کشورهای عضو بریکس تنها در مدت ۲۰ سال توانستند موزانه اقتصاد جهانی را به نفع خود تغییر دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آزادسازی منابع ارزی همراه با افزایش تبادلات ارزی ایران با کشورهای مختلف شرق و غرب دنیا می‌تواند ثبات را به اقتصاد ایران بازگرداند.
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه ما تسلیم فشار و باج خواهی‌ آمریکا نخواهیم شد تاکید کرد: با کشورهای عربی تماس داریم که روابط ما تحت تاثیر آمریکا و نقش مشکوک غربی‌ها در کشورهای عربی قرار نگیرد.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که واشنگتن برای آموزش خلبانان اوکراینی جهت پرواز با جنگنده اف-۱۶ ساخت آمریکا، هنوز به کشورهای اروپایی چراغ سبز نداده است.
اصفهان- معاون انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: ۲۷۰ میلیون هکتار منشا گردوغبار در کشورهای همسایه ایران وجود دارد و سالانه ۱۴۷ میلیون تُن ریزگرد از این مناطق به کشور گسیل می‌شود.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که شورش اخیر در این کشور تاثیری بر روابط آن با کشورهای دیگر ندارد.
وزیر کشور با اشاره به عدم تاثیر fatf در مبارزه با پولشویی و مواد مخدر به دلیل عملکرد کشورهای غربی گفت:باید با منافع اقتصادی قاچاقچیان مقابله شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از سازمان ملل متحد انتظار داریم بدون دخالت دادن مسائل سیاسی، در راستای مسئولیت خود برای در کنار هم قرار دادن کشورها و رفع چالش‌های جهانی تلاش کند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از سازمان ملل متحد انتظار داریم بدون دخالت دادن مسایل سیاسی، در راستای مسوولیت خود برای در کنار هم قرار دادن کشورها و رفع چالش‌های جهانی تلاش کند.
دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق معتقد است که کاهش قیمت ارز که اخیرا اتفاق افتاد هیجانی نبود بلکه مبتنی بر فرمول‌های اقتصادی بود. اگر بتوانیم به شکل تثبیت شده‌ای به منابع‌مان در کشور‌های هدف و طرف قرارداد دسترسی داشته باشیم مطمئنا در گام اول موجب تثبیت نرخ ارز و در گام دوم کاهش نرخ ارز خواهد شد.
با عادی سازی روابط ایران و عربستان و به واسطه آن همگرایی میان ایران و اعراب شاهد شکل‌گیری نظم جدیدی در غرب آسیا هستیم که بازیگران اصلی آن، کشورهای منطقه خواهند بود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدواریم توسعه روابط ایران با همسایگان و کشورهای عربی مانند عربستان تأثیر مثبت خود را در عرصه اقتصادی هم بگذارد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدواریم توسعه روابط ایران با همسایگان و کشورهای عربی مانند عربستان تأثیر مثبت خود را در عرصه اقتصادی هم بگذارد.
بسیاری از کشورهای جهان -از ژاپن گرفته تا روسیه و سوئد- با چالش جمعیتی مشابهی مواجه شده‌اند و تلاش‌های آنها برای تشویق نوزادآوری با یارانه‌ها و تاکتیک‌های دیگر تاثیر محدودی داشته است. اما چین سریع‌تر از سایر کشورها پیر شده است.
تا آنجا که دیده‌ایم هر خبر منفی باعث می‌شود تقاضا برای ریال کاهش و برای پول‌های خارجی افزایش پیدا کند. بنابراین تاثیر روابط ما با کشورهای دیگر در قیمت ارز یک مساله ساختاری است که بانک مرکزی به تنهایی نمی‌تواند آن را حل کند و این مشکل باید در جای دیگر به آن پرداخته شود.
بر اساس اظهارات سخنگوی انجمن تایر، تولید و توزیع تایر طبق روال گذشته ادامه دارد؛ اما عده‌ای به علت تفاوت شدید قیمت در دو سوی مرز، تایرهای دولتی را به کشورهای همسایه قاچاق می‌کنند.
او درباره تاثیر بی‌نتیجه‌ماندن مذاکرات هسته‌ای روی کشورهای منطقه گفت: اگر ما شکست بخوریم، مجموعه مشکلات منحصربه‌فرد خاورمیانه وخیم‌تر می‌شود. گسترش مسائل هسته‌ای به نفع هیچکس نیست. اگر این اتفاق بیافتد شرایط شکننده موجود بدتر می‌شوند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدارس در کشورهایی با آلودگی هوا حتی با شاخص ۳۰۰ هم تعطیل نمی‌شود گفت: نباید تحت تأثیر جو رسانه‌ای دشمن مدارس را تعطیل کرد.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، روز جمعه با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر سیاست نه شرقی نه غربی ایران، گفت: اظهارات اخیر برخی کشورهای دوست رفتاری مبتنی بر شتاب‌زدگی و تحت تأثیر فضایی بوده که در آن قرار داشتند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن کشورهای متجاوز به این کشور را به قبول مطالبات برحق و عادلانه که می تواند تاثیر مثبت زیادی در کمک به تحقق صلح و پایان جنگ و حل پرونده های متعدد منجر گردد، فرا خواند.
تجاوز روسیه بسیاری از مفروضات را که بر تفکر درباره روابط بین‌‌الملل در دوران پسا جنگ سرد تاثیر گذاشته بود، برهم زد. این امر تعطیلات تاریخی را که بر اساس آن جنگ بین کشورها نادر بود، به پایان رساند. رویکرد روسیه در حمله به اوکراین «هنجار» علیه تصاحب سرزمینی و قلمرو کشورها با زور را از بین برده است. این حمله نشان داده است که وابستگی متقابل اقتصادی سدی در برابر تهدیدات علیه نظم جهانی نیست.
قهرمان دوچرخه‌سواری بازی های کشورهای اسلامی گفت: مدال طلایی که گرفتیم با ارزش است چون این مدال در فردای دوچرخه سواری ایران و تغییر نگاه ها تاثیر خوبی می گذارد.
روابط مسکو و تل آویو در پی حمله روسیه علیه اوکراین به شدت تحت تأثیر قرار گرفت به ویژه آنکه رژیم اسرائیل همراه با بیشتر کشورهای غربی و آمریکا به وضوح خود را در کنار «کی یف» قرار داد.
سخنگوی دولت روسیه امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از اقدامات "غیردوستانه" کشورهای غربی گفت که روسیه از احیای توافق هسته‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن حمایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ