ابهامی که در‌این‌بین وجود دارد، این است که اگر حمید سجادی کسالت جسمانی داشت، چطور این خبر را بار‌ها تکذیب کرد و حتی وزارتخانه مطبوع او افرادی که چنین اخباری را منتشر کرده، تهدید به شکایت کرد. بدیهی است که حمید سجادی و افراد نزدیکش در وزارت ورزش بیش از بقیه از وضعیت جسمانی او باخبر بوده‌اند و بعید است او به دلیل وضعیت جسمانی‌اش مجبور شده باشد استعفا دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان دریافته‌اند افرادی که دارو‌های تجویزی برای رفلاکس اسید معده را طی چندین سال مصرف می‌کنند، ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار گیرند.
آزادسازی منابع ارزی همراه با افزایش تبادلات ارزی ایران با کشورهای مختلف شرق و غرب دنیا می‌تواند ثبات را به اقتصاد ایران بازگرداند.
عضو اتاق ایران با اشاره به جذب ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.
هرچه بیشتر درباره اهمیت سلامت روده مطالعه و تحقیق می‌کنیم از تاثیر آن بر سایر اندام‌ها و بافت‌های بدن بیشتر آگاه می‌شویم.
محققان دانشگاه ورونا ایتالیا دریافتند که ترکیبات موجود در قهوه اسپرسو می‌تواند به مهار پروتئین کلیدی مؤثر در ابتلاء به آلزایمر کمک کند.
فتح‌الله توسلی درباره احتمال رای آوردن این طرح در مجلس اظهار داشت: برداشت من این است که به احتمال زیاد طرح تعطیلی شنبه‌ها تصویب شود. دوستان در صحن باید نظر نهایی را دهند و نظراتی مخالفی نیز درباره این طرح وجود دارد
در ارزیابی‌های روانی متهم، تشخیص بیماری روانی به دلیل تأثیر در تصمیمات کیفری دارای اهمیت است و دادستان در این بخش از تحقیقات قضایی می‌خواهد بداند که آیا اختلالات روانی فرد به شدتی بوده که متهم در زمان ارتکاب جرم فاقد قوه تمیز باشد و به عبارت دیگر شدت بیماری روانی به این حد بوده که او بر رفتارش آگاه نباشد و مغایرت رفتار خود با قانون را درک نکند یا خیر؟
اعلان‌ها روی صفحه رایانه شما ظاهر می‌شوند تا درباره به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم، پیام‌های دوستان یا حتی توئیت‌ها به شما اطلاع دهند، اما اگر هشدار‌ها را از همه برنامه‌های خود فعال کنید، رگبار اطلاعات جدید می‌تواند در بدترین زمان ممکن شما را تحت تاثیر قرار داده و حواس شما را پرت کند.
یکی از نویسندگان برجسته دهه ۱۹۶۰ میلادی، آرتور سی کلارک است که از روی آثار وی فیلم‌های اقتباسی بسیاری ساخته شده است. ادعا می‌کنیم که داستان کوتاه «الو الو فرانکنشتاین» سی کلارک تأثیر زیادی روی ساخته شدن شبکه جهانی وب داشته و شاید اگر کلارک این داستان را نمی‌نوشت، چیزی که امروز می‌بینیم به این شکل وجود نداشت. داستان «الو الو فرانکنشتاین» پیرامون شبکه‌ای تلفنی است که به‌ناگاه حس پیدا می‌کند و بعد هم کنترل دنیا را به‌دست می‌گیرد. برنرز لی فردی بود که موفق شد وب را با الهام گرفتن از داستان کوتاه سی کلارک بسازد.
تاثیر لیونل مسی نه تنها داخل مستطیل سبز زیاد است، بلکه ماشین تبلغاتی او در طول جام جهانی ۱۷ برند مختلف از سراسر دنیا را تبلیغ می‌کند. همچنین در صورت قهرمانی آرژانتین در جام جهانی همراه با لیونل مسی، مسی تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین سفیر برند‌های بازار تبلیغات خواهد بود. اما در داستان میلیونر‌ها بازند‌هایی هم وجود دارند بازنده‌هایی که به سندروم استهکلم مبتلا هستند.
در ششمین دوره مسابقه کتابخوانی به زبان عربی، شیخ محمد بن راشد حاکم دبی در حین خواندن متنی از کتاب خود "داستان من" در مورد خاطره مادرش "لطیفه" تحت تأثیر قرار گرفت.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: بیش از ۸۰ درصد دستگیرشدگان که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته بودند و از روی احساسات وارد اغتشاشات شده بودند با صدور قرارهای تأمین مناسب آزاد شده‌اند.
در پی تاخیر ۱۵ ساعت پرواز شماره ۴۸۰۲ نجف- تهران شرکت هواپیمایی معراج، سایر پروازهای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه نجف با تاخیر زنجیروار و سرگردانی زائران ایرانی در عراق مواجه شد.
دادستان تهران از پیگیری علت تاخیر پرواز تهران_ نجف در دادسرای تهران خبر داد.
یک وکیل دادگستری درباره تجربه خود از شهادت دروغین در یک پرونده کیفری گفت: طرف مقابل در دادگاه ۲ شاهد برای اثبات ادعای خود آورد و با چشم‌های خودم دیدم که از جیبش چند سکه طلا در آورد و در مشت شاهدان گذاشت؛ اینکه آن‌ها شاهد حرفه‌ای بودند یا دوستان وی نمی‌دانم، اما شهادت دروغ دادند و هرچند رأی نهایی علیه آن‌ها صادر شد، اما به هر حال شهادت‌های دروغین روند دادرسی را تحت تاثیر قرار داد.
تمرین امروز پرسپولیس تحت تاثیر خرید جدید این تیم، شیخ دیاباته، برگزار شد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته (سه‌شنبه یکم شهریور) از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان برای اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
ماهشهر - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر گفت: در صورت اثبات تقصیر هر فردی در ارتباط با مرگ دسته‌جمعی ماهیان دریاچه نمک بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد جدی قانونی صورت خواهد گرفت.
ازدواج مالباخته با کلاهبردار!
سومین قسمت از تریلوژی ایناریتو درباره زندگی و مرگ آنچنان حاوی داستانی هم‌نقصی و پرداختی درخشان است که برای آموزش فیلمسازی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد؛ روایتی از تاثیر اتفاقی کوچک در آن سوی جهان، در این سوی جهان و زنجیره‌ای از رویدادها که بشر را در موضع دشواری قرار می‌دهد.
ساخته استفن فریرز داستانی بسیار اثرگذار دارد که هر تماشاگری را تحت تاثیر قرار می‌دهد و روایتی تلخ و برخلاف رویه مرسوم در فیلم‌های هالیوودی دارد و شاید به همین دلیل بینندگان این اثر کارگاهی گره خورده با یک تراژدی تاریخی را ستوده‌اند.
یازدهمین روز بهار هزار و چهارصد پیش روست و ایام شعبانیه نیز سپری می‌شود. جوانان فراوانی قرار بوده نوبهار زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند اما شرایط باعث شده مدتی این مثنوی به تاخیر افتد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ