وزیر امور خارجه گفت: خطوط ترسیم شده رهبر معظم انقلاب در بی اثر کردن تحریم ها به موازات ادامه روند مذاکرات، مورد تاکید رئیس جمهور است و تیم مذاکره کننده با جدیت در این مسیر حرکت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نفت با اشاره به میادین مشترک نفتی و گازی ایران با کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس، گفت: ذره ای از حق ایران در بهره برداری از میدان آرش کوتاه نمی آییم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: همه کشورها نسبت به حدود و ثغور جغرافیایی خود حساسیت دارند و ما هم در خصوص حفاظت و حراست از تمامیت سرزمینی میهن اسلامی، ذره‌ای کوتاهی نمی‌کنیم.
سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاطعانه و بدون اغماض در برابر بی‌قانونی و هنجارشکنی می‌ایستیم و همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.
خلاء کاملاً خالی نیست. این به دلیل نظریه‌ای در فیزیک کوانتومی به نام «اصل عدم قطعیت هایزنبرگ» است. این اصل بیان می‌کند که غیرممکن است که هم‌زمان سرعت و مکان هر ذره‌ای را با دقت یا قطعیت دلخواه معین کنید - هر چقدر در مورد یک مقدار با دقت زیاد بدانید، دیگری را با دقت کمتری خواهید دانست.
مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه گفته: «مجله بی شرم شارلی ابدو هنوز ذره‌ای انسانیت نداشته و همچنین به توهین به مردم ترکیه ادامه می‌دهد.»
سعیدی خطیب جمعه قم گفت: رهبر معظم انقلاب با قاطعیت بیان کردند کشف حجاب و ترویج فرهنگ برهنگی حرام شرعی و سیاسی است. یعنی اینکه نظام در سطح شرعی و سیاسی ذره‌ای از مسئله حجاب کوتاه نخواهد آمد.
نماینده مردم مرکز هرمزگان گفت: معتقدم مردم باید مطلع شوند یک مسئول یا نماینده چه می‌کند و چه اقداماتی در جهت رفع مشکلاتشان انجام می‌دهند، بنده به مردم قول دادم که خدمت کنم و در دسترسشان باشم و تلاش کرده ام بتوانم ذره‌ای مشکلات مردم را برطرف کنم.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: من با قاطعیت تمام عرض می‌کنم سر سوزنی احتمال ندارد که مسمومیت فرزندان عزیز ما کار نظام باشد این حادثه نه تنها ذره‌ای فایده به نظام ندارد بلکه بدترین خدشه و تشویه بر چهره نظام اسلامی است. کدام دولت عمداً چهره خود را خراب می‌کند.
رئیس کل سازمان انرژی اتمی گفت: در خصوص ذره ۸۴ درصد که یک نمونه برداری از کنار یک شیر در پروسه بود انجام شد، یک ذره‌ای که با میکروسکوپ هم دیده نمی‌شود؛ مهم حجم موادی هست که پس از تولید ذخیره می‌شود و موادی که از پروسه خارج شده بود نظارت کردند دیدند که غنای آن بیش از ۶۰ درصد نیست.
روزنامه ایران نوشت: رئیس جمهور فرانسه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاهش پیرامون آلترناتیو‌های احتمالی اپوزیسیون حاکمیت جمهوری اسلامی به عدم اعتقاد خود به موفقیت‌آمیز بودن رژیم چنج اشاره کرده و گفت: «من ذره‌ای به تغییر رژیم اعتقاد ندارم.
وزیر نفت گفت: به خدا من دمای خانه خودم را ٢١ تا ٢٢ درجه بیشتر نمی‌کنم، وارد منزل که میشم سریع لباس گرم می پوشم به بچه ها هم می‌گم نمی گذاریم ذره‌ای اسراف به شود. منبع: چندثانیه
اگر سرعت سیاره ذره‌ای افزایش یابد، ماهواره‌ها دیگر در موقعیت مناسب خود قرار نخواهند داشت، به این معنی که ارتباطات ماهواره‌ای، پخش تلویزیونی و عملیات نظامی و اطلاعاتی می‌تواند حداقل به طور موقت قطع شود. برخی از ماهواره‌ها سوخت حمل می‌کنند و ممکن است بتوانند موقعیت و سرعت خود را متناسب با آن تنظیم کنند، اما برخی دیگر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند و این گران است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج ستون فقرات دفاع از انقلاب اسلامی است که در هر برهه‌ای ثابت کرده طوفان حوادث و دشمنی‌ها این کوه مستحکم را ذره‌ای تکان نمی‌دهد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در روزهای اخیر جلساتی منظم با مسئولان امنیتی کشور داشتیم که مقرر شد با گروهک‌های معاند که قصد برهم زدن نظم عمومی را داشته باشند، ذره‌ای مدارا صورت نمی‌گیرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: واردات خودرو‌های خارجی باید به اجرا برسد تا بتوانیم انحصار را بشکنیم و ذره‌ای به فکر ملت ایران باشیم که مجبور هستند پول بنز را پرداخت کنند، اما تیبا سوار شوند.
تیم ملی در حالی به قطر رفته که هنوز ترانه‌ای برای این بازی‌ها انتخاب نشده و اکثر خوانندگان پیشنهاد همکاری با فدراسیون فوتبال را رد می‌کنند.
مربی بدنساز پرسپولیس از نظارت ویژه کادرفنی بر تعطیلات بازیکنان می‌گوید؛ از اینکه آنها در روز بازگشت تست‌هایی را پشت سر می‌گذارند که باید نتایجی مشابه به پیش از تعطیلات را داشته باشد.
با وجود پنج کلین‌شیت در هفت دیدار ابتدایی لیگ، اما متئوس و براگا نتوانستند ذره‌ای، مقابل توانایی‌های طارمی مقاومت کنند.
وزیر امور خارجه با ناپایدار خواندن شرایط کنونی محیط بین المللی و ماهیت بی ثبات و متغیر نظام بین المللی و وجود کانون‌های متعدد بحران در مناطق مختلف جغرافیایی جهان تاکید کرد: در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران یک کشتی آرام در اقیانوس متلاطم جهانی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج اصلی‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم است و ذره‌ای کوتاهی و کاهلی از ما بسیجیان پذیرفتنی نیست.
خاتمی گفت: مذاکره کنندگان ما از جنس مردم و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید که ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد. با این حال سه نکته مهم وجود دارد؛ اول لغو تحریم‌های نفتی است که نفت سرمایه ملت ایران است. اگرچه با شیطنت آن‌ها نیز می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم آنچنان که مسئولان این کار را انجام می‌دهند، اما این تحریم‌ها باید برطرف شوند.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات برای رفع تحریم گفت: مذاکره‌کنندگان از جنس مردم، امین، شجاع و مرد میدان هستند و ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد.
استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم سیاسی گفت: ما قوانینی داریم که در همه سال‌های گذشته ناکارآمد بوده و دیده‌ایم که نتیجه مثبتی به بار نیاورده است اما همچنان به عمل بر پایه آن ادامه می‌دهیم بدون اینکه این قوانین را ذره‌ای دستکاری کنیم یا تاملی روی آن انجام دهیم.
هر پینه‌ای دستان پدر بسته، مجاهدتی بس بزرگ است برای آنکه ذره‌ای از لطافت دستان فرزندانش کاسته نشود؛ هر نگاه حسرت بار پدر به آنچه می‌خواسته و نخریده، تلاشی است برای آنکه چشمان فرزندان در برابر دستیابی به خواسته‌هایش برق بیشتری زند؛ هر میزان خمیدگی کمر پدر، محصول کوشش اوست تا فرزندانش سرفرازتر از قبل باشند؛ هر ساقه موی سپید پدر، نشانه‌ای از خیال ناآرامِ او در سال‌های متمادی بوده، تا خیالِ ما آرام گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ