دروازه بان اسبق پرسپولیس با تمجید از عملکرد این تیم طی هفته‌های ابتدایی فصل، مدعی است با حضور لوکادیا موفقیت این تیم در فاز تهاجمی قابل پیش بینی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واعظی دبیر نظارت بر اماکن میراث فرهنگی دادسرای مرکز استان اعلام کرد: یک واحد بومگردی در منطقه الولک به علت برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب پلمب و برای تشکیل پرونده قضایی این واحد متخلف اقدام شد.
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس مدعی است که این تیم باید برای رقیب بیرانوند به دنبال گلری با کارنامه و کیفیت مناسب باشد.
محمود واعظی، رئیس دفتر دولت دوازدهم، در واکنش به برخی زمزمه‌ها مبنی بر اینکه ممکن است روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم لیست بدهند، گفت: خیر، از طرف روحانی و لاریجانی هیچ بحثی در مورد ارائه لیست برای انتخابات مجلس دوازدهم مطرح نشده و مطلبی نشنیدم.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق با حضور جمعی از سیاسیون برگزار شد.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد، نتیجه این مذاکرات را با طرف آمریکایی صحبت کرد و آقای باقری به قطر رفتند و شرایط تغییر کرد و آن فرصت هم از دست رفت.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق گفت: پرونده فرش‌ها در حال پیگیری بود. حتی برخی اخبار حکایت از آن داشت که به مرحله صدور رای نیز رسیده است که برخی خبرگزاری‌ها، با انتشار خبری مخدوش و مغشوش و با اتکا به شنیده‌ها و منابع آگاه، خبرسازی‌هایی را با هدف متهم کردن دولت قبل شروع کردند.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
محمود واعظی گفت: مشکلات با شعار و تبلیغات حل نمی‌شود و نیاز به برنامه و مدیران شایسته دارد. امروز عملکرد دولت قبل در مقایسه با این دولت با همه محدودیت‌ها در منظر مردم قرار دارد.
آقای روحانی در آن دیدار تاکید کردند که امسال، سال انتخابات است و از این جھت اھمیت زیادی دارد و باید به گونه‌ای مدیریت شود که علاوه بر اینکه باعث افزایش مشارکت و سرمایه اجتماعی نظام شود، در فضایی پرشور و رقابتی و در کمال امنیت نیز برگزار شود؛ بنابراین خبرھایی که برخی مطرح می‌کنند، فقط فضاسازی است و عملا ھیچ صحبتی مبنی براینکه ایشان به انتخابات ورود کنند عنوان نشد. بعید می‌دانم ایشان بخواھند وارد انتخابات مجلس شوند و تاکنون نیز صحبتی مبنی براین موضوع نشنیده‌ام.
واعظی از پیشنهاد رئیس سازمان برنامه و بودجه برای انتشار آمار اقتصادی دولت قبل استقبال کرد و گفت: امیدوارم دولتمردان فعلی عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم و نیز دولت سیزدهم را به تفکیک در همه حوزه‌ها و با در نظر گرفتن شرایط منتشر کنند.
رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: بعد از گذشت ۳ ماه و نیم هنوز هیچ حرف شفافی درباره مسئله مسمومیت دانش‌آموزان گفته نشده است این در حالی است که در شرایط فعلی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان به مهم‌ترین محوریت اخبار رسانه‌های بیگانه تبدیل شده است.
محمود واعظی، رییس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، درباره ادعای کریمی‌قدوسی مبنی بر اینکه یکی از وزرای دولت روحانی اکنون به دلیل ارتباط با علیرضا اکبری در زندان به سر می‌برد، گفت: اکبری با هیچ‌یک از وزرای ما ارتباطی نداشت.
رئیس دفتر روحانی در دولت دوازدهم گفت: اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می گرفتم اما هیچ کس در زندان نیست.
رئیس دفتر روحانی در گفت و گویی از وویس لو رفته ظریف می گوید و همچنان با خنده، اظهار بی اطلاعی می کند از اینکه این وویس توسط چه کسی و چگونه به بیرون درز پیدا کرده است!
محمود واعظی در تمامی ملاقات‌های حسن روحانی حضور داشت، به طوریکه در برهه‌ای حتی جایگاه او را بدیل به معاونت اول، قلمداد می‌کردند و در نقل قول‌های رسانه‌ای صحبت‌هایی مبنی بر اختلاف این دو، یعنی محمود واعظی و اسحاق جهانگیری بازتاب داشت و جهانگیری شرایط و جایگاهش را اینگونه توصیف کرد؛ که حتی اجازه ندارد منشی دفتر خود را برکنار کند.
محمود واعظی، وزیر اسبق ارتباطات، در حاشیه مراسم ششمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در این شرایط سخت که ما هم در داخل مشکل داریم و هم فشارهای خارجی مضاعف شده، شخصیتی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی که همواره لنگرگاه نظام و انقلاب بوده، جایش جدی خالی است. همواره سیاست ایشان تعامل با کشورهای خارجی بود و در داخل هم اگر کسانی نسبت به انقلاب و سیاست ها نگاه مخالف دارند، ایشان دنبال حذف کردن نبود و همیشه دنبال این بود که اینها را اقناع کند.
خاندوزی در واکنش به سخنان حسن روحانی درباره پر بودن خزانه هنگام تحویل دولت، گفت: مستندات در این زمینه روشن است و نامه مردادماه آقای واعظی به آقای نوبخت در شبکه‌های اجتماعی دیده شده که رسماً اذعان شده کاملاً خزانه به خواست دولت خالی است.
رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، درباره اعتراضات اخیر در کشور گفت: جنس اعتراضات آبان ۹۸ با اعتراضات امروز متفاوت است؛ در آبان ۹۸ خشونت به این شدت وجود نداشت.
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیم ملی طی دو بازی تدارکاتی اخیرش، مدعی است شاگردان کی‌روش در جام جهانی نیز قادر به انجام کار بزرگی خواهند بود.
در خبر‌ها و برخی رسانه‌ها ادعا شده، شرکت فولاد مبارکه با همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق قرارداد یک میلیارد تومانی امضا کرده است؛ چنانکه پیش از این تصاویر قرارداد در رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد، این قرارداد نه با یک شخص که با مجموعه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب منعقد شده است.
امروز مطالبی همچون پای همسران واعظی و آخوندی به قرارداد‌های فولاد باز شد، تحلیل شستا | وضعیت شستا چگونه خواهد شد؟، چرا قیمت شیبا اینو در حال رشد است؟، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، پیش بینی بورس امروز | بورس چگونه خواهد بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار + پیش بینی قیمت دلار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد
رئیس دفتر روحانی اعلام کرد: امروز ارز به ۳۲ هزار تومان رسیده است. ما ارز را ۲۴ هزار تومان به این دولت تحویل دادیم. هر چقدر بگوییم که نمی‌خواهیم وضعیت کشور را به تحریم گره بزنیم، وقتی قیمت ارز بالا برود، خود به خود گره خواهد خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ