بر اساس نتایج یک نظرسنجی جهانی، ۸۷‌درصد شهرداران، چالش‌های آینده زندگی شهری را «آلودگی هوا» و «تغییرات اقلیمی» می‌دانند که منشأ آن‌ها همین «نوع زندگی ساکنان شهر‌ها و تاثیر مخرب آن بر شرایط طبیعی شهر» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: خطوط قرمز ما اسلام و قرآن است. تا وقتی که خون در رگ‌هایمان جریان دارد حسینی می‌مانیم.
وزیر کشور یونان امروز اعلام کرد: هیچ امتیازی در مورد خطوط قرمز آتن در مذاکرات با آنکارا به‌ترکیه نمی‌دهیم.
قالیباف بیان کرد: تمامیت ارضی ایران با خون صد‌ها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم. به علاوه روسیه که خود قربانی توسعه طلبی‌های ژئوپلتیکی غرب و ناتو و در حال نبرد علیه آن است، نباید به برنامه ژئوپلتیکی غرب برای بی ثبات سازی خلیج فارس کمک کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همسایه روس ما باید بداند مسیر همکاری از رهگذر احترام به خطوط قرمز مردم ایران از جمله تمامیت ارضی و استمرار حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه می‌گذرد.
کاش به جای این همه ذره‌بین برای کشف خطوط قرمز و سبز و زرد رسانه‌ها، برای دیدن آن همه سوءتدبیر‌ها در اداره اقتصاد و فرهنگ کشور که با چشم غیرمسلح و حتی کم‌بینا قابل رویت است وقت می‌گذاشتیم و برای شکم‌های گرسنه و امید‌های بر باد رفته فکری می‌کردیم و جوانان را به ماندن و تلاش و کوشش در راه اعتلای وطن ترغیب می‌کردیم و نیز به جای برخورد حذفی با منتقدین دلسوز [اگر کتاب نمی‌خوانیم]لااقل همین یادداشت‌ها و نکته‌های خیرخواهانه را می‌خواندیم.
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ بنیان و آرامش خانواده خط قرمز مردم ایران است.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال، در آستانه دربی امشب مادرید می‌گوید خشونت و نژادپرستی در فوتبال خطوط قرمزی هستند که هیچ احدی نباید از آنها عبور کند.
امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد می‌گوید که ناتو و کشورهای غربی هنوز از همه خطوط قرمز عبور نکرده‌اند.
سفیر ایران در لبنان با اشاره به آمادگی تهران برای دستیابی به توافق هسته ای پایدار و قوی، تأکید کرد که ایران از خطوط قرمز خود که تأمین منافع مردم است، هرگز عقب نشینی نخواهد کرد.
نماینده مردم تبریز گفت: انتظار این است که ما با این موضوعات برخورد منطقی داشته باشیم. نباید گشت ارشاد را ناموس و یک خط قرمز تلقی کنیم یا مرزبندی‌های خودساخته را که نقطه طمع دشمنان است خطوط قرمز تلقی کنیم.
دستیار فرمانده معظم کل قوا خطاب به دشمنان، گفت: شما را رصد می کنیم و چنانچه به خطوط قرمز ایران وارد شوید، جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطع می دهد.
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب گفت: حفظ تمامیت ارضی فضای میهن اسلامی از خطوط قرمز پدافندهوایی است و هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ قاطع پدافندهوایی روبرو خواهد شد
کیهان نوشت: عدم قانون گذاری و تعیین خطوط قرمز برای سازندگان پویانمایی در صداوسیما در زمینه حدود حجاب در طراحی شخصیت دختران و زنان در محیط بیرون از خانه و جلوی نامحرم، از دلایل مهم ساخت آثاری است که در آن رسما بدحجابی ترویج می‌شود.
روسیه هشدار داد اگر آمریکا و متحدانش سلاح‌های دوربرد و یا مخرب به اوکراین ارسال کنند، به معنای عبور از خطوط قرمز مسکو است.
سفیر روسیه در برلین با انتقاد از ارسال سلاح‌های مرگبار آلمان به اوکراین تأکید کرد که مقامات این کشور از خطوط قرمز تعیین‌شده عبور کرده‌اند.
وزیر امور خارجه با ناپایدار خواندن شرایط کنونی محیط بین المللی و ماهیت بی ثبات و متغیر نظام بین المللی و وجود کانون‌های متعدد بحران در مناطق مختلف جغرافیایی جهان تاکید کرد: در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران یک کشتی آرام در اقیانوس متلاطم جهانی است.
وزیر امور خارجه گفت: خطوط ترسیم شده رهبر معظم انقلاب در بی اثر کردن تحریم ها به موازات ادامه روند مذاکرات، مورد تاکید رئیس جمهور است و تیم مذاکره کننده با جدیت در این مسیر حرکت می‌کند.
نماینده مردم کرمان در مجلس گغت: تیم مذاکره‌کننده خطوط قرمز نظام از جمله راستی‌آزمایی در رفع تحریم‌ها، فروش آزادانه نفت و دریافت آزادانه پول آن و اخذ ضمانت‌ها را مورد توجه قرار دهد.
امیرعبداللهیان به نقش سازنده عمان در جریان مذاکرات برای لغو تحریم‌ها علیه ایران اشاره و از تلاش‌های این کشور برای نزدیک کردن دیدگاه‌های طرف‌های مختلف مذاکرات قدردانی کرد.
وزیر امور خارجه: ما باید اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته است و نفع اقتصادی کامل از توافقی که پیش روی ماست، خواهیم برد. چنانچه به این نقطه برسیم، در خصوص مراحل بعدی بحث خواهد شد.
مدقالچی با انتقاد از برخی خطوط قرمز عجیب در صداوسیما گفت: پرسش من از شما این است که واژه «تکامل» چه ایرادی دارد؟ شاید برایتان عجیب باشد که این واژه یکی از خط قرمز‌های ما است و نباید در دیالوگ کاراکتر‌ها وجود داشته باشد! چراکه یادآور نظریه داروین است؟ تکامل یک صفت انسانی است و انسان‌ها در طول زندگی‌شان تکامل پیدا می‌کنند. باوجود این، استفاده از این واژه در تلویزیون ممنوع است! نه‌تنها این واژه، بلکه واژه‌های بسیار ساده‌تری هم وجود دارند که بکارگیری آن‌ها ممنوع است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اکران فیلم قهرمان در رژیم صهونیستی گفت: به همه کسانی که در داخل فعالیت می‌کنند اعلام کردیم اکران در سرزمین‌های اشغالی جز خطوط قرمز است؛حتماً برخورد می‌کنیم.
سفیر جدید ایران در عراق در توییتی نوشت، مقدسات و علمای دینی خطوط قرمز ما هستند و ما در برابر هر شخصی می ایستیم که از این خطوط تجاوز کند.
یکی از خطوط قرمز حضرت علی (ع) انسجام و وحدت مسلمین بود و در همین چهارچوب فکری مولا علی، بارها از حق خویش به نفع حقوق مسلمین صرف نظر کرد و یا حتی با دشمنانش تا جای ممکن و پیش از آنکه آنان شمشیر بکشند، به مماشات پرداخت؛ رویکردی که همواره باید سرمشق مسلمین باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ