سرمربی تیم ملی واترپلو تاکید دارد که اردوی مشترک با تیم دوم صربستان بیش از هر مسئله‌ای باعث شد تا نگاهش به نقطه ضعف‌ها، بزرگ‌تر و شفاف‌تر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان دریافته‌اند افرادی که دارو‌های تجویزی برای رفلاکس اسید معده را طی چندین سال مصرف می‌کنند، ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار گیرند.
آزادسازی منابع ارزی همراه با افزایش تبادلات ارزی ایران با کشورهای مختلف شرق و غرب دنیا می‌تواند ثبات را به اقتصاد ایران بازگرداند.
عضو اتاق ایران با اشاره به جذب ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.
هرچه بیشتر درباره اهمیت سلامت روده مطالعه و تحقیق می‌کنیم از تاثیر آن بر سایر اندام‌ها و بافت‌های بدن بیشتر آگاه می‌شویم.
محققان دانشگاه ورونا ایتالیا دریافتند که ترکیبات موجود در قهوه اسپرسو می‌تواند به مهار پروتئین کلیدی مؤثر در ابتلاء به آلزایمر کمک کند.
ابهامی که در‌این‌بین وجود دارد، این است که اگر حمید سجادی کسالت جسمانی داشت، چطور این خبر را بار‌ها تکذیب کرد و حتی وزارتخانه مطبوع او افرادی که چنین اخباری را منتشر کرده، تهدید به شکایت کرد. بدیهی است که حمید سجادی و افراد نزدیکش در وزارت ورزش بیش از بقیه از وضعیت جسمانی او باخبر بوده‌اند و بعید است او به دلیل وضعیت جسمانی‌اش مجبور شده باشد استعفا دهد.
قیمت نفت امروز (5 مرداد 1401) به‌رغم افزایش نرخ بهره آمریکا روندی صعودی داشت و با 0.7 دلار افزایش با نرخ 83.33 دلار در هر بشکه معامله شد. باید دید دلیل عدم تاثیرگذاری افزایش نرخ بهره آمریکا بر قیمت امروز طلای سیاه چیست؟
سرمربی تیم ملی واترپلو تاکید دارد که اردوی مشترک با تیم دوم صربستان بیش از هر مسئله‌ای باعث شد تا نگاهش به نقطه ضعف‌ها، بزرگ‌تر و شفاف‌تر شود.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز برای شرکت در میادین آسیایی با حدود دو هفته تاخیر از هفته آینده آغاز می‌شود.
عراقچی تصریح کرد: «سیاست همسایگی دولت درست است، از قبل هم بوده است، در اینکه ایران به لحاظ راهبردی باید در محیط پیرامونی خودش از ایجاد تنش جلوگیری کند و روابط مسالمت‌آمیز مثبت با همسایگانش داشته باشد، کسی تردید ندارد. خوشحالم روابط ایران و عربستان که یکی از دو قدرت بزرگ منطقه است را شاهدیم. ما از این قضیه عبور کردیم. تنش میان دو کشور به نفع دو کشور و صلح منطقه نیست. سیاست منطقه‌ای و همسایگی به خوبی پیش می‌رود، اما دشمنان و آفاتی دارد که باید مراقبت کرد.»
در شرایطی که روز گذشته خبری مبنی بر احتمال لغو اردوی خارجی پرسپولیس منتشر شده بود، این تیم با یک روز تاخیر راهی ترکیه خواهد شد.
تاثیر لبنیات بر گرمایش جهانی
اهواز- یکی از بازیکنان تأثیر گذار تیم فولاد «ب» خوزستان به جمع اردوی فولادمردان اضافه شد.
در حالی از قرارداد یک ساله با شهاب زاهدی، بازیکن جدید پرسپولیس، سخن گفته می‌شود که طبق بند ۷ فیفا، عقد قرارداد برای بیش از این مدت امکان‌پذیر نبود و هر اقدامی غیر از این تخلف از مقررات بین‌المللی به حساب می‌آمد.
این اتفاق در شرایطی اردوی تیم ملی والیبال را تحت تأثیر قرار داده که پیش‌تر شایعه معرفی ۶۰ نفر به سفارت آمریکا در آنکارا برای گرفتن ویزا، تیم ملی والیبال و فدراسیون را به حاشیه برد. اگرچه فدراسیون در آن برهه اعلام کرد قرار نیست همه این افراد به آمریکا سفر کنند و بسته به شرایط تعدادی که مورد نیاز است به آمریکا خواهند رفت، ولی این مورد حاشیه‌های مربوط به خودش را برای تیم ملی به وجود آورد
در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس پیش از شهرآورد، مصدومیت یک ستاره اردوی پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد.
در اردوی فولاد طبیعتا هنوز همه چیز تحت تاثیر ترک اردو و جدایی جواد نکونام از این باشگاه است.
تمرین امروز استقلال تحت تاثیر اتفاقات جالبی قرار گرفت.
مهاجم ازبکستانی تیم پیکان بعد از حضور در اردوی تیم ملی کشور خود هنوز به ایران برنگشته است.
سفر کارلوس کی‌روش با تاخیر به ایران انجام می‌شود وهمین موضوع زمان شروع اردوی تیم ملی فوتبال را نیز تغییر خواهد داد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نفراتی که به اردوی تیم ملی دعوت نشدند باید تلنگری برای آنها باشد تا خودشان را به سطح بالایی برسانند.
مربی تیم آلومینیوم معتقد است که با توجه به بازی مقابل هوادار در هفته اول، نبود تماشاگر حداقل روی این تیم تاثیر زیادی نخواهد داشت.
استقلال در حالی مهیای بازی با سپاهان می شود که به طور حتم چند بازیکن را در هفته ابتدایی در ترکیب نخواهد داشت. بازیکنانی که می توانستند در ترکیب استقلال تاثیر گذار باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ