وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اکران فیلم قهرمان در رژیم صهونیستی گفت: به همه کسانی که در داخل فعالیت می‌کنند اعلام کردیم اکران در سرزمین‌های اشغالی جز خطوط قرمز است؛حتماً برخورد می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهه منصوریان قهرمان ووشوی ایران با انتشار فیلمی از لحظه ورودش به رینگ مسابقات چین، از پوشش متفاوت اش رونمایی کرده است.
فدراسیون جهانی کاراته با انتشار فیلم فینال کومیته تیمی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در یوتیوب از ایران به عنوان بهترین تیم کاراته جهان یاد کرد.
فرهاد نوجوان 15 ساله ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می کند در فینال کافا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و قهرمان این تورنمنت شد.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می کند در فینال کافا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و قهرمان این تورنمنت شد.
ناهید کیانی با کسب مدال طلای تکواندوی قهرمانی جهان تنها مدال آور کاروان ۱۵ نفره ایران در این مسابقات نام گرفت و برای نخستین بار مدال طلای جهان را برای تکواندوی زنان ایران بدست آورد.
درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از قهرمانی گفت: همه ملت ایران معمولا پرسپولیسی هستند.
ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران که در پنج وزن به دیدار فینال سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرده بودند، چهار مدال طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.
تیم ملی فوتبال ساحلی دو بر یک مقابل برزیل پیروز شد و به مقام قهرمانی‌رقابت‌های‌جام‌بین‌قاره‌ای رسید.
عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
مراسم افتتاحیه رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی جهانی روز گذشته در ترکیه برگزار شد. در این مراسم بلافاصله پس از حضور فردی با پرچم ایران روی سکو، گوینده سالن نام رژیم اشغالگر قدس را به زبان آورد و باعث شد پرچم این رژیم در کنار پرچم ایران قرار بگیرد. این موضوع با حواشی زیادی همراه بود
الهام حسینی، اولین مدال طلای زنان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا را درحرکت یک ضرب به دست آورد و در ادامه موفق به کسب دو مدال طلای دیگر در حرکت دو ضرب و مجموع هم شد.
در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان، بین رحمان عموزاد از ایران و جان دیاکومیهالیس از آمریکا، عموزاد با نتیجه درخشان ۱۳ بر ۸ موفق به کسب مدال طلا شد.
فردی که در اعتراض به شکست دختر ووشوکار خود به حریف و همچنین مربی فرزندش حمله‌ور شد و مسابقات قهرمانی کشور را به هم ریخت، اکنون متواری است. در این فیلم الهه منصوریان ملی‌پوش و قهرمان جهان، به دفاع از دختران و مادران آنها می‌پردازد. راستی حراست وزارت ورزش کجاست؟
«قهرمان» در صورتی که به عنوان نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی انتخاب شود نیز از شانس‌های کسب جایزه در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان خواهد بود.
پس از اظهارات تقی علی‌قلی‌زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» درباره نمایش این فیلم سینمایی، بنیاد سینمایی فارایی با اشاره به اینکه خود خواستار نمایش این فیلم که رقم کلانی برای سهم خود در این اثر پرداخت کرده، اسناد مرتبط با این فیلم که مالکیتش را در اختیار دارد، برای نخستین بار منتشر کرد.
هيات معرفي نماينده سينماي ايران به مراسم اسکار با بازخواني مقررات به بازبینی و بررسي تخصصي فيلم‌ها پرداختند و پس از رأی‌گيری و تجميع نظرات، از ميان 3 فيلم «دشت خاموش»، «بندربند» و «قهرمان»، فيلم «قهرمان» به کارگرداني «اصغر فرهادی» به عنوان گزينه نهايی انتخاب شد و با امضای اعضای این هیأت، به عنوان نماينده سينماي ايران به مراسم اسکار سال 2022 معرفي خواهد شد.
در توضیح این فهرست، به دو کشور ایران و فرانسه اشاره شده است که در کنار نماینده مشهورشان، یک فیلم موفق دیگر نیز داشته اند که به ناچار از نامزدی اسکار جا مانده اند، فرانسه فیلم برنده نخل طلای کن «تیتان» را به فیلم برنده شیرطلای ونیز «رویداد» و ایران نیز فیلم برنده جایزه بزرگ کن «قهرمان» را به فیلم برنده جایزه جشنواره لندن «جاده خاکی» ترجیح داده است.
انجمن مطبوعات خارجی هالیوود فهرست نامزدهای هفتاد و نهمین دوره جوایز گلدن گلوب را اعلام کرد و سینمای ایران با فیلم «قهرمان» به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی به جمع ۵ نامزد نهایی شاخه بهترین فیلم خارجی (غیرانگلیسی زبان) راه یافت.
«قهرمان» ساخته اصغر فرهادی با رسیدن به جمع ۱۵ نامزد اولیه این شاخه، این فرصت را دارد تا برای کسب سومین جایزه اسکار بین المللی برای سینمای ایران رقابت کند. همچنین انیمیشن «نوازنده» ساخته رضا ریاحی و محصول فرانسه هم به جمع ۱۵ نامزد اولیه شاخه بهترین انیمیشن کوتاه جوایز اسکار ۲۰۲۲ راه یافت.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!
این نوع فضاسازی‌ها که ریشه در ترکیب غریبی از سیاست، حسادت، رذالت و گره‌های شخصیتی دارند، منحصر به فرهادی هم نیست و هدفش تخریب مداوم چهره‌های موجه و معتبر ملی هستند که داخل ایران فعالیت هنری رسمی می‌کنند. در این فرایند تخریب، با القای نکاتی درباره هنرمند مانند بی‌اقبالی مردمی، مزدوری اهل قدرت، بی‌اعتنایی به درد مردم، رفتار ضداجتماعی و … قرار است او را از کار در کشورش منصرف کنند و به وادی‌هایی سوق دهند که دیگر نه نشانی از خودش باشد و نه هنرش و صرفا تبدیل به ابزاردست و شومنی برای شعارهای مرده باد زنده باد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ