پرسپولیس روز جمعه چهارمین بازی خود در پیش فصل لیگ بیست و سوم را برگزار خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در چهار دیدار دوستانه اخیر خود نتایج امیدوارکننده‌ای کسب کرده است.
مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ برتری انجام داده‌اند.
وینیسیوس و رودریگو امیدهای گلزنی امشب رئال مادرید به منچسترسیتی هستند اما جالب اینکه دو گل اخیری که سیتی دریافت کرده توسط دو نفری به ثمر رسید که اسم‌شان وینیسیوس و رودریگو بود.
سیتی به فینال جام حذفی رسید؛ بدون گل‌خورده!
منچسترسیتی با پیروزی 3-0 بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد.
یک نمایش خوب از سیاوش یزدانی در کنار نیلسون جونیور سبب شد تا طلایی پوشان بدون گل خورده بازی با نفت آبادان را تمام کنند.
بارسلونا 287 روز است که در لالیگا از هیچ تیمی در نوکمپ و در جریان بازی گلی دریافت نکرده است.
استقلال در بازی رفت با سپاهان و در استادیوم آزادی با دو گل شکست خورد. در مسابقه ای که به خاطر کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
تیم ملی کاستاریکا در شرایطی برابر اسپانیا با هفت گل شکست خورد که عملکرد فاجعه باری در این بازی داشت.
سرمربی آلومینیوم برای هفتمین بازی متوالی خارج از خانه شکست‌ناپذیر ماند.
یکی از خاطره‌انگیزترین تقابل‌های بدون گل فوتبال ایران برابر دانمارک رقم خورد؛ جایی که وایکینگ‌ها هر چه زدند راهی به دروازه هادی طباطبایی نیافتند.
تیم ملی ولز در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ ملت‌ها با یک گل مقابل لهستان شکست خورد.
شاگردان کارلوس کی‌روش توانستند به روند شکست‌ناپذیری اروگوئه پس از هفت مسابقه پایان بدهند.
اروگوئه بدون باخت و گل خورده در۷بازی مقابل تیم کی‌روش!
تیم ملی جوانان ایران با ۱۱ گل زده و بدون گل خورده، با اقتدار و صدرنشینی مرحله گروهی را با سه برد پشت سر گذاشت تا آماده مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان شود.
لیورپول در دربی مرسی ساید برابر اورتون بدون گل متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد. قرمزها خوش شانس بودند که یک گل اورتون با دخالت VAR مردود اعلام شد. سه توپ لیورپول هم به تیر خورد.
هافبک پرسپولیس می‌گوید امروز روز خوبی بوده چراکه تیمش بدون گل خورده برده و البته بازی با حضور بانوان و آقایان برگزار شده است.
علیرضا بیرانوند با سیو استثنایی تیمش را همچنان بدون گل‌خورده نگه داشت.
نساجی در بازی خارج از خانه با تیم پیکان گلی دریافت نکرد و این اولین بار بود که در فصل جاری نساجی بازی اش را بدون گل خورده به پایان می برد.
استقلال بعد از دو پیروزی متوالی امشب مقابل نفت در مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.
استقلال در اولین روز لیگ در خانه دو گل خورد و با همین نتیجه به رتبه آخر جدول لیگ برتر ۲۲ رفت. شروعی تلخ و ناامید‌کننده با ساپینتو بعداز فصلی بدون شکست با مجیدی!
تیم فرهاد مجیدی بدون گل خورده در بازی های دوستانه کار خود را پیش می برد.
نماد بانکی در بازار پایه فرابورس طبق اطلاعیه منتشره در سامانه کدال به دلیل مشکوک بودن معاملات تعلیق شد. تعلیق این نماد تا چه زمانی ادامه دارد؟
تهران با ۲۳ مفقودی در صدر قرار دارد و استان‌های مازندران ۱۲، یزد چهار، خراسان رضوی سه، سمنان ۲، چهارمحال بختیاری یک نفر مفقود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ