نتایج تحقیق اخیر نشان داد که موسیقی با احساسات فیزیکی منحصر بفرد مرتبط است. دانشمندان دریافتند که پیشرفت‌های غیرمنتظره آکورد (اجرای همزمانِ چند صدا یا نُت) را می‌توان در قلب احساس کرد، در حالی که آهنگ‌هایی که با پیش‌بینی‌های ما همسو هستند، تمایل به القای احساس آرامش و رضایت دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان دریافته‌اند افرادی که دارو‌های تجویزی برای رفلاکس اسید معده را طی چندین سال مصرف می‌کنند، ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار گیرند.
آزادسازی منابع ارزی همراه با افزایش تبادلات ارزی ایران با کشورهای مختلف شرق و غرب دنیا می‌تواند ثبات را به اقتصاد ایران بازگرداند.
عضو اتاق ایران با اشاره به جذب ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.
هرچه بیشتر درباره اهمیت سلامت روده مطالعه و تحقیق می‌کنیم از تاثیر آن بر سایر اندام‌ها و بافت‌های بدن بیشتر آگاه می‌شویم.
محققان دانشگاه ورونا ایتالیا دریافتند که ترکیبات موجود در قهوه اسپرسو می‌تواند به مهار پروتئین کلیدی مؤثر در ابتلاء به آلزایمر کمک کند.
ابهامی که در‌این‌بین وجود دارد، این است که اگر حمید سجادی کسالت جسمانی داشت، چطور این خبر را بار‌ها تکذیب کرد و حتی وزارتخانه مطبوع او افرادی که چنین اخباری را منتشر کرده، تهدید به شکایت کرد. بدیهی است که حمید سجادی و افراد نزدیکش در وزارت ورزش بیش از بقیه از وضعیت جسمانی او باخبر بوده‌اند و بعید است او به دلیل وضعیت جسمانی‌اش مجبور شده باشد استعفا دهد.
قیمت نفت امروز (5 مرداد 1401) به‌رغم افزایش نرخ بهره آمریکا روندی صعودی داشت و با 0.7 دلار افزایش با نرخ 83.33 دلار در هر بشکه معامله شد. باید دید دلیل عدم تاثیرگذاری افزایش نرخ بهره آمریکا بر قیمت امروز طلای سیاه چیست؟
سرمربی تیم ملی واترپلو تاکید دارد که اردوی مشترک با تیم دوم صربستان بیش از هر مسئله‌ای باعث شد تا نگاهش به نقطه ضعف‌ها، بزرگ‌تر و شفاف‌تر شود.
عراقچی تصریح کرد: «سیاست همسایگی دولت درست است، از قبل هم بوده است، در اینکه ایران به لحاظ راهبردی باید در محیط پیرامونی خودش از ایجاد تنش جلوگیری کند و روابط مسالمت‌آمیز مثبت با همسایگانش داشته باشد، کسی تردید ندارد. خوشحالم روابط ایران و عربستان که یکی از دو قدرت بزرگ منطقه است را شاهدیم. ما از این قضیه عبور کردیم. تنش میان دو کشور به نفع دو کشور و صلح منطقه نیست. سیاست منطقه‌ای و همسایگی به خوبی پیش می‌رود، اما دشمنان و آفاتی دارد که باید مراقبت کرد.»
تاثیر لبنیات بر گرمایش جهانی
در حالی از قرارداد یک ساله با شهاب زاهدی، بازیکن جدید پرسپولیس، سخن گفته می‌شود که طبق بند ۷ فیفا، عقد قرارداد برای بیش از این مدت امکان‌پذیر نبود و هر اقدامی غیر از این تخلف از مقررات بین‌المللی به حساب می‌آمد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال مهار تورم مصوبه مجلس مبنی بر کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و همچنین معافیت دارو از پرداخت این مالیات اهمیت زیادی دارد.
شاخص کل بورس امروز با ریزش هیجانی دیگری مواجه شده که باعث کلافگی سهامداران شده است.
کشورهای عضو بریکس تنها در مدت ۲۰ سال توانستند موزانه اقتصاد جهانی را به نفع خود تغییر دهند.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: ورود خانه های خالی اثرات مثبتی بر بازار اجاره دارد.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واردات خودروهای کارکرده کمتر از ۵ سال، ارزبری کمتری دارد و قیمت آن هم برای مردم مناسب است.
با عادی سازی روابط ایران و عربستان و به واسطه آن همگرایی میان ایران و اعراب شاهد شکل‌گیری نظم جدیدی در غرب آسیا هستیم که بازیگران اصلی آن، کشورهای منطقه خواهند بود.
در فصلی که گذشت، ارزش کدام بازیکنان بارسا در بازار نقل و انتقالات افزایش پیدا کرد و قیمت کدام بازیکنان کاهش یافت؟
مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی؛ شورای جهانی صنایع دستی را زیرمجموعه یونسکو دانست و گفت: ثبت های جهانی موجب رونق بخشی به روستاها و شهرها شده است.
بررسی ها نشان می دهد با کاهش قیمت ارز در چند روز گذشته صاحبخانه ها نیز به دنبال اجاره واحدهای مسکونی خود با تخفیف هستند.
گروهی از پژوهشگران در یک مقاله مروری، چشم‌انداز آینده درمان‌های مبتنی بر سلول‌های شبه‌هپاتوسیتی مشتق از سلول‌های بنیادی پرتوان را برای درمان بیماری‌های کبدی مورد بررسی قرار دادند.
با در نظر گرفتن اینکه بازار ۲ روز کاری در تعطیلات خواهد بود می‌توان پیش بینی کرد که بعد از تعطیلات رویکرد معاملات بورس مثبت باشد.
سمنان- ۴۰ درصد معدل هشت درس سال دوازدهم در کنکور ۱۴۰۲ تاثیرگذار خواهد بود قانونی که حالا بحث‌های زیادی در محافل دانش آموزی استان سمنان به راه انداخته است.
مهدی طارمی با به ثمر رساندن چهار گل در آخرین دیدار تیم فوتبال پورتو در لیگ پرتغال، رکوردهای ویژه‌ای را ثبت کرد و همچنین یک طلسم ۸۲ ساله در این باشگاه را شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ