تیم فوتبال استقلال در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر توانست به پیروزی با ارزشی در فولاد شهر دست یابد تا همراه با پرسپولیس تنها تیم های ۱۸۹ امتیازی مسابقات باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفعات چرت زدن کودکان منعکس‌کننده نیاز‌های شناختی آنان است. به عبارت دیگر، برخی از نوزادان اطلاعات را در طول خواب به‌طور موثرتری تلفیق می‌کنند و در نتیجه چرت‌های کمتری دارند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که تجهیز تسلیحاتی اوکراین از سوی غرب، برنامه عملیات ویژه روسیه را تغییری نخواهد داد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای مردم روشن است که توافق برجام نه تنها عایدی اقتصادی و معیشتی نداشت، بلکه باعث عدم همکاری همسایگان در شرایط تداوم تحریم بود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بدون محدودیت درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای خودش تصمیم‌گیری می‌کند.
صنعت نفت ایران در زمان تحریم از تحریم های چند لایه ای رنج می برد که علاوه بر صادرات نفت، سایر بخش های این صنعت از جمله سرمایه گذاری، نوسازی پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و خرید تجهیزات ضروری را نیز نشانه رفته است.
عادت ماهانه اثرات بسیاری بر تمام حالات روحی و شرایط جسمی دارد. نوسانات خلقی، احساس افسردگی و درد‌های مختلف بدن، همه ناشی از چرخه قاعدگی می‌تواند باشد. اما چیزی که تقریبا اکثریت خانم‌ها در این دوره تجربه‌اش می‌کنند، تاثیرات بالقوه آن بر پوست است.
زارع صادقی تاکید کرد: عملکرد مغز انسان یکی از پیچیده‌ترین فرایندهای مورد مطالعه دانشمندان است؛ حتی پس از سال‌ها تحقیق اگرچه عملکردهای مختلفی از مغز شناخته شده است اما هنوز ناشناخته‌های زیادی در این خصوص باقی مانده است.
چنانچه لخته خون ایجاد شود، تا بعد از پرواز از بروز آن مطلع نخواهید شد؛ بنابراین مراقب علائم بعد از پرواز مثل درد و ورم پا (غالبا فقط در یک پا)، درد قفسه سینه، سرفه و تنگی نفس باشید
برخلاف باکتری‌هایی که منجر به بیماری یا ناخوشی می‌شوند، چیزی به نام باکتری خوب نیز وجود دارد؛ به عنوان مثال، پروبیوتیک‌ها حاوی میکروارگانیسم‌های زنده‌ای هستند که با انواع باکتری‌های موجود در بدن ما تفاوت چندانی ندارند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که شکست برابر رئال مادرید تاثیر خاصی روی عملکرد بازیکنانش برابر کریستال پالاس نداشته است.
رئیس فدراسیون جودو عراق و نایب رئیس جودو آسیا گفت: جودو ایران با هدایت میراسماعیلی گام های خوبی برداشته و باید گفت که تعلیق تاثیری بر جودو ایران نداشته است.
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تلاش می‌کنیم استحکام ذهنی بازیکنان را افزایش دهیم و این موضوع، نیاز به زمان زیادی دارد.
اگر دچار بی اختیاری ادرار هستید و نگران این هستید که نوشیدنی‌های رژیمی ممکن است اوضاع را بدتر کنند، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که احتمالا تاثیر چندانی ندارند.
اگر در سطح دریا زندگی می‌کنید، آیا سرعت پیر شدن شما کمتر از کسی است که در قله اورست زندگی می‌کند یا بیشتر از اوست؟
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تصمیم روز گذشته مبنی بر تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس اگر تا انتهای هفته ادامه داشت و مردم از شهر خارج می‌شدند شاید تأثیر اندکی بر کاهش آلودگی هوا داشت، اما تعطیلی مدارس تنها برای حفظ سلامت مردم است و راهکاری برای کاهش آلودگی هوا نیست.
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تعطیلی مدارس تنها برای حفظ سلامت مردم است و راهکاری برای کاهش آلودگی هوا نیست
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است دلیل غیبت برخی مدال آوران در لیگ برتر حضور پرفشار آنها در رقابت‌های بین‌المللی بود.
برخی از پزشکان مکمل‌های ویتامین D را برای کاهش درد‌های عضلانی بیماران مصرف کننده استاتین توصیه کرده اند، اما مطالعه جدید محققان دانشگاه نورث وسترن، دانشگاه هاروارد و دانشگاه استنفورد نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد این ویتامین تأثیر قابل توجهی ندارد.
ژردان شکیری در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با برزیل شرکت کرد و توقع دارد در مقابل برزیل نتیجه مطلوبی بگیرند.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، تاکید کرد که مصاحبه جنجالی اخیر کریس رونالدو علیه باشگاه منچستریونایتد، باعث به هم خوردن تمرکز سلسائو نشده است.
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: هر قدمی که برای برگزاری انتخابات فدراسیون برداشتیم را به اطلاع اتحادیه جهانی رساندیم و فقط منتظر تاریخ انتخابات هستیم.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که اگر کودکان در ورزش‌های چند جهته مانند فوتبال یا بسکتبال به جای فعالیت‌های یک جهتی مانند دویدن شرکت کنند، استخوان‌های سالم‌تری خواهند داشت.
مربی ذوب آهن از پتانسیل بالای بازیکنان این تیم برای دستیابی به نتیجه در جدال با استقلال صحبت کرد.
صالح حردانی، مدافع راست ملی پوش استقلال تاثیر قابل توجهی در پیروزی امروز این تیم در سیرجان داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ