کاش به جای این همه ذره‌بین برای کشف خطوط قرمز و سبز و زرد رسانه‌ها، برای دیدن آن همه سوءتدبیر‌ها در اداره اقتصاد و فرهنگ کشور که با چشم غیرمسلح و حتی کم‌بینا قابل رویت است وقت می‌گذاشتیم و برای شکم‌های گرسنه و امید‌های بر باد رفته فکری می‌کردیم و جوانان را به ماندن و تلاش و کوشش در راه اعتلای وطن ترغیب می‌کردیم و نیز به جای برخورد حذفی با منتقدین دلسوز [اگر کتاب نمی‌خوانیم]لااقل همین یادداشت‌ها و نکته‌های خیرخواهانه را می‌خواندیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید کاظمی معتقد است باید برای باشگاه‌ها فرهنگ‌سازی شود تا هجمه کمتری به داوران وارد شود.
احمد مازنی نوشت: نباید فراموش کرد بی‌احترامی به کتاب مقدس مسلمانان می‌تواند مقدمه بی‌احترامی و تعرض به سایر عقائد و تفکرات و افراد شود. این نوع رفتار‌ها می‌تواند مقدمه نزاع‌هایی از جنس جنگ‌های صلیبی در پهنه عالم باشد که کنترل آن‌ها بدون تردید دشوار خواهد بود.
جدایی سیامک نعمتی به منزله کاهش یک بازیکن از جمع نفرات مازندرانی پرسپولیس است.
احمد مازنی نوشت: در عین حال مدعیان حقوق و آزادی زنان که به نام پیگیری این حقوق در پی عقده‌های کهنه خویش با جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام هستند، پاسخ مناسبی از زنان ایرانی گرفتند و مدعیان حجاب و عفاف نیز باید توجه خود را معطوف به این حقیقت کنند که برای خواسته‌های جدید نسل نوی زنان و دختران ایرانی نسخه‌های کهنه نپیچند.
ابوالفضل رزاق‌پور با هواداران تراکتور خداحافظی کرد.
کاری که با آقای میرسلیم در حال عبادت و زیارت شده با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، جز با همان منطق توجیه هدف با وسیله نامشروع! البته اگر فرض ما درست باشد که هدف مشروع و مقدس است. به واقع ما با کدام متر اندازه‌گیری می‌کنیم که در ابراز مخالفت با افراد از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم؟ نقد باید منصفانه باشد و البته در صورت لزوم گزنده، اما کاری که در جامعه مدعی دیانت و اخلاق ما جریان دارد نه با مفهوم نقد سازگار است و نه با معنی انصاف!
پرسپوليس با نفرات پرتعداد مازنی خود در جدال با نساجی حاضر خواهد شد.
حمید حسن زاده ، مربی بدنساز نساجی در زمان مربیگری ساکت الهامی بار دیگر به اردوی تیم مازنی برگشت.
در پایان رقابت های قهرمانی کشور بانوان استان مازندران با کسب ۳ طلا و ۱ نقره و ۱ برنز عنوان قهرمانی را بدست آورد.
در پایان رقابت های قهرمانی کشور بانوان استان مازندران با کسب ۳ طلا و ۱ نقره و ۱ برنز عنوان قهرمانی را بدست آورد.
در پایان رقابت های قهرمانی کشور بانوان استان مازندران با کسب ۳ طلا و ۱ نقره و ۱ برنز عنوان قهرمانی را بدست آورد.
یکی از دیدارهای جذاب این هفته بین دو تیم تراکتور و پرسپوليس در استادیوم بنیان دیزل تبریز برگزار شد.
تاکید بر سیره نظری امام، به معنای تحقق عملی آن نیست، چرا که به دلایلی، چون رفتار تروریست‌هایی که تا امروز هم دست از سر مردم ایران برنداشتند، جنگ تحمیلی، نفوذ وابستگان بیگانه و سوءتدبیر مدیران به علاوه رفتار فرهنگی ایرانیان، در تحقق مردم‌سالاری کاستی‌هایی وجود دارد که باید گفت مراد امام از «میزان رای ملت است» این است که در جمهوری اسلامی «باید میزان رای ملت باشد.»
احمد مازنی نوشت: امیدوارم مسئولان تا دیر نشده دست آشتی به سوی مردم دراز کنند و قبل از کسب رضای حق در کسب رضای خلق بکوشند و بر دل‌های رنجیده بندگان خدا مرهم نهند، تا گره‌های بین ما و خدای مهربان نیز گشوده شود.
اگر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس یک جو اهمیت داشتند نباید در قبال نوع تعامل حاکمیت با خبرنگاران و هنرمندان سکوت می‌کردند. آقای قاضی، آقای نماینده، آقای وزیر! با خبرنگاران و هنرمندان گفتگو کنید! به آن‌ها احترام بگذارید! و از قصور و تقصیر‌های احتمالی آن‌ها بگذرید.
نفرات منتخب کشتی آزاد ایران اواخر ماه گذشته وارد اردوی آماده سازی شدند تا خودشان را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا مهیا کنند.
استان گلستان به دلیل تنوع آب و هوایی و جاذبه های متنوع اش همیشه می تواند مقصد سفر باشد اما این روزها فصل پاییز، جنگل های تاریخی هیرکانی اش را درخشان تر از همیشه کرده است.
احمد مازنی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: با سیستمی که امروز در رادیو و تلویزیون ملی داریم، اصلا با این تشکیلات و شیوه حکمرانی امکان ندارد که صدا‌های مختلف در آن شنیده شود. رسانه ملی رسانه‌ای است که مدام شبکه رادیویی و تلویزیونی به آن اضافه شده و همه آن‌ها یک حرف را تکرار می‌کنند.
احمد مازنی نوشت: مردم ایران به ویژه جوانان این مرز و بوم از سوء مدیریت مدعیان به ستوه آمده‌اند. از خلف وعده‌ها، از گرانی‌های کمرشکن، از تورم جانکاه، از بیکاری، از حذف نیرو‌های توانمند از چرخه اداره کشور، از هزینه کردن ارزش‌های دینی و ملی برای اهداف جناحی، از محدودیت‌ها در استفاده از اینترنت.
شادی گل جالب مهاجم باتجربه فوتبال در لیگ دسته اول پایان خوشی نداشت.
نساجی که در هفته نخست لیگ برتر در استادیوم نقش جهان موفق شد تیم مس رفسنجان را با نتیجه یک بر یک متوقف کند پایان هفته یک بار دیگر راهی دیار نصف جهان می شود.
بازیکن نساجی می گوید در تلاش هستند از نتایج خوب سال گذشته در فصل جدید دفاع کنند.
سهم ۳۰ درصدی دولت در قیمت خودروهای مونتاژی
یک نماینده پیشین مجلس گفت: تبدیل مسئله حجاب به یک ابزار و وسلیه سیاسی کار درستی نیست و جاذبه هم ندارد. حال ممکن است مدتی افرادی از این ابزار تبعیت و همراهی کنند و یا به نفع خودشان استفاده کنند اما صحیح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ