دروازه‌بان اومانیا چهره درخشان تیمش در بازی مقابل یونایتد بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوتی، اسطوره رئال از جود بلینگام، به عنوان کامل‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا نام برد.
جام جهانی فوتبال زنان در ورزشگاههای پر از تماشاچی آغاز شده است
بعد از رسمی شدن انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا باشگاه سابق او منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای با ستایش از هفت فصل درخشش این ستاره آلمانی در سیتی پرداخت.
یوناس هکتور، مدافع و کاپیتان 33ساله کلن، امروز در مقابل بایرن آخرین بازی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد. سرمربی سابق او در تیم ملی، یواخیم لوو، در پیامی احساسی از هکتور ستایش کرد.
وینیسیوس، ستاره رئال مادرید، پیراهن امضا شده این تیم را برای پائولو دیبالای آرژانتینی ارسال کرده و دیبالا را به عنوان «قهرمان جهان» ستایش کرد.
سخنگوی قوه قضائیه از ورود سازمان بازرسی به ماجرای پرداخت پاداش ارزی از سوی فدراسیون به اعضای تیم ملی و هیئت رئیسه در جام جهانی قطر خبر داد.
کریستوف گالتیه با ستایش کیلیان امباپه او را بهترین مهاجم جهان نامید.
فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس برابر الاهلی به ستایش از این تیم پرداخت و شاگردان ژاردیم را از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های آسیا دانست.
سرمربی اینتر قبل از بازی برابر پورتو به ستایش از مهدی طارمی پرداخت.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، با ستایش از کریستیانو رونالدو می‌گوید ستاره بزرگ پرتغالی همچنان فوتبالیستی درخشان است. او کریستیانو را به ترکیبی از زلاتان و مالدینی تشبیه کرد.
بعد از درخشش مسی با پیراهن پی‌اس‌جی در اولین بازی او بعد از فتح جام جهانی قطر کریستوف گالتیه، سرمربی این تیم، ستاره آرژانتینی خود را ستایش کرد.
پپ گواردیولا با ستایش از لیونل مسی که اخیرا جام جهانی را بالای سر برد می‌گوید هیچکس شک ندارد که مسی بزرگترین فوتبالیست تاریخ است.
فدراسیون جهانی تکواندو، در جدیدترین گزارش خود به ستایش عملکرد نمایندگان ایران در مرحله نهایی رقابت های پاراگرندپری ریاض 2022 پرداخت.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از صعود به فینال جام جهانی به ستایش از بازیکنانش و به خصوص لیونل مسی پرداخت.
فوتبال جهان از عملکرد استثنایی سوفیان آمرابات در این جام جهانی، به وجد آمده است. نگاهی به آمار، توضیح می‌دهد که چگونه او، رهبر تیمش در حذف سه غول بزرک اروپایی بوده است.
یک رسانه بلژیکی به ستایش از علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی باشگاه شارلوا، پرداخته و می‌گوید او جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشته است.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیل، در آستانه دیدار مقابل کرواسی در یک‌چهارم نهایی جام جهانی در یک نشست خبری به ستایش از هم‌تیمی‌اش نیمار پرداخت.
ریو فردیناند با ستایش از درخشش لیونل مسی در بازی امشب آرژانتین و استرالیا عملکرد او در این مسابقه را بهترین نمایش فردی در جام جهانی قطر دانست.
شگفتی‌سازی استرالیا و صعودش به مرحله یک‌هشتم جام جهانی در این کشور واکنش‌های زیادی داشته که بیشتر آنها ستایش از گراهام آرنولد، سرمربی ساکروها، بوده است.
گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور، بعد از شکست مقابل سنگال و حذف شدن تیمش از مرحله گروهی جام جهانی ضمن ستایش از بازیکنانش سیگنال خداحافظی با این تیم را ارسال کرد.
یورگن کلینزمن اسطوره بازنشسته جهان فوتبال روز گذشته کارشناس بازی ایران-ولز در بی‌بی‌سی اسپورت بود و در خصوص پیروزی شاگردان کارلوس کی‌روش نظر داد.
گراهام پاتر‌ در گفتگویی با تلویزیون باشگاه چلسی به ستایش از کانر گالاگر پرداخت و گفت برای کمک به این ستاره جوان برای راه یافتن به تیم ملی انگلیس به او بازی خواهد داد.
رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، با ستایش از درخشش هم‌وطنش در منچستریونایتد، فکوندو پلیستری، می‌گوید او در جام جهانی پدیده اروگوئه خواهد بود.
ادی هاو، سرمربی نیوکسل، بعد از تساوی 3-3 مقابل منچسترسیتی از بازیکنانش ستایش کرد و گفت تیم او در مقابل سیتی فوتبالی در کلاس جهانی انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ