه رئیس جمهور ایران با یک خبرنگار غربی محسوب می‌شود. لسلی گفته که به من گفته شد چطور لباس بپوشم، قبل از او ننشینم و حرفش را قطع نکنم. یک ساعت برای مصاحبه به ما فرصت دادند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت میبایست قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه نیز مراجعه نمایند.
پس از راه اندازی شبکه اینترنشنال توسط عربستان سعودی، بخشی از منابع انسانی منوتو با دستمزد بیشتر به اینترنشنال کوچ کردند؛ اتفاقی که به شکل خفیف‌تر برای بی بی سی فارسی و رادیو فردا نیز رخ داد. منوتو پس از این اتفاق راهبرد رقابتی‌اش را برای محتوا‌های نمادین که انعکاس بیشتری داشته باشد، گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ