دستیار فرمانده معظم کل قوا خطاب به دشمنان، گفت: شما را رصد می کنیم و چنانچه به خطوط قرمز ایران وارد شوید، جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطع می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: حقابه ایران از رودخانه هیرمند در شورای امنیت ملی طرح می‌شود و طرف مقابل به دنبال رهاسازی حقابه ایران نیست.
این مقام صهیونیستی در پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل در آستانه انجام یک حمله پیشگیرانه به تاسیسات هسته‌ای ایران قرار دارد؟ تاکید کرد که اسرائیل برنامه‌ای برای یک حمله پیشگیرانه ندارد چراکه در واقع ایران در زمینه غنی‌سازی اورانیوم از آن میزانی که از نظر اسرائیل خط قرمز به‌حساب می‌آید، عبور نکرده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به سفر رئیس جمهور ایران به آمریکای لاتین واکنش نشان داد.
برخی منابع اعلام کردند که مشاور امنیت ملی عراق فردا دوشنبه عازم ایران است.
رئیس کمیته مرز مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی هیئتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منطقه سراوان و مرزهای مشترک با پاکستان اعزام خواهد شد.
تقویت همکاری‌ها در قالبهای دو جانبه، منطقه ای و چند جانبه با هدف هم پیوستگی منطقه ای از جمله موارد دیگری است که در بیانیه مشترک به آن اشاره شده است.
دیدار مشاور امنیت ملی هند با وزیر امور خارجه ایران
ولیعهد سعودی و مشاور امنیت ملی آمریکا درباره ایران گفتگو کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
توضیحات شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره جزئیات توافقنامه ایران و عربستان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزیر خارجه اسرائیل گفته ، زلنسکی دردیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است .
نورنیوز نوشت: وزیر خارجه اسرائیل گفته، زلنسکی در دیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
مشاور امنیت ملی عراق و سفیر ایران در بغداد درباره مسئله تامین امنیت مرزهای دو کشور رایزنی کردند.
کنعانی تصریح کرد: افکار عمومی جهان برغم ریاکاری و دروغگویی مستمر مقامات دولت آمریکا، نسبت به تاریخ سیاه حقوق بشری این رژیم آگاهی کافی دارند و فریب لفاظی ها و نمایش های سیاسی آنها را نخواهند خورد.
شورای امنیت ملی روسیه از مذاکره نیکلای پاتروشف و علی شمخانی درباره تحولات منطقه، اوکراین و مداخلات امنیتی کشورهای غربی در امور داخلی دو کشور خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به حادثه تروریستی در شیراز، گفت: بی‌تردید اجازه نمی‌دهیم منافع و امنیت ملی ایران بازیچه دست تروریست‌ها و مداخله‌گران خارجی مدعی حقوق بشر قرار گیرد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: منافع و امنیت ملی ایران، خط قرمز ما است و چون در این مورد حساس هستیم رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه را برگزار می‌کنیم.
مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگویی اذعان کرد که برای حمایت از ناآرامی‌ها در ایران دیداری با فعالان ایرانی خارج از کشور داشته است.
دیدار وزیر و مشاور امنیت ملی عراق با وزیر امور خارجه ایران
سخنگوی کاخ سفید گفت: ادامه مذاکرات هسته ای ایران به سود امنیت ملی آمریکا است.
نماینده مردم مشکین شهر گفت: غربی‌ها بیشتر از ایران به مذاکره نیاز دارند ما با تمام قوا به دنبال پایان دادن به مذاکرات با توجه به اهداف مورد نظر هستیم و، اما اگر طرف غربی نخواهد توافق کند گزینه‌های دیگری بر روی میز داریم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد‌های جدیدی از طرف اروپا به جمهوری اسلامی رسیده و پیشنهاد‌های ما نیز به طرف اروپایی ارائه شده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ