معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد می‌گوید که ناتو و کشورهای غربی هنوز از همه خطوط قرمز عبور نکرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد ارتش اوکراین در ضدحملات متحمل خسارات زیادی شده و غرب نیز از نتایج این ضدحملات ناامید شده است.
شهریار حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب و قصرشیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: روسیه درگیر نزاع داخلی و جنگ اوکراین است که تا حدودی نیز غرب مقابل آن‌ها قرار گرفته است. کشوری که هنوز نتوانسته اوکراین را شکست دهد می‌خواهد افکار عمومی را تغییر دهد و به همین خاطر دچار این اشتباه استراتژیک شده است!
یک مقام سابق ناتو اعلام کرد که ناتو از ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین پشیمان خواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که غرب در قبال اوکراین به رفتارهای استعماری روی آورده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: در سال گذشته میلادی (2022) مسکو آماده صلح با کی‌یف بود، اما مداخلات واشنگتن و اروپا مانع از تحقق آن شد.
رئیس‌جمهور روسیه امروز اعلام کرد: غرب از اوکراین برای تضعیف روسیه استفاده می‌کند.
وزیر خارجه روسیه نسبت به جنگ‌افروزی ادامه‌دار غرب در اوکراین هشدار داد.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که غرب با ارسال سلاح به اوکراین، این کشور را به ادامه جنگ ترغیب می‌کند.
مقامات محلی در غرب روسیه از حملات پهپادی جدید اوکراین به این منطقه خبر می‌دهند.
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که شواهد حاکی از ناتوانی ارتش اوکراین برای انجام ضد حمله علیه روسیه است.
دیپلمات ارشد روسی می گوید که تجهیزات نظامی غرب که به اوکراین فرستاده شده است؛ همگی زمین گیر خواهند شد.
صدراعظم آلمان از توافق با رئیس جمهور اوکراین برای عدم بکارگیری تسلیحات ارسالی غرب جهت حمله به خاک روسیه خبر داد.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین بر خلاف خواست پوتین هنوز در قدرت است. اوکراین روابط نزدیک‌تری با غرب دارد و با وجود نشانه‌هایی از برخی شکاف‌ها، ناتو متحد کی‌یف باقی می‌ماند. حتی هدف محدودتر روسیه برای تسلط بر کل منطقه شرقی دونباس نیز مبهم باقی مانده است. برای رفع این آشفتگی، پوتین به کسی روی نیاورد جز ژنرال گراسیموف.
یک مقام ارشد دولت روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دهند، مسکو این اقدام را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
نماینده روسیه در سازمان ملل گفت که اوکراین به یک شرکت نظامی خصوصی متعلق به ناتو تبدیل شده و نشست‌هایی که غرب در شورای امنیت درباره اوکراین برگزار می‌کند، «جشنواره ریاکاری» است.
وزیر دفاع روسیه در نشست فرماندهان ارشد نظامی و در حضور رئیس‌جمهور این کشور ضمن ارائه گزارشی درباره تحولات جنگ در اوکراین تأکید کرد کشورهای غربی به دنبال طولانی‌کردن جنگ هستند.
سخنگوی پارلمان مجارستان می‌گوید که غرب با تلاش جهت تبدیل کردن اوکراین به پایگاهی ضد روسیه، اشتباه بزرگی را مرتکب شد.
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد تمام تسلیحات ارسالی غرب به اوکراین از جمله سامانه پاتریوت آمریکا، اهداف مشروع نظامی تلقی می شود.
وزارت خارجه روسیه صادر نشدن روادید برای نمایندگان خود از سوی آمریکا را غیر قابل قبول ارزیابی کرد.
مقامات اوکراین امروز اعلام کردند که روسیه، کی‌ یف و غرب اوکراین را با چندین فروند موشک «کینژال» هدف قرار داده است.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن ضمن ابراز رضایت از حملات هوایی روسیه به اوکراین، به «ولودیمیر زلنسکی» توصیه کرد که به سوی غرب فرار کرده و پشت سرش را نگاه نکند.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن ضمن ابراز رضایت از حملات هوایی روسیه به اوکراین، به «ولودیمیر زلنسکی» توصیه کرد که به سوی غرب فرار کرده و پشت سرش را نگاه نکند.
پنج شرکت اسرائیلی هنوز با شرکت بزرگ الماس روسی آلروسا برای دور زدن تحریم‌ها و فروش کالاهای خود به غرب همکاری می‌کنند و به پوتین کمک می‌نمایند تا از جنگ غرق در خون خود علیه اوکراین حمایت مالی کند.
نماینده جمهوری لوهانسک در مسکو می‌گوید که عدم تمایل اوکراین برای مذاکره با روسیه و آماده‌سازی این کشور برای درگیری نظامی با روسیه، تصمیمی کشورهای غربی بود و نه مقامات اوکراین.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ