معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ بنیان و آرامش خانواده خط قرمز مردم ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور جنگل‌های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: تمام استان‌ها برنامه ۱۰ ساله برای اجرای مراحل کاشت و نگهداری نهال‌ها تهیه کرده‌اند و عملیات گودبرداری و مقدمات کاشت آغاز شده است.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ادامه عملیات فنس کشی پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله مصداق شروع عملیات اجرایی پروژه و مغایر با ضوابط محیط زیستی است.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان از آغاز عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.
معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: به زودی عملیات اجرایی ۷۰۰ کیلومتر راه آهن در کشور آغاز می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم بدانند هر عملیاتی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی و شاخه هایی که متصل به ما در منطقه هستند، داشته، همه را جواب گرفته، بدون استثنا و صهیونیست ها خودشان هم می‌دانند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در یک هفته گذشته ۷۲ عملیات نجات فنی توسط امدادگران هلال احمر در جاده‌های کشور انجام شده است.
شوش- مراسم سالروز عملیات بزرگ فتح‌المبین در یادمان شهدای فتح‌المبین شوش باحضور معاون اول رئیس جمهور، سخنرانی فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و مداحی صادق آهنگران برگزار شد.
معاون وزیر فوریت های روسیه اعلام کرد این کشور به ارسال کمک های بشردوستانه به مردم سوریه ادامه می دهد.
معاون عملیات سپاه پاسداران، گفت: برخی باید از دوستان آمریکایی‌شان بپرسند که تقابل با سپاه چه هزینه‌ای داشته و دارد؟ از ژنرال مکنزی بخواهید که بگوید هواپیمای متجاوزش چگونه به وسیله سپر دفاعی مدافعان انقلاب اسلامی ساقط شد.
سردار نیلفروشان گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی با رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌ها، جاده و ریل‌گذاری و پزشکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، در زمان پهلوی پزشکان هندوستان برای کار به ایران می‌آمدند و امروز آمار پزشکان زن قابل مقایسه با زمان پهلوی نیست. انقلاب اسلامی جزو چند کشوری است که عضو باشگاه فضایی بوده و ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی، متعاقب اجرای عملیات انحراف ترافیک در محدوده بازار آهن تسریع خواهد شد.
معاون دومای روسیه اعلام کرد: مسکو به واسطه عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین از پروژه خطرناک بیولوژیکی آمریکا در این کشور پرده برداشت.
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید، پیدا است.
شهردار تهران ادامه داد: در قدم بعد نیز برنامه خرید ۶۳۰ واگن از خارج از کشور در حال پیگیری است و امروز نیز صحبت هایی با معاون اول رئیس جمهور انجام شد که اگر عملیاتی شود بخش عمده مشکلات متروی تهران حل می شود.
ورامین- معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه اغتشاشات اخیر در آمریکا و برخی کشورهای همسایه تشکیل شد، اما ملت ایران بزرگترین فتنه ۴۰ سال اخیر را خنثی کردند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح در مناطق مختلف پایتخت در نوزدهیمن شنبه «امید و افتخار» خبر داد.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امشب عملیات تاخت شبانه در یک منطقه صعب‌العبور کوهستان انجام خواهد شد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نصب پل متحرک بر روی رودخانه ارس گفت: عملیات عبور تجهیزات زرهی و ماشین‌آلات مهندسی از روی پل نصب‌شده با موفقیت انجام شد.
معاون اجرایی ارتش گفت: پس از اجرای موفقیت آمیز عملیات غرور آفرین شکست حصر آبادان که نخستین عملیات مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، هیمنه دشمن بعثی درهم شکست.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده فراجا و معاون عملیات سپاه تأکید کردند بسیاری از سرشاخه‌های آشوب و اغتشاشات شناسایی شده‌اند و تروریست‌های تجزیه‌طلب کاملا سازمان‌یافته حضور پیدا کردند و تلفات در مرزهای غربی و شرقی به دلیل حضور این تروریست‌ها بوده است و به همین دلیل سپاه پاسداران در شمال عراق عملیات سنگین را پشت سر گذاشت.
طی گزارش رسیده از منابع اطلاعاتی، مبنی بر اقدام به کاشت مواد مخدر ماری جوانا دریک مرغداری در بخش سلفچگان موضوع توسط عوامل تیم ویژه ضابطین معاونت عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) دردستورکارقرارگرفت.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
الیگودرز- معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم راه اصلی الیگودرز - مسجد سلیمان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ