در عین حال غیبت یحیی در این مسابقه باعث خواهد شد اوسمار ویرا برزیلی پرسپولیس را در حین مسابقه کوچ کند که شاید انتظار تغییرات تهاجمی‌تر از سوی او هم رخ ندهد چرا که بالاخره او نیز مسائل فنی مورد نظر یحیی را در زمین پیاده خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود هستند، اما این روز‌ها مهاجمی در تمرینات تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی حضور یافته که چهره شناخته شده‌ای نیست.
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط بدنی مهاجم مورد علاقه اش در تمرینات این تیم راضی نیست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت به سپاهان به غیبت خود در نشستهای خبری پایان داد.
درویش در واکنش به اینکه گفته می‌شود یحیی اعتراض مالی دارد و به دلیل اینکه باشگاه نسبت به اشتباهات داوری پیگیری نمی‌کند در نشست حاضر نمی شود، گفت: این موضوع صحت ندارد و بی ربط است. اصلا این بحث‌ها نیست و تیم روند خوبی در پیش دارد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس معتقد است که در حال حاضر تنها گزینه مناسب داخلی برای هدایت تیم ملی، جواد نکونام است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلایل شخصی در نشست های خبری قبل و بعد از بازی تیمش حضور نخواهد داشت و دستیارش را مقابل خبرنگاران قرار می دهد.
سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان حضور نیافت.
نام گزینه‌های متعددی برای هدایت تیم ملی چه ایرانی و چه خارجی مطرح شده‌اند، اما درکمال تعجب در بین آن‌ها نام یحیی گل محمدی و ریکاردو ساپینتو دیده نمی‌شود.
سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل سپاهان حاضر نشد.
با وجود حضور هافبک‌های خلاق در فهرست پرسپولیس، خبری از گل‌سازی‌های سریالی این بازیکنان نیست.
اطرافیان پرسپولیس و یحیی گل محمدی هر چه قدر سعی کرده‌اند او را تصمیمش برای بازی دادن به تیم امید منصرف کنند موفق به این کار نشده‌اند.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با اظهاراتی بسیار تند و بی سابقه در نشست خبری، اعلام کرد که از هفته آینده تیم امید پرسپولیس را به زمین خواهد فرستاد و با تیم بزرگسالان به مصاف حریفان نخواهد رفت.
من به خاطر استقلال، قید حضور فیکس در یونان را زدم اما اگر در این تیم می‌ماندم، فوتبالم خراب می‌شد و آینده‌ام به خطر می‌افتاد.
باشگاه پرسپولیس منابع ارزی برای جذب لژیونرها در نقل و انتقالات زمستانی در اختیار ندارد و به همین دلیل یحیی گل‌محمدی کار سختی برای تقویت تیمش خواهد داشت.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، به نشست خبری پیش از دیدار برابر گل گهر سیرجان نمی‌رسد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از نتیجه تساوی مقابل پیکان راضی نیست، به مشکلات تیمش اشاره کرد و گفت: به موقع یک مهاجم خوب جذب خواهیم کرد.
تیم پرستاره کم بی دردسر نیست و اولین دردسر آن این است که سرمربی برای انتخاب ترکیب دچار چالش می شود.
یحیی عطیات الله، مدافع تیم ملی مراکش، از اعتماد ولید رکراکی به او در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر تشکر کرد.
سرمربی پرسپولیس از وضعیت زمین تمرینی تیمش گلایه دارد و شرایط استادیوم تیمش راضی نیست.
عقب‌بودن از میزان کسب دو امتیاز از هر دیدار تنها دل‌مشغولی تیم یحیی گل‌محمدی نیست. شاگردان او دو هفته است که بردی به دست نیاورده و از آن بدتر اینکه در این دو بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. شکست برابر تراکتور در دیدار خانگی از هفته هفتم و تساوی برابر سپاهان در دیداری خارج از خانه در هفته هشتم باعث شده تا این تیم مدعی حالا مورد انتقاد قرار بگیرد
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش در مقابل تراکتور در نشست خبری حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید این تیم تماشاگری در تبریز نداشته که به دلیل اتفاقات فصل گذشته محروم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ