یحیی گل‌محمدی از تمام عوامل تهاجمی خود برابر پیکان سود برده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک کشف غافلگیرکننده، پروتئینی که نقش مهمی در پیشروی سرطان دارد، برای اولین بار در حالی مشاهده شد که به درون هسته‌های سلولی حرکت می‌کند تا کلیدهایی را که سرطان‌ها را پویاتر و تهاجمی‌تر می‌سازند، فعال کند.
نساجی بعد از دریافت دو گل، بازی تهاجمی‌تری به نمایش گذاشته و دو بار توپ را به تور دروازه حریف چسباند که هر دو مردود شد.
استقلال لقب تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر در فصل 1402-1401 را به خود اختصاص داد.
بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهایی که امروزه بهانه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی و حتی برطرف کردن برخی نیازها هستند به مکانی برای جمع آوری و جاسوسی از کاربران تبدیل شده‌اند.
سون هیونگ مین، ستاره تیم ملی کره جنوبی، معتقد است این تیم می‌تواند در ادامه روزهای بهتری را با یورگن کلینزمن تجربه کند.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی که از اتلتیکو مادرید به طور قرضی راهی چلسی شده است، می‌گوید به خوبی با تیم جدیدش سازگار می‌شود.
کروکودیل‌ها در باتلاق‌هایی با آب شور در سراسر دنیا یافت می‌شوند و در مقایسه با تمساح‌ها، می توان گفت که اینگونه تهاجمی‌تر هستند.
«واهان کوستانیان»، مشاور وزیر امور خارجه ارمنستان در مصاحبه اخیر خود گفت: «تمام تمرکز بر اوکراین وضعیت را شکننده‌تر می‌کند و فرصت جدیدی به جمهوری آذربایجان می‌دهد تا از زور استفاده کرده و تهاجمی‌تر رفتار کند.»
سپاهان با دو گلی که با تیم مس کرمان زد، شمار گل های خود را در هفته پایانی دور رفت به عدد 21 رساند.
نماینده ویژه کره جنوبی در امور کره شمالی در دیدار با همتایان آمریکایی و ژاپنی مدعی شد که پیونگ‌یانگ در آشکارکردن تهدیدهای هسته‌ای تهاجمی‌تر شده است.
در عین حال غیبت یحیی در این مسابقه باعث خواهد شد اوسمار ویرا برزیلی پرسپولیس را در حین مسابقه کوچ کند که شاید انتظار تغییرات تهاجمی‌تر از سوی او هم رخ ندهد چرا که بالاخره او نیز مسائل فنی مورد نظر یحیی را در زمین پیاده خواهد کرد.
پیشکسوت آبی پوشان با بیان این موضوع که استقلال نباید مس را دست کم بگیرد، تاکید کرد: ساپینتو ابزار بازی تهاجمی را داشته و باید از آن بهتر استفاده کند.
یحیی گل‌محمدی برای عبور از سد دفاعی فولاد خوزستان دست به تعویضی تهاجمی زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ