سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واردات خودروهای کارکرده کمتر از ۵ سال، ارزبری کمتری دارد و قیمت آن هم برای مردم مناسب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان دریافته‌اند افرادی که دارو‌های تجویزی برای رفلاکس اسید معده را طی چندین سال مصرف می‌کنند، ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار گیرند.
آزادسازی منابع ارزی همراه با افزایش تبادلات ارزی ایران با کشورهای مختلف شرق و غرب دنیا می‌تواند ثبات را به اقتصاد ایران بازگرداند.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش مدیرعامل این شرکت درخصوص برنامه توسعه خودروهای برقی، هیبریدی و موتور سه سیلندر و تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت گفت: عرضه این محصولات به بازار می تواند رقابت سازنده ای را در بازار خودرو میان تولیدات داخلی و محصولات وارداتی ایجاد کند.
عضو اتاق ایران با اشاره به جذب ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.
هرچه بیشتر درباره اهمیت سلامت روده مطالعه و تحقیق می‌کنیم از تاثیر آن بر سایر اندام‌ها و بافت‌های بدن بیشتر آگاه می‌شویم.
محققان دانشگاه ورونا ایتالیا دریافتند که ترکیبات موجود در قهوه اسپرسو می‌تواند به مهار پروتئین کلیدی مؤثر در ابتلاء به آلزایمر کمک کند.
ابهامی که در‌این‌بین وجود دارد، این است که اگر حمید سجادی کسالت جسمانی داشت، چطور این خبر را بار‌ها تکذیب کرد و حتی وزارتخانه مطبوع او افرادی که چنین اخباری را منتشر کرده، تهدید به شکایت کرد. بدیهی است که حمید سجادی و افراد نزدیکش در وزارت ورزش بیش از بقیه از وضعیت جسمانی او باخبر بوده‌اند و بعید است او به دلیل وضعیت جسمانی‌اش مجبور شده باشد استعفا دهد.
قیمت نفت امروز (5 مرداد 1401) به‌رغم افزایش نرخ بهره آمریکا روندی صعودی داشت و با 0.7 دلار افزایش با نرخ 83.33 دلار در هر بشکه معامله شد. باید دید دلیل عدم تاثیرگذاری افزایش نرخ بهره آمریکا بر قیمت امروز طلای سیاه چیست؟
سرمربی تیم ملی واترپلو تاکید دارد که اردوی مشترک با تیم دوم صربستان بیش از هر مسئله‌ای باعث شد تا نگاهش به نقطه ضعف‌ها، بزرگ‌تر و شفاف‌تر شود.
رندا شیخ، کارشناس غذا چهار نوع از انواعِ فراوان غذاهای قطری‌ را معرفی می‌کند: مکبوس که نوعی ادویه‌پلو با مرغ یا گوشت است، سالونا که نوعی تاس کباب عربی به شمار می‌رود، مضروبه که پورهٔ مرغ و سبزیجات است، و هریسه که نوعی حلیم است و تهیه‌اش وقت زیادی می‌برد.غذاهای سنتی قطر با تأثیر محصولات مختلف جهان در طول قرون‌ شکل گرفته‌اند. ادویه‌هایی نظیر زنجبیل، بادیان و فلفل سیاه از راه دریا، از شبه‌جزیرهٔ هند به اینجا آمده‌اند. زیره و سیر از کویرِ شام، و لیموی سیاه از عمان می‌آید، و با این‌که اینها در آشپزی قطر جاگیر شده‌اند میل به کشف و وارد‌ کردن ادویه و غذاهای تازه همچنان در کار است.
معطلی کالاهای وارداتی در گمرکات کشور تازگی ندارد و گاهی از زمان ورود این کالاها به گمرک تا صدور مجوز ترخیص سال ها زمان می برد. این روزها هم تاخیر در ترخیص گوشت های برزیلی خبرساز شده است.
عراقچی تصریح کرد: «سیاست همسایگی دولت درست است، از قبل هم بوده است، در اینکه ایران به لحاظ راهبردی باید در محیط پیرامونی خودش از ایجاد تنش جلوگیری کند و روابط مسالمت‌آمیز مثبت با همسایگانش داشته باشد، کسی تردید ندارد. خوشحالم روابط ایران و عربستان که یکی از دو قدرت بزرگ منطقه است را شاهدیم. ما از این قضیه عبور کردیم. تنش میان دو کشور به نفع دو کشور و صلح منطقه نیست. سیاست منطقه‌ای و همسایگی به خوبی پیش می‌رود، اما دشمنان و آفاتی دارد که باید مراقبت کرد.»
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه وضعیت فعلی واردات خودرو رضایت بخش نیست، توضیحاتی در مورد تاثیر افزایش دو برابری سود بازرگانی خودروهای وارداتی بر قیمت نهایی محصول ارائه کرد.
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: فرایند قیمت گذاری خودروهای وارداتی در حال انجام است و تحویل به زودی آغاز می شود اما بابت تاخیر در تحویل این خودروها از مردم عذرخواهی می کنیم.
رییس اتحادیه گوشت کشور گفت: دامدار دام خود را به قیمت دلار عرضه می کند و با وجود تامین جو کیلویی ۱۳ هزار تومانی، یونجه ۹ هزار تومانی راغب نیست محصول خود را به تومان عرضه کند.
امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ضمن عذرخواهی از مردم بابت تاخیر در عرضه گوشت گرم وارداتی گفت: گوشت گرم قرمز تا پایان این هفته یا شنبه آینده به دست مردم خواهد رسید.
حجم واردات جهانی گاز طبیعی مایع یا ال‌ان‌جی در سال میلادی گذشته تحت تاثیر تلاش اروپا برای استفاده از منابع جایگزین گاز روسیه، به رکورد بالای جدیدی صعود کرد.
براساس مصوبه هیئت وزیران واردت شمش طلا، نقره و پلاتین آزادسازی شد با این شرایط این سوال به ذهن می رسد که این مصوبه چه تاثیری بر اقتصاد کشور خواهد داشت.
قهرمان المپیک با شنیدن خبر اهدای حواله واردات خودرو به ملی پوشان فوتبال، از تاخیر در اهدای پاداش کشتی گیران و اختلاف فاحش پاداش ها گلایه دارد.
وزیر صمت گفت: تاخیر در واردات خودرو به این دلیل است که وارد کننده باید مذاکره کرده و قرارداد منعقد کند، از جانب ما مانعی وجود ندارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو ندارد و این کار تاثیر اقتصادی خوبی دارد.
یک مقام هلالا احمر می‌گوید سخنان کیانوش جهانپور علیه چین در اوج شیوع کرونا بر روند واردات واکسن تاثیر منفی گذاشته است.
یک مقام هلالا احمر می‌گوید سخنان کیانوش جهانپور علیه چین در اوج شیوع کرونا بر روند واردات واکسن تاثیر منفی گذاشته است.
جیمز وب احتمالا تا آن زمان از بین خواهد رفت؛ اگرچه امید است که این رصدخانه فضایی برتر تا اوایل دهه ۲۰۴۰ کار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ