رفتار روبرت لواندوفسکی، کاپیتان تیم ملی لهستان، در جریان ضربات پنالتی دیدار با ولز ‏او را در کشورش بیش از پیش محبوب کرده است. ‏
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوتی، اسطوره رئال از جود بلینگام، به عنوان کامل‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا نام برد.
لئاندرو پریرا با رفتاری حرفه ای و دوستانه از پرسپولیس جدا شد، اتفاقی که به ندرت در فوتبال ایران رخ داده است.
در اواخر دهه 70 منصور پورحیدری تیمی ساخت که در آسیا هم رقیب نداشت.
بعد از رسمی شدن انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا باشگاه سابق او منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای با ستایش از هفت فصل درخشش این ستاره آلمانی در سیتی پرداخت.
یوناس هکتور، مدافع و کاپیتان 33ساله کلن، امروز در مقابل بایرن آخرین بازی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد. سرمربی سابق او در تیم ملی، یواخیم لوو، در پیامی احساسی از هکتور ستایش کرد.
تعیین قهرمان لیگ برتر به هفته آخر کشید و پرسپولیس و سپاهان شانس رسیدن به جام دارند.
راهبرد صلح هوشمندانه یک نیاز ضروری است که با تشریک مساعی و مشاوره همه کارشناسان خبره و باتجربه در دسترس است. امید است با ابتکار عمل تهران برجام هم با سرعت به نتیجه برسد و سایه شوم تحریم‌ها از سر مردم مظلوم کشورمان برچیده شود. شاید در ابتدا امتیاز دادن مکروه به نظر برسد و ظلم تلقی شود که در هر معامله‌ای امکان سود و زیان وجود دارد ولی زمان از آن ماست و رستن مردمان از جفای تحریم‌ها خود یک پیروزی بزرگ و حیاتی و اساسی است که چیز دیگری جای آن را نخواهد گرفت.
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس برابر الاهلی به ستایش از این تیم پرداخت و شاگردان ژاردیم را از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های آسیا دانست.
بازگشت مدافع عنوان قهرمانی جام باشگاه های اروپا مقابل لیورپول، ثابت کرد رئال مادرید این تیم هنوز عادت فصل گذشته اش را ترک نکرده است.
سرمربی اینتر قبل از بازی برابر پورتو به ستایش از مهدی طارمی پرداخت.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، با ستایش از کریستیانو رونالدو می‌گوید ستاره بزرگ پرتغالی همچنان فوتبالیستی درخشان است. او کریستیانو را به ترکیبی از زلاتان و مالدینی تشبیه کرد.
مشهورترین نظریه در این باب کتابی است که برتراند راسل فیلسوف شهیر انگلیسی در سال ۱۹۳۵ با عنوان «در ستایش بطالت» نوشت و برخی به خاطر بار منفی واژۀ بطالت، به فراغت یا تن‌آسانی هم برگردانده‌اند. هر چند که در کلام سعدی هم تن‌آسانی (که غالبا به غلط تن‌آسایی می‌نویسند) بار مثبت ندارد.
جود بلینگام ستاره درخشان انگلیسی‌ها در دیدار امشب مقابل سنگال بود و با اینکه گلی به ثمر نرساند ولی عملکرد بی‌نظیر او باعث شده این ستاره دورتموند با ستایش انگلیسی‌ها مواجه شود.
ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول، از فرم خیره کننده راشفورد به وجد آمده و عملکرد مهاجم یونایتد را تمجید کرده است.
ستاره نوظهور لیگ هلند، در اردویسه یکه تازی می کند و در پی آن مورد تحسین پیشکسوتان هلندی از جمله رابین ون پرسی قرار گرفته است.
روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت‌های اتحاد کلباء بیان کرده است.
روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت های اتحاد کلباء بیان کرده است.
دروازه‌بان اومانیا چهره درخشان تیمش در بازی مقابل یونایتد بود
هواداران سیتی بعد از پیروزی درخشان تیم‌شان مقابل یونایتد به ستایش از مانوئل آکانجی پرداخته و می‌گویند خرید او با قیمت ارزان بهترین عملکرد سیتی در بازار نقل و انتقالات بوده است.
لیونل مسی در گفتگو با یک رسانه مکزیکی از کیلیان امباپه، هم‌تیمی‌اش در پاری سن ژرمن، ستایش کرد.
یک ملی‌پوش سابق انگلیسی با ستایش از درخشش جود بلینگام او را بزرگترین امید آینده فوتبال انگلیس دانست و گفت بازی بلینگام شباهت زیادی به استیون جرارد دارد.
یحیی گل‌محمدی از تیمی که با حداقل موقعیت، حداکثر امتیاز را کسب کرد راضی است؛ او تیم جدیدی را برای رقابت قهرمانی می‌سازد.
صعود دیناموزاگرب به دور اصلی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حضور صادق محرمی رقم خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ