عراقچی تصریح کرد: «سیاست همسایگی دولت درست است، از قبل هم بوده است، در اینکه ایران به لحاظ راهبردی باید در محیط پیرامونی خودش از ایجاد تنش جلوگیری کند و روابط مسالمت‌آمیز مثبت با همسایگانش داشته باشد، کسی تردید ندارد. خوشحالم روابط ایران و عربستان که یکی از دو قدرت بزرگ منطقه است را شاهدیم. ما از این قضیه عبور کردیم. تنش میان دو کشور به نفع دو کشور و صلح منطقه نیست. سیاست منطقه‌ای و همسایگی به خوبی پیش می‌رود، اما دشمنان و آفاتی دارد که باید مراقبت کرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک طوفان ناگهانی پرواز 6 ساعته بایرنی ها به سنگاپور را 2 ساعت به تعویق انداخت.
در گزارش استنادی نشریات ۲۰۲۲ (Journal Citation Reports)، نشریه JNSC با کسب ضریب تاثیر ۱۰٫۱ برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب بالاترین IF در بین نشریات ایرانی شد.
شاید اصولگرایان در سال‌های اخیر در مقابل اظهارات بخشی از جریان اصلاحات در قبال مساله حجاب و قانون‌نویسی برای آن، سعی کردند تا رویکرد‌های جریان خط امام در مورد مساله حجاب در دهه ۶۰ را بازخوانی کنند تا شاید تقسیم دیدگاه‌های این حوزه سهم اصولگرایان را کاهش دهد، اما خروجی این راهبرد سیاسی شاید به ضرر اصلاح‌طلبان باشد، اما نفعی در افزایش وزن و تاثیر ارایه اصولگرایان در این زمینه ندارد.
پیشکسوت فوتبال ایران از دیدار استقلال با صنعت نفت به عنوان یک بازی مهم یاد کرد و گفت: اگر استقلال در این دیدار امتیاز از دست بدهد، با قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.
رئیس افتخاری اتحادیه فوتبال روسیه، خبر امتناع حضور تیم ملی این کشور در مسابقات کافا را تایید کرد.
یک تحلیلگر توسعه کسب و کار در یادداشتی به زوایای مختلف تأثیر فیلترینگ فضای مجازی بر کسب و کار پرداخت.
اکنون در یک مطالعه جدید، یک گروه پژوهشی از دانشکده پزشکی دانشگاه نورث کارولینا(UNC) و دانشگاه کلمبیا کشف کردند که سلول‌های دخیل در تشکیل گلیوبلاستوما به ویژه در معرض مرگ فروپتوز هستند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که نوجوانان مبتلا به اختلال تنفسی شبانه آپنه خواب ممکن است مغز‌هایی متفاوت از همسالان خود داشته باشند.
اولتراهای ناپولی در اعتراض به اتفاقات اخیر در بازی با میلان سکوت خواهند کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: پیش‌بینی از این‌که آیا این پایداری یا روند واکنش مثبت در بازار ارز، سکه، طلا و بورس پایدار خواهد ماند یا خیر، به مواضعی برمی‌گردد که در آینده پیش رو خواهیم داشت.
مصرف مواد غذایی و مکمل‌هایی خاص و همچنین ورزش کردن ممکن است به محافظت از تار‌های موی شما در برابر ریزش کمک کنند.
فقر گل در بازی های لیگ برتر یکی از شاخصه های اصلی مسابقات فوتبال باشگاهی در ایران است.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: سردار رادان یک نیروی با تجربه در حوزه انتظامی بوده که انتظار می رود با حضور وی شاهد تقویت نیروی انتظامی در حوزه های آموزشی و تخصصی و ارتقای امنیت عمومی در جامعه باشیم.
نعمت الله ایزدی، آخرین سفیر ایران در شوروی درخصوص تاثیر ادعای فروش پهپاد به روسیه توسط ایران بر احیای برجام، می‌گوید که شاید خود روسیه هم بر این موضوع تاثیرگذار بود. روس‌ها هم با رو شدن این مسئله سعی کردند آن را به برجام گره بزنند و بخواهند تا روشن شدن این وضعیت آن را به تعویق بیندازند.
جهت داشتن یک جامعه تاب آور، باید در جهت ارتقاء ذهن آگاهی افراد آن جامعه تلاش کنیم، زیرا تاثیرات ذهن آگاهی رابطه‌ای مستقیم با تاب آوری اجتماعی دارد.
بازیکن پرسپولیس معتقد است که روز خوب آن‌ها مقابل پیکان نبوده است.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید مصرف روزانه و مرتب جوانه گندم به رفع کم خوابی، بی خوابی و همچنین تقویت حافظه کمک می‌کند. اگر یک قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه را هر روز صبح ناشتا به صورت خوب جویده و فرو دهید تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد.
محققان کشور تحقیقاتی در راستای درک بهتر ساز و کار داروی «تاموکسیفن» بر سرطان سینه انجام دادند تا نحوه اثرگذاری آن در درمان را مشخص کنند.
هافبک ملی پوش پرسپولیس بی آنکه تاثیری در پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان داشته باشد در این مسابقه تعویض شد.
هافبک ملی پوش پرسپولیس بی آنکه تاثیری در پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان داشته باشد در این مسابقه تعویض شد.
طوفان «ایان» تاریخ انجام ماموریت آرتمیس یک را دوباره به تعویق انداخت. به این ترتیب پیش بینی می شود ماموریت سفر به ماه ناسا در صورت مساعد بودن شرایط در اواسط ماه نوامبر انجام شود.
طوفان «ایان» تاریخ انجام ماموریت آرتمیس یک را دوباره به تعویق انداخت. به این ترتیب پیش بینی می شود ماموریت سفر به ماه ناسا در صورت مساعد بودن شرایط در اواسط ماه نوامبر انجام شود.
ستاره نفت MIS در هفته اول لیگ برتر کسب سه امتیاز در هفته اول را عاملی برای بالا رفتن اعتماد به نفس تیمش دانست.
اگر قضاوت دیگری برای پرسپولیس یا آقای گل‌محمدی انجام بدهم، صحنه دربی هیچ تاثیری در سوتم نخواهد داشت اما با چند نفر سر پل صراط کار دارم، چون به من تهمت زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ