با حضور سپاهان، پرسپولیس و استقلال به طور حتم مثلث قهرمانی در هفته های پایانی جذاب و تماشایی دنبال خواهد شد. سه تیمی که با بازی های تهاجمی که ارایه می دهند، نشان داده اند شایسته قهرمانی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله کمتر از دو روز مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیش از نیمی از تیم های حاضر در رقابت ها از کیت فصل آینده رونمایی نکرده اند.
مراسم معارفه ایلکای گوندوگان در بارسلونا شروع شده و رسما از ستاره آلمانی رونمایی شد.
باشگاه استقلال اگر چه هنوز سرمربی را مشخص نکرده اما کار جذب بازیکنان جدید را آغاز کرده و تا اکنون مذاکرات و جلسات متعددی را پشت سر گذاشته است.
دود فرار ارسلان مطهری و خطای آرش قادری به چشم کاپیتان استقلال رفت تا او از زمین بازی اخراج شود.
یکی ازدیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عصر امروز بین تیم های پارس جنوبی جم و استقلال در استادیوم تختی جم برگزار می شود.
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال در حال برگزاری است و یکی از اعضای شرکت کننده در این مجمع وزیر ورزش و جوانان است.
استقلال در 4 هفته پایانی برای تکرار قهرمانی بازی های سختی پیش رو دارد اما کاملا به این اتفاق امیدوار است و شاید این سخت تر از 8 امتیازی نبود که از صدرنشین عقب افتاد و جبران کرد.
تعطیلات استقلال به خاطر فرا رسیدن سال نو کوتاه مدت و در حد دو سه روز خواهد بود.
استقلال در مسیر قهرمانی قرار گرفته است و این رقابت بین این تیم و دیگر تیم های مدعی یعنی سپاهان و پرسپولیس را در هفته های پایانی جذاب تر خواهد کرد.
بارسلونای ژاوی نیم فصل اول لالیگا را با 50 امتیاز تمام کرد و با ادامه همین روند می تواند فصل را با 100 امتیاز به اتمام برساند. بارسا در فصل 13-2012 نیز 100 امتیازی شده بود.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
باشگاه چلسی بابت اخراج خرید قرضی جدید خود 2.1 میلیون ضرر خواهد کرد.
بازیکنان تراکتوربعد از شکست برابر استقلال به داور حمله کرده و او را مقصر اصلی می‌دانستند.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته ۰ بوده و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۷ به ۴ شهر کاهش یافت.
حضور استقلال در سوپر جام فوتبال ایران می تواند یکی از وعده های سرمربی پرتغالی این تیم را برآورده کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس خطراتی برای آنها دارد گفت: این رقابت نزدیک باعث تهاجمی تر شدن دو تیم می شود.
در آخرین بازی استقلال ساپینتو از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت این تیم بهره نبرد در حالی که هر دو بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
در روزهای که همه حواس ها به دو بازی تیم ملی در اتریش بود ساپینتو هموطن کی روش در مجموعه انقلاب سعی در بالا بردن روحیه مبارزه و آمادگی آبی پوشان داشت.
استقلال به سختی مس کرمان را شکست داد و دلیل اصلی می تواند حضور پرتعداد بازیکنان تیم میهمان پشت توپ زمان حمله آبی ها بوده باشد.
تمرینات ساپینتو برای استقلالی ها سخت و طاقت فرساست؛ چرا که او خوب می داند کار سختی را در جمع آبی ها پیش رو دارد.
مهدی قایدی ستاره بی چون چرای آبی ها در بازی با ملوان بود. او بعد از حضور در میدان یک گل زد و یک گل سخت تا استقلال بازی یک بر صفر باخته را 3-1 ببرد.
تازه ترین خرید تیم استقلال امروز برای اولین بار در تمرین این تیم حضور یافته و با آبی پوشان تمرین می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ