اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان دریافته‌اند افرادی که دارو‌های تجویزی برای رفلاکس اسید معده را طی چندین سال مصرف می‌کنند، ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار گیرند.
آزادسازی منابع ارزی همراه با افزایش تبادلات ارزی ایران با کشورهای مختلف شرق و غرب دنیا می‌تواند ثبات را به اقتصاد ایران بازگرداند.
عضو اتاق ایران با اشاره به جذب ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.
هرچه بیشتر درباره اهمیت سلامت روده مطالعه و تحقیق می‌کنیم از تاثیر آن بر سایر اندام‌ها و بافت‌های بدن بیشتر آگاه می‌شویم.
محققان دانشگاه ورونا ایتالیا دریافتند که ترکیبات موجود در قهوه اسپرسو می‌تواند به مهار پروتئین کلیدی مؤثر در ابتلاء به آلزایمر کمک کند.
ابهامی که در‌این‌بین وجود دارد، این است که اگر حمید سجادی کسالت جسمانی داشت، چطور این خبر را بار‌ها تکذیب کرد و حتی وزارتخانه مطبوع او افرادی که چنین اخباری را منتشر کرده، تهدید به شکایت کرد. بدیهی است که حمید سجادی و افراد نزدیکش در وزارت ورزش بیش از بقیه از وضعیت جسمانی او باخبر بوده‌اند و بعید است او به دلیل وضعیت جسمانی‌اش مجبور شده باشد استعفا دهد.
قیمت نفت امروز (5 مرداد 1401) به‌رغم افزایش نرخ بهره آمریکا روندی صعودی داشت و با 0.7 دلار افزایش با نرخ 83.33 دلار در هر بشکه معامله شد. باید دید دلیل عدم تاثیرگذاری افزایش نرخ بهره آمریکا بر قیمت امروز طلای سیاه چیست؟
با بررسی مهم‌ترین فاکتور قهرمانی در لیگ برتر ایران، شاید بتواند از همین حالا، تیمی که بیشترین شانس قهرمانی را دارد، معرفی کرد. در ادوار گذشته لیگ برتر، عنوان قهرمانی در ۹۹ درصد اوقات به تیمی رسیده که خط دفاعی خوبی داشته است. این موضوع تقریبا تبدیل به یک قانون نانوشته شده؛ تیمی می‌تواند قهرمان لیگ برتر ایران شود که گل خورده کمتری در مقایسه با رقبا داشته باشد. اگرچه این فاکتور، فقط یکی از شروط قهرمانی است؛ ولی آمار نشان داده تأثیر بسزایی دارد.
سرمربی تیم ملی واترپلو تاکید دارد که اردوی مشترک با تیم دوم صربستان بیش از هر مسئله‌ای باعث شد تا نگاهش به نقطه ضعف‌ها، بزرگ‌تر و شفاف‌تر شود.
عراقچی تصریح کرد: «سیاست همسایگی دولت درست است، از قبل هم بوده است، در اینکه ایران به لحاظ راهبردی باید در محیط پیرامونی خودش از ایجاد تنش جلوگیری کند و روابط مسالمت‌آمیز مثبت با همسایگانش داشته باشد، کسی تردید ندارد. خوشحالم روابط ایران و عربستان که یکی از دو قدرت بزرگ منطقه است را شاهدیم. ما از این قضیه عبور کردیم. تنش میان دو کشور به نفع دو کشور و صلح منطقه نیست. سیاست منطقه‌ای و همسایگی به خوبی پیش می‌رود، اما دشمنان و آفاتی دارد که باید مراقبت کرد.»
تاثیر لبنیات بر گرمایش جهانی
در حالی از قرارداد یک ساله با شهاب زاهدی، بازیکن جدید پرسپولیس، سخن گفته می‌شود که طبق بند ۷ فیفا، عقد قرارداد برای بیش از این مدت امکان‌پذیر نبود و هر اقدامی غیر از این تخلف از مقررات بین‌المللی به حساب می‌آمد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال مهار تورم مصوبه مجلس مبنی بر کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و همچنین معافیت دارو از پرداخت این مالیات اهمیت زیادی دارد.
یکی از نمایندگان نسبت به عملکرد کاملا یک‌جانبه صداوسیما در حمایت از وزیر صمت اعتراض کرد. کمتر کسی به این امر توجه کرد که این نیز رانتی بزرگ است که رسانه ملی به جای طرح بی‌طرفانه مسائل و ایفای نقش رسانه‌ای، وارد حمایت از وزیری شده که بحق یا ناحق از سوی مجلس در معرض استیضاح قرار گرفته است. این نیز «استفاده از امکانات عمومی برای امور شخصی» است. اگر معنای فساد را در کتاب‌ها یا اینترنت جست‌وجو کنید، مهم‌ترین تعریف آن همین است که اینجا نوشتم.
ناپولی در مسابقه خارج از خانه مقابل یوونتوس به سه امتیاز دیگر برای نزدیک شدن به قهرمانی سری آ دست پیدا کرد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی حمل‌ونقل دریایی را مهم‌ترین محرک تجارت جهانی دانست که به دلیل دو ویژگی ارزان و ایمن بودن سایر مدهای حمل‌ونقل را تحت تاثیر قرار داده است.
مهم‌ترین کشوری که پیش‌بینی رفتارش اهمیت زیادی دارد، ایالات‌متحده است. این کشور بیشترین ردپای اقتصادی و نظامی را در سراسر جهان دارد و تمایل دارد در سطوحی به عملیات نظامی ورود کرده و به‌عنوان یک نیروی اصلی عملیات اقتصادی ایفای نقش کند.
در حال حاضر مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بازار را در ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد انتشار گزارش‌های عملکرد فصل پاییز شرکت‌هاست که برای بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این، موضوع ادامه‌دار بودن عرضه کالاها در بورس کالا، به‌ویژه خودرو‌ها، عامل مهمی است که به‌رغم مخالفت‌های عده معدودی که منافع خاصی را دنبال می‌کنند، به نظر ادامه خواهد داشت و بر بورس کالا و گروه‌های مرتبط نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
خودکشی یکی از مهم‌ترین مشکلات بهداشت عمومی در سراسر جهان است. پدیده‌ای پیچیده که تحت تأثیر ویژگی‌های شخصی و عوامل مختلف اجتماعی-محیطی قرار دارد. این وضعیت در کره جنوبی شدیدتر است، که دومین کشور بالاترین میزان خودکشی را در بین تمام کشور‌های سازمان همکاری اقتصادی و توسعه دارد.
یکی از مهم‌ترین علل بروز پیرشدن پوست زمینه ژنتیک است که در افراد مختلف با هم متفاوت است. اما عوامل محیطی نیز تأثیر زیادی در این زمینه دارند.
جلال جلالی‌زاده، نماینده مردم سنندج در مجلس ششم گفت: «مهم‌ترین نکته آن است که رئیس‌جمهور با زبان دلجویانه و نرم با مردم سخن بگوید و از آن‌ها درباره مطالبا‌ت‌شان از حاکمیت سوال کند. رئیس دولت می‌تواند با حسن‌نیت و مذاکره به بررسی مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازد. این رویه می‌تواند تاثیری مثبت بر شرایط کنونی در این استان داشته باشد.»
لکنت یک اختلال گفتاری است که بر جریان گفتار تأثیر می‌گذارد و از مهم‌ترین و متداول‌ترین اختلالات تکلمی نیز است. لکنت می‌تواند برقراری ارتباط با دیگران را سخت کند و ممکن است باعث ایجاد ناامیدی در افراد مبتلا به آن شود.
تنها شش روز دیگر تا پایان معاملات سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و سپس بورس تا ۵ فروردین ماه تعطیل خواهد بود. سال آینده در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که دو تغییر مهم در بورس اتفاق خواهد افتاد. این دو تغییر بورسی چیست؟
ساخته رابرت بنتون یکی از مهم‌ترین درام‌ها با مضمون طلاق است که پس از چندین دهه همچنان سرپا ایستاده و تماشاگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اثری فراتر از آنچه انتظار می‌رفت که سکوی پرتاب همه آنهایی شد که در تولیدش به نحوی مشارکت داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ