امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: خود من هم به عنوان سرمربی هر روز نیاز دارم که خودم را به روز کنم و اطلاعات دقیق‌تری داشته باشم.
ظاهرا مسئولان از نکونام خواسته‌اند تعدادی از پست‌های بحث‌برانگیزش را پاک کند تا دوباره شرایط برای ادامه همکاری‌اش با استقلال فراهم شود.
نکونام با عفو رهبری و پذیرش اشتباه سرمربی استقلال شد
مرحله نیمه نهایی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه سابر با ناکامی محمد رهبری در صعود به فینال و فینالیست شدن علی پاکدامن به پایان رسید.
علی پاکدامن و محمد رهبری با غلبه حریفانی از ژاپن و ازبکستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند.
نوبخت گفت: «اساسا دولت‌ها برای تامین منابع موردنیاز خود یا باید دست به فروش دارایی‌های سرمایه‌ای نظیر نفت و گاز بزنند یا باید فروش اوراق داشته باشند، چراکه درآمد‌های مالیاتی اصولا کفاف مصارف بالای دولتی را نمی‌دهد. در عین حال، فروش اوراق نیز زیان‌هایی دارد و در سررسید آن، اقتصاد کشور را به مخاطرات جدی می‌اندازد.»
از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که اگر صاحبان فکر در جبهه‌ی انقلاب، دولت را به حال خویش رها کنند و بر اساس اعتماد مطلق، از «نقادی» غفلت نمایند، تجربه‌ی دولت احمدی‌نژاد تکرار خواهد شد. در تمام جمهوری اسلامی، فقط باید به یک نفر اعتماد مطلق داشت و آن شخص رهبر انقلاب است. باقی را اگر متفکران و اندیشه‌ورزان جبهه‌ی انقلاب، رصد و مراقبت نکنند، سستی و نشتی ایدئولوژیک خواهند داشت.
حجت الاسلام رحیمی گفت: این ادعا که عفو حتما باید بعد از صدور حکم قطعی اعمال شود موضوعیت ندارد و براساس اختیارات قانونی، مقام معظم رهبری می‌توانند فردی را که به عنوان متهم در مرحله تحقیقات و دادسرا قرار دارد نیز مورد عفو قرار داده و در واقع پرونده او را مختومه اعلام کنند و بدین ترتیب شخص دیگر به دادسرا احضار نشده و مورد تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرد و، ولی فقیه با اختیارات قانونی و شرعی می‌تواند عفو را در هر مرحله از پرونده قضایی اعمال نماید
رئیس فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال احمر از کمک سریع و مؤثر هلال احمر ایران به آسیب‌دیدگان زلزله ترکیه و سوریه قدردانی کرد و در نامه ای نوشت: تعهد هلال احمر ایران را تحسین می‌کنم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درباره حضور مردم در پیام‌رسان‌های داخلی و جلب اعتماد آن‌ها گفت: تمام تلاش ما در این چند ماه این بود که بتوانیم سکو‌های داخلی را تقویت کنیم و قابلیت‌ها و امکانات جدید به آن‌ها اضافه کنیم تا بتوانند در قالب پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، با نمونه‌های خارجی رقابت و مردم را به سمت خودشان جلب کنند و بتوانند مسئله و نیاز مردم را حل کنند.
محمود دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید گوشی باشد که صدای شما را بشنود؟ گفته: شخص اول مملکت ضرورت یک تجدید نظر اصولی در کشور را که نظر من بود حتما شنیده‌اند. دیگر باید به چه کسی گفت؟
همان گونه که اغلب در مورد دیکتاتوری‌ها رخ می‌دهد کیش شخصیتی که حول محور یک رهبر رشد می‌کند نیاز به فاصله گرفتن شخص دیکتاتور از هرگونه خبر بد را ضروری می‌سازد به خصوص در زمانی که همه چیز به شکل اجتناب ناپذیری دچار اشتباه می‌شود و به درستی پیش نمی‌رود. فرقه پوتینیسم نیز از این قاعده مستثنی نیست.
آیت‌الله حیدری گفت: اعتراض این شخص نسبت به اعدام اغتشاشگری که باعث ارعاب مردم و جرح یک بسیجی شده بود، از روی عدم آگاهی وی نسبت به فقه اسلام است یا از جای دیگری نشات می گیرد؟
فعال سیاسی اصلاح طلب: الان همه دنیا چشمش به کسانی که بازداشت شده‌اند دوخته شده است. این افراد باید هرچه زودتر آزاد شوند. مقام معظم رهبری بزرگواری کنند، عفو عمومی دهند، پیام دهند و بگویند ولو اینکه به شخص من جفا، ظلم و اهانت شد، اما من گذشت کردم.
وزیر ورزش و جوانان از لطف مقام معظم رهبری به ملی‌پوشان فوتبال ایران قدردانی کرد.
رشت- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عدم سازش رهبری و ملت ایران با مستکبران را موجب طراحی و اجرای فتنه‌های گوناگون در کشور دانست و گفت: دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش در مهر ماه بود.
در ادامه جام‌جهانی سابر در الجزایر علی پاکدامن و محمد رهبری به جمع 32 نفر برتر راه یافتند.
دور از ذهن نیست که دوره ای از افول آهسته ای پیوسته را برای چین پیش بینی کنیم. اطرافیان شی و شخص او به انجام اصلاحات اقتصادی یا اجازه دادن به نوعی زندگی روشنفکرانه آزاد که در دهه های گذشته به چین اجازه شکوفایی را داده بود تمایلی ندارند.
سید حسن خمینی: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت و گوست.
سید حسن خمینی: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت و گوست.
نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان گفت: هیچ‌کس نگفته است رهبر انقلاب، همانند امام زمان (عج) بدون عیب و نقص است، اما ما می‌گوئیم که بهترین شخص برای رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای است؛ حتی رهبران جهان نیز به بهترین بود ایشان اذعان دارند.
با گذشت شش ماه از جنگ، قدرت پوتین کمتر از زمان صلح نیست. محبوبیت او بالاست و او در روسیه حتی یک رقیب که صدایش شنیده شود ندارد. از دو جانشین محتمل او «میخائیل میشوستین» نخست وزیر و ا«لکسی ناوالنی» رهبر مخالفان یکی به رئیس جمهور وفادار مانده و دیگری در زندان است.
کلیت مجلس به عملکرد وزرا نگاه می‌کند و بر آن مبنا پیگیر سوال و استیضاح می‌شود. اصل اول و مبنای اکثریت نمایندگان به استیضاح آن است که وزیر مورد نظر از توانایی، کارآیی و کارآمدی لازم برخوردار نیست که البته ممکن است برخی خلاف این مدنظرشان باشد.
تحصن هزاران نفر از حامیان مقتدا صدر، رهبر جنبش صدر که از چند روز پیش در پارلمان عراق آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد. صالح محمد العراقی نزدیکترین شخص به مقتدا صدر در اطلاعیه‌ای از تحصن کنندگان در مجلس عراق خواسته ظرف ۷۲ ساعت آینده صحن مجلس را ترک و در مکانی دیگر خارج از مجلس به تحصن خود ادامه دهند. اگر چه در این اطلاعیه به مکان جدید تحصن اشاره‌ای نشده است، اما همچنان از طرفداران صدر خواسته شده است به تحصن خود پایان ندهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ