محققان دانشگاه ورونا ایتالیا دریافتند که ترکیبات موجود در قهوه اسپرسو می‌تواند به مهار پروتئین کلیدی مؤثر در ابتلاء به آلزایمر کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعال سیاسی گفت: آزادسازی اموال بلوکه شده ایران تاثیر زیادی بر مبادلات تجاری، بر کسر بودجه، بر اقتصاد کشور ما دارد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: قطعاً آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران روی سفره و معیشت مردم تأثیر مثبت خود را نشان خواهد داد، اما عده‌ای این دستاوردها را کم‌اهمیت جلوه می‌دهند.
تاثیر اجتماعی بو‌ها به بهترین وجه در دنیای تجارت تایید شده است. ثابت شده که پراکندگی یک رایحه مطبوع در یک مرکز خرید نه تنها به طور مثبت درک خریداران را افزایش می‌دهد بلکه باعث افزایش مقدار پول خرج شده (به ویژه توسط جوانان) می‌شود. نکته مشابهی را می‌توان در رستوران‌ها در رابطه با زمان صرف شده و پول صرف شده تایید کرد. برخی از بو‌ها هم چنین می‌توانند مبالغ قمار شده در کازینو را افزایش دهند.
عراقچی تصریح کرد: «سیاست همسایگی دولت درست است، از قبل هم بوده است، در اینکه ایران به لحاظ راهبردی باید در محیط پیرامونی خودش از ایجاد تنش جلوگیری کند و روابط مسالمت‌آمیز مثبت با همسایگانش داشته باشد، کسی تردید ندارد. خوشحالم روابط ایران و عربستان که یکی از دو قدرت بزرگ منطقه است را شاهدیم. ما از این قضیه عبور کردیم. تنش میان دو کشور به نفع دو کشور و صلح منطقه نیست. سیاست منطقه‌ای و همسایگی به خوبی پیش می‌رود، اما دشمنان و آفاتی دارد که باید مراقبت کرد.»
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: ورود خانه های خالی اثرات مثبتی بر بازار اجاره دارد.
ایجاد توافق پایدار می‌تواند روی قیمت دلار تاثیر مثبت بگذارد، اما قیمت دلار تا جایی می‌تواند کاهش یابد که نرخ برابری دلار و ریال متعادل شود.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به شرایط کنونی، احتمالاً تا پایان هفته مجدد کاهش یک تا ۳ درصدی در قیمت‌ طلا و سکه داشته باشیم.
با در نظر گرفتن اینکه بازار ۲ روز کاری در تعطیلات خواهد بود می‌توان پیش بینی کرد که بعد از تعطیلات رویکرد معاملات بورس مثبت باشد.
گروه پالایشی و پتروشیمی بازار سرمایه امروز مثبت بوده و تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشت.
وقتی همیشه غذا‌های یکسانی می‌خورید تاثیر مثبت انواع باکتری‌های خوب روده دشوار یا غیر ممکن می‌شود. به گفته برخی از کارشناسان این وضعیت حتی می‌تواند بر سیستم ایمنی بدن تاثیر منفی بگذارد و خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را افزایش دهد.
یک کارشناس مکانیزاسیون بخش کشاورزی گفت: نتایج نشان می دهد به کارگیری روش های مهندسی زراعی، مکانیزاسیون و یکپارچه سازی اراضی در کاهش هزینه ها و افزایش درآمد بهره برداران تأثیر مثبت دارد.
یک کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: پیش‌بینی از این‌که آیا این پایداری یا روند واکنش مثبت در بازار ارز، سکه، طلا و بورس پایدار خواهد ماند یا خیر، به مواضعی برمی‌گردد که در آینده پیش رو خواهیم داشت.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان واکنش نشان داد.
درباره تاثیرات مثبت دارچین روی مغز پژوهش‌های زیادی انجام نشده است. در گذشته، برای درک تاثیر یا چگونگی تاثیر دارچین روی حافظه و توانایی‌های یادگیری تلاش‌های زیادی صورت گرفت، اما نتایج چشمگیری از این آزمون‌ها به دست نیامد. پژوهشگران دانشکده علوم پزشکی دانشگاه بیرجند به بررسی دقیق‌تری از مطالعه‌های مختلف در زمینه اثر دارچین بر مغز و عملکرد‌های شناختی آن پرداختند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر تاثیری که بدنسازی های زیرزمینی و مشاوره های غلط در دوپینگ ورزشکاران می گذارد تاکید کرد که مسئولیت أست مثبت با ورزشکار است.
تاثیر مثبت حمایت چین از ایران که در محاصره غرب قرار گرفته امری آشکار است. با این وجود، باید توجه داشت که اساسا ممکن است مشکلات کنونی ایران با تعمیق روابط با چین و روسیه حل نشود.
تاثیر مثبت ماسک بر کاهش ابتلا به آنفلوآنزا
رئیس شورای عالی سیاسی یمن کشورهای متجاوز به این کشور را به قبول مطالبات برحق و عادلانه که می تواند تاثیر مثبت زیادی در کمک به تحقق صلح و پایان جنگ و حل پرونده های متعدد منجر گردد، فرا خواند.
نوشیدنی‌های مختلف حاوی کافئین به شکل‌های گوناگون بر سلامتی تاثیر می‌گذارند. کافئین خود ماده محرکی است که تاثیرات مثبت و منفی به دنبال دارد. مصرف آن باعث می‌شود بسیاری از افراد احساس هوشیاری و تمرکز بیشتر داشته و کمتر خواب آلود باشند.
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه تاسیس بورس بین الملل اقدامی رو به جلوست گفت: اگر برجام نیز امضا شود، با پتانسیلی که در بورس بین الملل میبینم، بورس بین الملل دروازه ورود سرمایه گذاری خارجی خواهد بود
یکی از بازیکنان تیم ملی زنان آلمان اصالتی ایرانی دارد.
خورشید در چرخه‌های ۱۱ ساله خورشیدی قرار دارد. دانشمندان می‌گویند که نوع فعلی در سال ۲۰۲۵ میلادی به اوج خود خواهد رسید و تا آن زمان شعله‌ها شدیدتر خواهند شد. این موضوع می‌تواند دلیلی برای نگرانی باشد.
پنگوئن‌ها پیش از تشکیل شدن ورقه‌های یخی قطبی، توانایی پرواز خود را از دست دادند زیرا بلند شدن از زمین برای پرندگانی که در حال تبدیل شدن به شناگران ماهر بودند، تلاش زیادی بود.
امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ