سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی سه بازیکن اصلی یحیی در بخش تهاجمی خط میانی هستند که در هر ۱۰ بازی ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند (فقط رفیعی در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شد)، اما غیر از یک نمایش درخشان از صادقی مقابل تیم هوادار و یک پاس گل تعیین‌کننده از مهدی ترابی در اراک، از این سه بازیکن چه نکته شاخص یا نمایش فوق‌العاده‌ای دیده‌ایم که بشود روی آن‌ها انگشت گذاشت؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از مصدومیت تیبو کورتوا، رئال مادرید سریعا به دنبال خرید یک دروازه‌بان جایگزین خواهد بود.
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟
پدیده فصل قبل تیم هوادار یکی از گزینه‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی در خط حمله پرسپولیس است.
هافبک شماره ۶ تیم ملی مذاکرات نهایی برای پرسپولیسی شدن را منوط به دریافت رضایتنامه از باشگاه وایله دانمارک کرده است.
باشگاه پرسپولیس: طبق لیست یحیی گل‌محمدی، باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر است و بدیهی است تا زمانی که توافق حاصل نشده، نمی‌توان در این زمینه اطلاع‌رسانی کرد.
دو لژیونر فصل گذشته فوتبال ایران و بازیکن پرسپولیس دور هم جمع شدند.
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ۴ سرمربی اسپانیایی و ایتالیایی در لیست استقلال حضور دارند که پیگیری توتال منجر به این شد نام دو نفر از آن‌ها مشخص شود.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
بعد از عملکرد نامطلوب سعید الهویی به عنوان سرمربی تیم گل گهر سیرجان، مدیران این باشگاه کار خود را برای انتخاب سرمربی فصل آینده آغاز کرده‌اند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: تنها گزینه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف است.
با مصدومیت مدافع گرجستانی پرسپوليس باید دید یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی برای قلب دفاعی تیمش خواهد داشت.
باشگاه میلان برای تابستان پیش رو گزینه های مختلفی برای جذب در خط حمله پیش روی خود دارد.
مربیانی از اسپانیا و پرتغال برای حضور در تیم ملی به عنوان دستیار، مد نظر فدراسیون فوتبال و امیر قلعه‌نویی قرار دارند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
با استعفای هروه رنار از سرمربیگری تیم ملی فوتبال عربستان، نام چهار مربی از جمله زیدان و مانچینی برای نیمکت این تیم مطرح شده است.
رئال مادرید احتمالاً از بین توماس توخل، مائوریسیو پوچتینو و رائول گونزالس، یک نفر را به عنوان سرمربی فصل بعد خود معرفی خواهد کرد.
یک روز بعد از بازی تراکتور - پرسپولیس، ارزش و اهمیت برد بزرگ یحیی گل‌محمدی بر پاکو خمس بیشتر و بیشتر آشکار می‌شود.
نام گزینه‌های متعددی برای هدایت تیم ملی چه ایرانی و چه خارجی مطرح شده‌اند، اما درکمال تعجب در بین آن‌ها نام یحیی گل محمدی و ریکاردو ساپینتو دیده نمی‌شود.
سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی بزرگ در نقش جهان، تیمش را آماده انجام پروژه بازگشت به صدر جدول می‌کند.
نام یحیی گل‌محمدی و علی دایی به شکلی سوال‌برانگیز در لیست گزینه‌های تیم‌ملی قرار ندارد.
تصویری از گریه‌های دختر فرشته احمدی از کشته شدگان مهاباد در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مهاجم پیشین استقلال جزو گزینه‌های یحیی گل‌محمدی برای حضور در این تیم است.
قتل مرموز مردی در خیابان مولوی با ضربات چاقو
دومین جلسه تمرین آماده‌سازی پیش فصل پرسپولیس امروز با حضور تماشاگران پرتعداد این تیم برگزار شد. مهدی ملک محمد عکاس تابناک در ورزشگاه حاضر بود و گزارش تصویری زیر گزیده‌ای از عکس‌های اوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ